Tja een keer moet toch de eerste keer zijn dus ik denk wel dat we het gaan doorzetten. Jonna bij onze eerdere oppas achterlaten met twee honden waar ze bang van is vind ik niet zo slim. Vorige keer kwam ze trillend terug:(
Bij het pension worden de honden drie keer uitgelaten, mogen ze spelen met hondjes van gelijke grootte en als het met een hondje goed klikt, mogen ze samen in de kennel. Jonna is wel een heel sociaal hondje, houdt erg van spelen met andere hondjes en als ze dan ook nog gezelschap in de kennel krijgt zal het toch wel goed komen lijkt me?
Waarom ik haar niet zo makkelijk achterlaat bij iemand die ik niet ken is dat je nooit weet hoe die persoon met haar om zal gaan. Bij een goed bekend staand pension mag je er toch vanuit gaan dat het met de omgang wel goed zit?!
Ik moet zelf maar door de zure appel heen bijten denk ik, ben ws gewoon veel te bezorgd.
Meenemen kan wel, maar dan moet je ook op vakantie continu rekening houden met je hond. En we houden idd van slenteren door leuke stadjes, musea, en voor de kinderen pretpark/dierentuin, dus dan zou ze achter moeten blijven in het vakantiehuis. Volgens mij is ze dan beter uit in een pension dan alleen in een vreemde omgeving