Natuurlijk is het niet strafbaar en doe je niets verkeerd als je met je kat op de hondenuitlaatstrook gaat lopen, maar ik moet zeggen dat ik het wel bijzonder storend vind.
Er is hier in de wijk 1 grotere uitlaatstrook waar honden meestal ook loslopen. Verder is er groen zat hier in de wijk, maar niet voor de honden dus.
Nu loop ik net met Luna op de uitlaatstrook, is daar iemand aan het wandelen met haar kat en hond.
Normaal spelen deze hond en Luna vaak leuk samen, dus die mevrouw zei dat we ze wel even samen los konden laten.
Ik zei dat Luna katten niks doet, maar ik heel hard aan het trainen ben dat ze er ook niet stukjes achteraan rent en dat ik daarom liever niet haar nu bij de kat los laat.
Naja, mevrouw had dus liever dat ik dan Luna maar vast hield en wandelde verder met de kat.
Het mag, tuurlijk. Maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ik ben kei hard aan het trainen om te zorgen dat Luna katten negeert en hou haar overal in de wijk aangelijnd.
Dit is de enige plek in de wijk waar de honden los lopen en dan gaat iemand daar met een kat lopen.
Ik vind het erg lastig.