Klik
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bah...
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Bah...
Dit kreeg ik net doorgemaild, je kunt Catahoula's bestellen via Animals Express. Hup, zo aan huis geleverd...
Je kunt onmiddelijk met de betaalprocedure beginnen, geen screening of wat dan ook.
Klik
Klik
-
Baily&Luna
- Zeer actief
Re: Bah...
ik kan uit deze link niet halen dat je ze via internet kunt bestellen en dat ze aan huis geleverd worden
maar als dat echt zo is dan wordt het steeds gekker hier in Nederland
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Tsja, broodfokkers.
Alleen geld telt, hij heeft echt zowat elk ras.
Alleen geld telt, hij heeft echt zowat elk ras.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
http://www.animals-express.com/page/2/T ... __Service/" onclick="window.open(this.href);return false;Baily&Luna schreef:ik kan uit deze link niet halen dat je ze via internet kunt bestellen en dat ze aan huis geleverd worden![]()
Toch belachelijk.. nu kan je zelfs dieren online bestellen

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Heel triest weer dit 
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Vanaf 870. Bieden maar. 
- drent.lover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
- Contacteer:
Ik denk dat ik maar babygansjes, baby eendjes en kuikentjes bestel, zullen ze die gewoon met de post sturen ?

- drent.lover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
- Contacteer:
o vreselijk toch dat er ook nog mensen zijn die bij zoiets een hond kopen, de pups die ze niet kwijt konden staan nu onder puberpups

- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
- Aantal honden: 1
Om te kotsen dit!
Jammer dat er waarschijnlijk wel weer heel veel mensen zijn die dit lekker makkelijk vinden en er in trappen...... 

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Kan toch niet waar zijn dat deze broodfokker zoveel dieren te koop aanbiedt?
Waar laat je ze allemaal?

Waar laat je ze allemaal?

- Inne
- Zeer actief
Het is in Belgie... In Nederland mag dit toch niet...? Of ben ik nu heel erg naief en niet op de hoogte?
Een mega verkoop van 300 kittens en pups dit weekend. Alsof het om een bankstel gaat.
Een mega verkoop van 300 kittens en pups dit weekend. Alsof het om een bankstel gaat.

Madison
Boris, voor altijd in mijn hart
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
De "goederen" worden na betaling zo snel mogelijk naar u opgestuurd?
Dit kan toch niet serieus zijn??? Ik snap dat niet hoor! idd gewoon BAH!
Groetjes Marieta.
Dit kan toch niet serieus zijn??? Ik snap dat niet hoor! idd gewoon BAH!
Groetjes Marieta.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Er staat iig geen Golden Retriever beschrijving bij:
AARD : deze hond is niet aangeraden voor de gemoedelijke huisdiereigenaar, die niet geïnteresseerd is in de taken waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. De Catahoula is echter wel hartelijk voor zijn baas. Dit is, voor de juiste eigenaar, een beschermende maar ook dominante hond.
AARD : deze hond is niet aangeraden voor de gemoedelijke huisdiereigenaar, die niet geïnteresseerd is in de taken waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. De Catahoula is echter wel hartelijk voor zijn baas. Dit is, voor de juiste eigenaar, een beschermende maar ook dominante hond.

Linda, Izzie en Bram
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ze bezorgen al langer aan huis,maar of dat via de post gaat?
Walgelijke praktijken zijn het.
Walgelijke praktijken zijn het.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
"Amerikaanse Bulldog pups
Pups momenteel beschikbaar:
2 reutjes
Nieuw nestje beschikbaar vanaf 22/05
€750
Gestroomd/wit - goud/wit
De rashonden en katten/kitten die te koop aangeboden worden in onze hondenfokkerij zijn afkomstig van onze eigen kennel of komen van andere ervaren fokkers."
Ik kan hier alleen maar van kotsen, bah...

edit: Is hier nou echt niets aan te doen? met zijn allen naar de overheid mailen in België ofzo?? of gewoon op zoveel mogelijk plekken deze f*ckfokkers afkraken...
Pups momenteel beschikbaar:
2 reutjes
Nieuw nestje beschikbaar vanaf 22/05
€750
Gestroomd/wit - goud/wit
De rashonden en katten/kitten die te koop aangeboden worden in onze hondenfokkerij zijn afkomstig van onze eigen kennel of komen van andere ervaren fokkers."
Ik kan hier alleen maar van kotsen, bah...
edit: Is hier nou echt niets aan te doen? met zijn allen naar de overheid mailen in België ofzo?? of gewoon op zoveel mogelijk plekken deze f*ckfokkers afkraken...
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
zow die heeft gewoon de hele hondenencyclopedie te koop!!
kan mij echt niet voorstellen dat al die honden en katten verkocht worden, het zijn er echt veel! Er zullen daar ook veel moeders rondlopen die niks anders doen hun hele leven aangezien het van hun eigen fok is....
en dat woord "goederen",
kan mij echt niet voorstellen dat al die honden en katten verkocht worden, het zijn er echt veel! Er zullen daar ook veel moeders rondlopen die niks anders doen hun hele leven aangezien het van hun eigen fok is....
en dat woord "goederen",

