Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Oh geweldig! Ik ben er twee keer geweest en hoewel alles natuurlijk mega kitsch en nep is vond ik het er geweldig.
Komend jaar of een jaar later hoop ik weer een rondreis te gaan maken en zeker las Vegas ook weer aan te doen.
Je foto's zijn prachtig.
Oh Vegas! Ik dacht dat ik het niks zou vinden maar ik ben verkocht! Wij hebben o.a. in Luxor en Excalibur geslapen. Zucht, ik zou er meteen weer naar terugwillen!
LéonieHonden schreef:Zit vol verbazing te kijken. Je maakt een hele wereldreis daar haha!
Ja klopt, al lijkt die trend weer voorbij te zijn.
De luxe hotels zoals het Encore en het Wynn die zijn nu in opkomst.
Er wordt alweer een nieuw hotel gebouwd, het Echelon.
Dat zal waarschijnlijk nog luxer dan luxe worden
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
johan schreef:Oh geweldig! Ik ben er twee keer geweest en hoewel alles natuurlijk mega kitsch en nep is vond ik het er geweldig.
Komend jaar of een jaar later hoop ik weer een rondreis te gaan maken en zeker las Vegas ook weer aan te doen.
Je foto's zijn prachtig.
Ik was er voor de 3e keer,
maar mijn laatste keer was pak um beet 15 jaar geleden.
Ik heb dus mijn ogen uitgekeken van alles wat nieuw was
Tuurlijk alles is nep en kitsch, maar da's nou net de charme van Vegas
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Jinx schreef:Oh Vegas! Ik dacht dat ik het niks zou vinden maar ik ben verkocht! Wij hebben o.a. in Luxor en Excalibur geslapen. Zucht, ik zou er meteen weer naar terugwillen!
Hahahaaa ik kan me nog herinneren dat je dat inderdaad vantevoren zei dat Las Vegas
voor jou niet echt hoefde
Wij zijn in het Luxor naar Criss Angel's Believe geweest.
In 1 woord: Wow!
En de show was ook leuk
bulldogmiep schreef:nu snap ik waarom mijn man er heen wil
echt mooie foto's zeg
En dan zie je alleen nog maar de foto's.
Je moet Las Vegas echt beleven.
En je er vooral aan overgeven, want het is een chaotische rare stad,
maar zoooo leuk
Ja die waren geweldig, alleen was er 's avonds alleen een instrumentale show.
En overdag (althans, vanaf 15:00 uur) tot het donker werd was het een show
op muziek van Andrea Boccelli.
Die was veel mooier
Frederique schreef:Aaaah de fonteinen van het Bellagio bedoel je
Ja die waren geweldig, alleen was er 's avonds alleen een instrumentale show.
En overdag (althans, vanaf 15:00 uur) tot het donker werd was het een show
op muziek van Andrea Boccelli.
Die was veel mooier
Ja die bedoel ik
Geweldig. We zijn er diverse keren gaan kijken. En hoe hoog op het eind he!
Ik zou daarvoor alleen al terug willen!