Ik ben heel hard op zoek naar een vakantie oppas voor Bertus. (gecastreerd reutje)
Ik had een vaste oppas maar deze is tijdelijk gestopt omdat ze aan het verbouwen zijn.
Bertus is oud (ruim 14 jaar) plast soms in huis, kan moeilijk alleen zijn (als er andere honden bij zijn wil het soms wel lukken, normaal gaat hij janken als hij alleen is. Hij sloopt niet) en heeft de afgelopen weken wel eens een epileptische aanval gehad.
Een normaal pension vind ik te druk voor hem, hij wil rust, veel slapen en af en toe een wandelingetje maken, meer heeft hij niet nodig (nou ja, eten en aandacht natuurlijk)
Hij kan met katten, niet met kinderen, wel met andere honden mits deze rustig zijn en hem zijn gang laten gaan.
Bestaat er misschien een pension die rekening kan houden met oudere honden? Of mensen die weten waar ik terecht kan met Bertus.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bejaarde opvang gezocht.
Moderator: moderatorteam
-
Charlotte*
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Bejaarde opvang gezocht.
Hoe reageert Bertus op een jonge teef die zich uitput in speelbuigingen om het oppashondje tot bewegen te krijgen? Lilo blijft niet drammen als er nul interesse is, maar doet toch wel even heel erg haar best. En morgen weer.
En hoe lang kan hij lopen? Redt hij een uurtje? (Want anders zit hij die tijd dus wel alleen en dat is ws niet handig)
Ik heb nog geen vakantieperiode vastgezet en wil best een logeerhond. Jack en de poezen maken zich niet druk om een kleine rustige hond, en een keertje plassen in huis maak ik me niet zo druk om, ik heb een stenen vloer en een dweil.
En hoe lang kan hij lopen? Redt hij een uurtje? (Want anders zit hij die tijd dus wel alleen en dat is ws niet handig)
Ik heb nog geen vakantieperiode vastgezet en wil best een logeerhond. Jack en de poezen maken zich niet druk om een kleine rustige hond, en een keertje plassen in huis maak ik me niet zo druk om, ik heb een stenen vloer en een dweil.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Charlotte*
- Zeer actief
Bertus heeft een paar tanden (waaronder 4 hoektanden) die hij graag laat zien, denk daarbij een hoop gemorrel en gegrom en dat was het. Het is geen vechtersbaas en een uurtje lopen red hij wel (niet te snel maar een uurtje hobbelen gaat prima) Ik pb je wel even.Hanneke2 schreef:Hoe reageert Bertus op een jonge teef die zich uitput in speelbuigingen om het oppashondje tot bewegen te krijgen? Lilo blijft niet drammen als er nul interesse is, maar doet toch wel even heel erg haar best. En morgen weer.![]()
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Lot, waar gaat het om? Tijdens vakantie? Of ivm werkuren voor als je verhuist bent?
Mijn ouders kunnen helaas ook ivm Neska niet echt iets betekenen.. Maar laat wel even weten waarover we het hebben!
Mijn ouders kunnen helaas ook ivm Neska niet echt iets betekenen.. Maar laat wel even weten waarover we het hebben!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Charlotte*
- Zeer actief
Het gaat eigenlijk alleen om de vakantie ( vanaf 19 juni t/m 12 juli)Eline* schreef:Lot, waar gaat het om? Tijdens vakantie? Of ivm werkuren voor als je verhuist bent?
Maar ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen. Bertus heeft vanochtend een fikse aanval gehad en ik ben zsm naar de DA gegaan omdat ik dacht dat hij erin zou blijven. Dat was gelukkig niet zo en ik ben met een berg medicijnen weer naar huis gegaan (Bertus met een shot valium
Ik ga het even twee weken aankijken en dan kijk ik verder hoe ik het ga doen. Zo'n aanval is niet fijn om te zien en ik weet niet of je ouders dat zo leuk zouden vinden. Misschien dat ik de stoute schoenen ga aantrekken en mijn vaste oppas nog eens ga bellen, haar hond heeft nl ook af en toe een aanval (beestje is al 16) dus ze is het wel gewend.