Net liep ik met kalusha en solar in het bos, beide aan de flex ivm de reeen die daar nu erg actief zijn. Op een gegeven moment doet solar haar neus in de lucht, springt in de greppel en komt er meteen weer uit met .................................een kip in haar bek
ze legt hem voor mijn voeten, ze heeft hem niet beschadigd of verwond en kijkt mij aan van, "zo maak jij het nu maar af"
ik kijk solar aan en wist echt ff niet wat ik moest doen , onderwijl zit kalusha zich zelf helemaal op te fokken want die wil het werk wel ff afmaken en de kip ter plekke ook nog wel plukken én fileren

de kip wachtte niet langer en hupte weg, Solar vond dat geen goed idee en in een oogwenk haalde ze de kip terug met haar poten , zo !

vervolgens kijkt ze mij weer aan, hoopvol bijna, want ik ben dr baas dus ik moet het natuurlijk afmaken ( podencos moeten het wild eigenlijk levend en dus onbeschadigd aan de jager apporteren en de jager draait het vervolgens de nek om )
ik heb de kip maar teruggejaagd in de greppel, wist echt niet wat ik er mee aan moest, maar solar neemt me nu waarschijnlijk helemaal niet meer serieus als podencobaas

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.