Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dagopvang
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
Dagopvang
Als de pup komt, zijn we de eerste 6 weken lekker thuis. Maar daarna moet er helaas weer gewerkt worden door beide en één dag per week hebben we geen oppas. De rest van de dagen past mijn schoonmoeder op of ben ik thuis. Nu willen we de pup die dag naar de dagopvang brengen. Met Sita hebben we dat ook gedaan en die vond het daar helemaal super. Maar nu vraag ik mij of ik ze dan alledrie breng of alleen de pup. Het gaat om zes uur alleen. Sita en Taro kunnen dit goed en hebben er geen problemen mee. Wat zouden jullie doen?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Dagopvang
Ik denk dat je het af moeten laten hangen van hoe de pup zelf is.
Op zich denk ik dat het niet verkeerd is om hem/haar alleen te laten gaan, dan leert ze ook zonder Taro en Sita te zijn. Moet de pup het wel trekken natuurlijk op die leeftijd
Op zich denk ik dat het niet verkeerd is om hem/haar alleen te laten gaan, dan leert ze ook zonder Taro en Sita te zijn. Moet de pup het wel trekken natuurlijk op die leeftijd

- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Voor de pup zou ik ze denk ik alle 3 brengen.
Mag ik vragen naar welke dagopvang ze gaan? (ik zie dat je in Hilversum woont, gewoon nieuwschierigheid
)
Mag ik vragen naar welke dagopvang ze gaan? (ik zie dat je in Hilversum woont, gewoon nieuwschierigheid

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
-
Sita
- Zeer actief
Dan gaan ze naar het pension van het dierenasiel Crailo. Sita is daar twee jaar twee dagen per week naar toe gegaan en later is Taro ook meegegaan. Is ons erg goed bevallen. We kunnen daar ook behoorlijk wat mensen nu, dus we weten dat ze in goede handen zijn.Jacintha schreef:Voor de pup zou ik ze denk ik alle 3 brengen.
Mag ik vragen naar welke dagopvang ze gaan? (ik zie dat je in Hilversum woont, gewoon nieuwschierigheid)

- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Oke, dank je wel 

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Ik zou daar pas over beslissen als het pupje er is en wat ze dan aan kan. Als ze het aan kan om alleen te gaan, dan zou ik haar alleen doen. Op die manier kan ze zich mogelijk beter ontwikkelen zonder de anderen erbij. Verwacht je dat ze het op de een of andere manier niet aan kan alleen, dan zou ik ze met zijn drieën brengen.
-
Sita
- Zeer actief
Denk dat ik het inderdaad zo maar ga doen. Dit was ook mijn gedachte om de pup er alleen naar toe te brengen om te laten wennen dat die grote beschermengelen er niet altijd zijn.Renske schreef:Ik zou daar pas over beslissen als het pupje er is en wat ze dan aan kan. Als ze het aan kan om alleen te gaan, dan zou ik haar alleen doen. Op die manier kan ze zich mogelijk beter ontwikkelen zonder de anderen erbij. Verwacht je dat ze het op de een of andere manier niet aan kan alleen, dan zou ik ze met zijn drieën brengen.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ja dat zou ik ook doen. Kijken hoe het pupje is. Mijn voorkeur zou het hebben om de pup alleen te brengen. Sla je mooi wat meer vliegen in 1 klap 

Linda, Izzie en Bram
- Jurre09
- Actief
- Mijn ras(sen): Friese stabijhoun een van de weinige bruine
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Sita schreef:Als de pup komt, zijn we de eerste 6 weken lekker thuis. Maar daarna moet er helaas weer gewerkt worden door beide en één dag per week hebben we geen oppas. De rest van de dagen past mijn schoonmoeder op of ben ik thuis. Nu willen we de pup die dag naar de dagopvang brengen. Met Sita hebben we dat ook gedaan en die vond het daar helemaal super. Maar nu vraag ik mij of ik ze dan alledrie breng of alleen de pup. Het gaat om zes uur alleen. Sita en Taro kunnen dit goed en hebben er geen problemen mee. Wat zouden jullie doen?
Breng maar bij mij!!!! hahaha maar is denkik een beetje om voor je!
Ik zou alleen de pup doen, zo leert de pup denk ik ook dat hij/zij ook dingen alleen zal moeten ondernemen zonder de steeds aanwezige steun te zoeken van Taro en Sita
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
-
Sita
- Zeer actief
Ga een plekje aanvragen voor alleen de pup. Mocht dat echt problematisch gaan, dan gaan ze gewoon alledrie. Maar denk dat Sita en Taro wel blij zijn als ze en dagje van dat drukke ding verlost zijn