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Leanne schreef:Kan toch niet waar zijn dat deze broodfokker zoveel dieren te koop aanbiedt?
Waar laat je ze allemaal?![]()
![]()
Zoveel mogelijk opgestapeld in benches dag en nacht.
Er is laatst nog bij een fukker een inval gedaan (weet even niet meet waar maar het was op de radio) en die had alles opgestapeld in schuren staan.
Honden totaal verwaarloosd , met vervilte veachtjes ed, om te janken echt waar.
Dát moetten mensen zich maar eens realiseren als ze bij een dergelijk *fokker* een pup gaan halen.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
ik vind het zo walgelijk dat mensen op deze manier geld verdienen! dit heeft helemaal niks met liefde voor honden te maken
hier zo echt heeeeel snel een verbod op moeten komen!
hier zo echt heeeeel snel een verbod op moeten komen!

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
er was ooit ook zon site en als je dan wilde betalen dan kwam er zon tekst van mensen let op waar je een hond koopt en blah blah blah
is dat dit ook niet>?
is dat dit ook niet>?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- -Gaby-
- Zeer actief
Nee godzijdank niet, dat zou er ook nog eens bij moeten komen...Zoek stok! schreef:Er staat iig geen Golden Retriever beschrijving bij:
Maar goed, dit zijn dus de enige Catahoula pups sinds Rhodins nest die verkrijgbaar zijn in België en Nederland en volgens mij worden eigenaren niet gescreend. Ik hoop van harte dat ze ze moeilijk kwijt kunnen en niet meer Catahoula's ophalen.
Naast dat ik baal dat Catahoula's worden verkocht zonder dat er een goede fokker bij betrokken is die weet wat voor capaciteiten een Catahoulaeigenaar moet hebben, vind ik dit hele bedrijf vreselijk, waar halen ze die arme pups toch vandaan en waar laten ze ze?
Ook alle andere dieren trouwens, ik zag al dat er bij de ratten informatie stond die helemaal niet klopt.
- -Gaby-
- Zeer actief
Nee, dat hoopte ik ook, maar ik heb dus gemaild en heb nul informatie over mijzelf gegeven en net alsof gedaan ik geïnteresseerd was in een Catahoula en kan deze thuisbezorgd krijgen...Sanne!! schreef:er was ooit ook zon site en als je dan wilde betalen dan kwam er zon tekst van mensen let op waar je een hond koopt en blah blah blah
is dat dit ook niet>?
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben in 2004 bij deze winkel geweest als een soort onderzoekje, topic met foto's staat nog wel ergens op het forum denk ik.
De mensen die daar staan te verkopen zijn zó overtuigend. Terwijl ik er was werden er zo'n 10 honden verkocht aan verschillende mensen. En mijn vriend heeft me ook echt weg moeten trekken, omdat ik op het punt stond te roepen dat die mensen hier geen honden moesten kopen. :N
Probleem is: Pups zien er ook gewoon goed, vrolijk, schattig en gezond uit. Hokken zien er schoon uit. Als leek ben je dan ook nog eens snel overtuigd door het goede verkooppraatje van de medewerkers.
Pups krijgen ook wel goed voer en dagelijks aandacht, maarja, ze zitten wel met zijn allen in hokjes achter glas.
20 chichuaua's in een glazen bak ter grootte van het binnenhok van mijn konijn (die daarnaast nog een compleet balkon tot zijn beschikking had
).
15 solitaire goudhamsters bij elkaar op 40x40 cm.
Shetlandpony hengstjes (de ideale kinderpony
) met zijn 2'en in een hok van 2 bij 1,5 meter.
Ze hebben echt vanalles. En van buiten ziet het er dus helemaal niet zo groot uit, maar toch zitten al die dieren daar.
Moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook heb gezien dat een verkoper een jong gezin afraadde om 2 Rotweiler teven tegelijk te nemen, en in plaats daarvan te kiezen voor 1 hond om mee te beginnen. Maar goed, dat is één iemand die 'goed' is, tegenover al het slechts dat er gebeurd.
De mensen die daar staan te verkopen zijn zó overtuigend. Terwijl ik er was werden er zo'n 10 honden verkocht aan verschillende mensen. En mijn vriend heeft me ook echt weg moeten trekken, omdat ik op het punt stond te roepen dat die mensen hier geen honden moesten kopen. :N
Probleem is: Pups zien er ook gewoon goed, vrolijk, schattig en gezond uit. Hokken zien er schoon uit. Als leek ben je dan ook nog eens snel overtuigd door het goede verkooppraatje van de medewerkers.
Pups krijgen ook wel goed voer en dagelijks aandacht, maarja, ze zitten wel met zijn allen in hokjes achter glas.
20 chichuaua's in een glazen bak ter grootte van het binnenhok van mijn konijn (die daarnaast nog een compleet balkon tot zijn beschikking had
15 solitaire goudhamsters bij elkaar op 40x40 cm.
Shetlandpony hengstjes (de ideale kinderpony
