Diego heeft kennelhoest, het gaat de goede kant in, alleen nog kuchen als wij thuis komen van werk en we laten hem dan weer binnen.
Dus nog even geduld hebben!
Maar nu hoor ik van een paar mensen dat Kennelhoest ook besmettelijk is via de mens? Ze hebben we niet gezegd niet naar de club te komen (waar ik gewoon kan helpen door keurmeester te zijn of als slachtoffer te liggen). Ik zorg er dan voor dat ik mijn handen goed gewassen heb.
Tot nu toe heeft niemand op beide clubs van ons kennelhoest gekregen (diego kucht 1,5 week nu) en Ivan heeft ook nergens last van gehad dus die mag komende dinsdag weer trainen zeiden ze op de club van mijn vriend.
Ik moet dus nog even wachten tot het kuchen helemaal weg is (baal baal baal).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kennelhoest besmettelijk voor mens?
Moderator: moderatorteam
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Kennelhoest besmettelijk voor mens?
Ik zou persoonlijk Ivan ook nog niet laten trainen, hij kan het al onder de leden hebben zonder dat je het merkt..
Volgens mij is het niet overdraagbaar via de mens, omdat het via de lucht ( het druppeltjes, kuchen, hoesten verhaal) verspreid wordt
Volgens mij is het niet overdraagbaar via de mens, omdat het via de lucht ( het druppeltjes, kuchen, hoesten verhaal) verspreid wordt
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Mensen zelf kunnen het niet krijgen. Ik heb alleen begrepen dat kennelhoest aan voorwerpen zou kunnen ''kleven'' en als je die dus meeneemt (jas, speeltjes, dat soort dingen) het overgebracht kan worden.
Of het waar is..?
Of het waar is..?

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Hoorde ik ook, maar zou het niet precies weten.Nakisha schreef:Mensen zelf kunnen het niet krijgen. Ik heb alleen begrepen dat kennelhoest aan voorwerpen zou kunnen ''kleven'' en als je die dus meeneemt (jas, speeltjes, dat soort dingen) het overgebracht kan worden.
Of het waar is..?
Ivan heeft het vast ook, maar bij hem zie je de symptomen niet omdat zijn weerstand goed is op dit moment.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Bij hem op de club zeiden ze laat maar gewoon komen, hij kucht niet ofzo en verschillende hebben het al gehad en anders krijgen ze het toch wel (omdat hij ook gewoon op het pak heeft gebeten die week voor dat diego begon te kuchen).
Dus dat is dan de keuze van de club.
Ik denk dat Diego volgend weekend weer aan de slag kan.Vanmiddag ze buiten gelaten omdat ik naar de club ging helpen, en haalde ze binnen en laatste dagen kuchte diego dan alleen nog en vandaag niet.
ik was elke keer mijn handen als ik naar de club ga en andere kleren aan.
Dus dat is dan de keuze van de club.
Ik denk dat Diego volgend weekend weer aan de slag kan.Vanmiddag ze buiten gelaten omdat ik naar de club ging helpen, en haalde ze binnen en laatste dagen kuchte diego dan alleen nog en vandaag niet.
ik was elke keer mijn handen als ik naar de club ga en andere kleren aan.