Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Nanna schreef:Mooie foto's. Is dat op Loro Parque?
Lijkt inderdaad op Loro Parque. Maar daar heb je hoge tribunes er om heen toch?
Wel gave foto's! Toch zijn ze in het wild mooier.
Absoluut, helaas heb ik ze nog nooit in het wild kunnen bewonderen.
We zijn ooit op "jacht" geweest met whale watchen op Hawaii naar dolfijnen.
De kapitein is 2 uur doorgevaren omdat we echt geen dolfijnen tegenkwamen maar moest het toen echt opgeven.
En normaal moet je die dieren zowat van je boot afslaan, aldus ome kapitein
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Frederique schreef:
Absoluut, helaas heb ik ze nog nooit in het wild kunnen bewonderen.
We zijn ooit op "jacht" geweest met whale watchen op Hawaii naar dolfijnen.
De kapitein is 2 uur doorgevaren omdat we echt geen dolfijnen tegenkwamen maar moest het toen echt opgeven.
En normaal moet je die dieren zowat van je boot afslaan, aldus ome kapitein
Ja inderdaad, wij zijn 2x op dolfijnenjacht geweest bij Tenerife en hebben 2x succes gehad.
Veel dolfijnen die om de boot heen sprongen ruim een half uur lang en ook nog walvissen en grienden gespot.
Misschien hadden wij dan mazzel.