Hoe lang zijn jullie geweest en waar precies?
(Ik zal wel weer wat gemist hebben
Moderator: moderatorteam
Nee hoor je heb weinig gemistJaap* schreef:Wow! Geweldig Whera![]()
(Ik zal wel weer wat gemist hebben)

Wat ik begreep is het een gepantserde krekel of sprinkhaan achtige. Ik kon hem nergens terugvinden in het boekje. Maar soms hebben dieren rare namen. Zo zochten wij naar een kameelpaard. Ik simpel denken en kwam uit op een lama. Helaas, het was een girafmarian* schreef:Wat is dit voor een griezel? :N:
Achsochrico schreef:Nee hoor je heb weinig gemistJaap* schreef:Wow! Geweldig Whera![]()
(Ik zal wel weer wat gemist hebben)
ik heb het niet verteld op het forum
![]()
Wij zijn 9 dagen geweest, eigenlijk veel te kort voor zo een reis maar de kinderen zitten met school dus het was passen en meten![]()
Wij zijn in windhoek geland (namibie) en naar beneden gereden (heb geen idee hoe het daar heet) in elk geval ook in de kalahari
en hebben geslapen in een lodge.
Omdat het zo kort was gaan wij volgende keer langer en dan slapen in de auto (zo een tent op je auto) of van lodge naar lodge rijden.
chrico schreef:Wat ik begreep is het een gepantserde krekel of sprinkhaan achtige. Ik kon hem nergens terugvinden in het boekje. Maar soms hebben dieren rare namen. Zo zochten wij naar een kameelpaard. Ik simpel denken en kwam uit op een lama. Helaas, het was een girafmarian* schreef:Wat is dit voor een griezel? :N:

linlin schreef:jeu, op safari! fijn he. ik ben erg gesteld op het afrikaanse continent, zeg ik maar even enorm generaliserend want het is nogal een lapje land. maar dan wel sub sahara, als ik dat mag melden zonder boze blikken.