We zijn nu een dag - en een nacht - verder. Poeh poeh ... kan niet zegen dat ik uiterust ben. Hoewel ik beter geslapen heb dan mijn man, want hij heeft vannacht op zijn matras in de woonkamer bij Nicky geslapen. Nicky is namelijk gewend om bij ons (of beter gezegd: bij hem) op bed te slapen en we wilde hem absoluut nog niet de trap op hebben. Maar ondanks dat ik gewoon boven in mijn bedje lag, dacht ik haar steeds te horen kermen. Nou, geloof mij ... dan slaap je niet in hoor. Achteraf bleek het reuze mee te vallen met dat gekerm, maar zo af en toe slaakte ze wel wat kreten waardoor mijn man natuurlijk gelijk wakker was. Ook is ze midden in de nacht gaan lopen dreutelen. Mijn man heeft zelfs nog geprobeerd vannacht om 5 uur met haar naar buiten te gaan om te plassen, maar op één of andere manier weet ze niet hoe ze moet plassen en is ze er maar bij gaan liggen in het gras. Vanmorgen wilde ze absoluut niet naar buiten.
Toch kwam het volgende probleem. Hoe dien ik haar de morfine pillen toe, want ze is een drama met pillen. Wormen pillen????? Dan heb ik òf een pak gele vla òf een bolletje leverworst nodig, want waar je het ook in doet, ze vreet het heerlijk op, maar via de zijkant van haar bek valt gewoon het pilletje weer op de grond. Tja .... 't is een protret
Uiteraard stond ik al klaar met de leverworst, maar wonder boven wonder at de de pilletjes zo weg, alsof het snoepjes waren. Geweldig!!! Kunnen ze alle pillen niet zo maken????
Op dit moment ligt ze rustig op de grond, ze trilt af en toe wat, maar heb haar nog niet horen kermen (gelukkig).