Ze hebben echt vanalles. En van buiten ziet het er dus helemaal niet zo groot uit, maar toch zitten al die dieren daar.
Moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook heb gezien dat een verkoper een jong gezin afraadde om 2 Rotweiler teven tegelijk te nemen, en in plaats daarvan te kiezen voor 1 hond om mee te beginnen. Maar goed, dat is één iemand die 'goed' is, tegenover al het slechts dat er gebeurd.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Een Pugpei... 
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmm, topic stond op een heel ander forum. Ff gequote.
Nav een topic zijn we dus naar dit bedrijf http://www.animals-express.com gegaan vandaag.
Het viel erg tegen eigenlijk, het was er heel erg druk, dus met medewerkers heb ik niet kunnen praten. Wel werd er tegen mijn vriend gezegd dat hij geen foto's mocht maken (nadat hij er al zo'n 20 had gemaakt). Verder heb ik dus geen ouderdieren gezien, zagen sommige dieren er erg zielig en ongezond uit en ben ik compleet verliefd geworden op een kruising en een dwergkeesje die ze daar hadden zitten :+: . Ja, ik kan me goed voorstellen dat je daar "zo'n lief zielig hondje" meeneemt hoor.
Noem het dier, ze hebben het daar. 10 solitaire goudhamsters samen in een hokje, handtamme, zichzelf kaalplukkende blauwe ara's (beschermde dieren), heel veel hondenrassen, varierend in leeftijd van 8 weken tot 1 jaar. Alles zit achter glas, behalve de konijntjes, kippen en varkentjes. Er stonden ook 6 pony's en die stonden er toch wel zo zielig bij ;( .
Wat ik heb gezien was voor mij een reden om nooit een dier bij zo'n winkel te gaan halen. Ik hoop dat andere winkels beter zijn.
Maar goed, genoeg gekletst. Hier de foto's (ze zijn helaas niet van de beste kwaliteit aangezien de foto's met een mobiele telefoon gemaakt zijn, het binnen redelijk donker was en dan ook nog reflectie in het glas):
Als je binnenkomt zie je eerst rijen met artikelen en dan in 'n hoekje weggestopt, de eerste rij dieren.
"Jack Russels"
Links een american stafford volgens mij en rechts een papillion en een japanchin
2 Sharpeis en nog 'iets'. (ben vergeten wat)
Vervolgens ga je door langs een paar rijen hondenvoer en andere-dieren-voer. En dan kom je bij een afdeling met kleine hondjes. Beestjes die of heel klein zijn, of gewoon nog jonger. Hier zaten ook chichuahua's (hoe schrijf je dat ook alweer) Echt van die kleine bibberbeestjes ;( . En ook zaten daar de enige poezen in het bedrijf (wel 5)
Een kudde dwergpinchers (het waren er 12!)
3 poesjes.
Dwergkeesjes, de linkse had last van zijn oog en lag daar echt zielig te zijn *zucht*. Die jatte meteen mijn hart ;( Het was maar goed dat mijn vriend zo ontzettend rationeel is.
De chichuahua's, mini-keesjes en pinchers. Dit waren echt van die hondjes die in je hand(tas) passen. En ze waren ook populair volgens mij, stonden erg veel mensen voor te kijken.
Vervolgens: De 'grote honden-afdeling'. (Lees: grote rassen of honden ouder dan 6 maanden)
![]()
3 labradors en een basset.
Duitse Doggen en bordeaux doggen.
Mastino en boxers
De volgende afdeling, vogels, knaagdieren, reptielen en spinnen. Deze dieren zaten er allemaal redelijk bij (Op de papegaaien, fretjes en knagers na, deze zaten in te kleine hokjes). Hier heb ik niet veel foto's van, omdat we hier aangesproken werden op het maken van foto's.
En als laatste: de buitendieren. Kippen, kalkoenen, pauwen, buiten-grasparkietjes, geitjes, hangbuikzwijntjes, geiten en pony's. De pony's stonden er werkelijk waar slecht bij. Wel in een schone "stal", maar erg klein en als enig voer lagen er wortels. Ik hoop maar dat dat het middagmaal was en niet het maal voor de hele dag.
De pony's, shetachtige, appaloosa, bonte gevallen van ongeveer 15 maanden oud. Allemaal hengst. 'De ideal kinderpony' :n
Dwerggeitachtige wezens![]()
Nouja... kijk naar de (slechte kwaliteits)foto's en trek je conclusie....
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
- -Gaby-
- Zeer actief
Bedankt voor het plaatsen van je verhaal Assie! Wat verschrikkelijk... Bizar dat dit soort dingen toegestaan zijn. En de hoeveelheid aan beesten!
Ongelofelijk. Ik vind dat Keesje er ook erg slecht uit zien, kan me voorstellen dat het heel moeilijk was om niet één te "redden". Fijn dat je het niet hebt gedaan. Kan er überhaupt iets gedaan worden aan dit soort winkels?
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Tja, ik kan me voorstellen dat je zo bakken honden verkoopt. Als je totaal geen hart hebt kun je zo een stuk of 10 per dag kwijt natuurlijk.

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog