Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Swieneparredies

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Aantal honden: 2

Swieneparredies

Ongelezen bericht door DebbieZ »

We zijn vandaag naar het Swieneparredies geweest en dat was me toch leuk! Keek er wel naar uit, maar het was nog veel leuker dan ik verwacht had. Veel van de varkens zijn hartstikke lief en kun je gewoon aaien. Bij 1 ervan mocht je zelfs in het hok. Dat is een chinees ras dat zulke huidrimpels heeft dat de ogen gewoon dichtgroeien. Dus hij (of zij) was blind, maar redde zich prima. Hij moest wel even in mijn schoenen happen om te ontdekken wat er in zijn stalletje stond.

Vandaag stonden ze allemaal (behalve de twee wilde zwijnen) binnen, omdat het zo geregend had en ze anders hun weitjes helemaal kapottrappen. De grond moet wat opdrogen en dan mogen ze morgen weer naar buiten. Mama Kea (een Kune Kune, zie de foto van haar biggetjes) werd wel even uitgelaten, omdat zij hokzindelijk is. De rest van de varkens is hoekzindelijk en dat zijn ze gewoon al vanaf hun geboorte. Direct zindelijk! Inderdaad ging 1 van de biggetjes netjes een eind buiten het nest hurken. Supergrappig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Re: Swieneparredies

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Maar swienties zijn super intelligent hoor.
Je kunt ze van alles leren.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Wat onwijs leuk om te lezen ! Ik dacht dat het opgeheven werd toen de eigenares overleden was. Maar het bestaat dus nog. Ik heb een varken gehad, Maggy heette ze en toen ze ziek werd heb ik veel aan Violet ( de eigenares dus) gehad.
Ik ga daar dus ook heel snel een kijkje nemen !
En wie weet,,,, als er een leuk varkentje is.
Ik weet niet hoe de honden er op zouden reageren, moet ik eerst uitvinden.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

ach, zwijntjes zijn zooooo leuk :I: :I: :I:
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief

Het is inderdaad blijven bestaan, maar ik weet niet of ze nog aan opvang doen. Er waren ook geen zwijntjes die een nieuw thuis zochten, want volgens mij hoorde ik in de rondleiding ook wel doorschemeren dat ze niet geschikt zijn als normaal huisdier. