Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het grootste nadeel van jouw hond(en)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

FlevoFluffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Re: Het grootste nadeel van jouw hond(en)

Ongelezen bericht door FlevoFluffy »

Dat Mick een waas voor zijn ogen krijgt als hij een kat ziet, en dat is dus ook al een keer niet goed afgelopen.
Het scheelt wel heel veel katten in de tuin.
Groetjes en een poot van Mick

Afbeelding
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Het grootste nadeel van Max is toch wel dat ze totaal niet de vertrouwen is met mensen die ze niet kent, omdat het bijtrisico dan vrij hoog is. Maar naar eigen mensen toe is ze nu echt de liefste hond die je je maar voor kunt stellen, dus dan hoeft ze wat mij betreft niet ook nog eens met andere mensen op te kunnen schieten.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

James: tegen bepaalde mensen heeft hij gewoon iets, naar mijn vader valt hij uit als hij aan de riem zit. Valt uit naar andere honden als hij aan de riem zit. Schrikt snel, blaft naar vreemde dingen/geluiden. Binnenkort gaan we op cursus, priveles. Hopelijk word alles dan wat beter.

Jules: Kan niet alleen zijn, wel met andere honden. Gaat naast je zitten piepen als je aan het eten bent en is zeurderig.. vraagt veel aandacht.

En Jazz is eigenlijk perfect. Zindelijk, kan met alle mensen, honden en kinderen. Kan alleen thuis blijven, zeurt niet. Lieve knuffel. Ze mag alleen wat sneller uit het hondenveld komen als ik weg wil, meestal maakt ze nog een extra rondje :mrgreen:

Gelukkig zijn ze allemaal heel lief :I:
Afbeelding
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

Ik zou willen, dat Sammie niet in elke smerige en stinkende sloot zou springen.
Probeer het er wel uit te krijgen, maar als er water in de buurt is, willen de oortjes niet meer doen waar ze voor zijn.
basje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog

Ongelezen bericht door basje »

Kwijl, haren, maak daar wen je aan. Bang voor vuurwerk naar een keer bekogeld te zijn door jongens.
Al kwispelend de koffiekopjes van de salontafel slaan. :D Verder eens een berner altijd een berner.
Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door Chicoahua »

Dat hij heel erg tekeer kan gaan naar andere honden als hij aan de riem zit en er dus niet bij kan, dan lijkt het net alsof hij vals is wat absoluut niet zo is, hij is eerder speels dan agressief.
alleen gister stond ik wel even :O: , tekeer gaan naar een labje, en uiteindelijk kwam de pup (gok 6 maand) heel druk en speels naar hem eens toe, die bangerd zette hem op een lopen pfff :pffff:
En een nadeel is dat als hij los loopt erg slecht luisterd, teminste als hij een hond/kat ziet dan is het één rechte streep! en kan dan lullen als brugman :D, ben alleen dan altijd zo bang dat mss die andere hond niet met honden kan....dus ben daarnog voorzichtig in!

verder heeft chico geen nadelen, als ik zie wat voor zeer positieve dingen die hond heeft, maken mij die nadelen niks uit. Het is verder zo'n makkelijk hondje!
Afbeelding
Frysian Beer
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Bulldog

Ongelezen bericht door Frysian Beer »

Het enige nadeel van Beer is dat hij stinkt als een buffel als hij moet schijten. :piew:
Afbeelding

Geval apart.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”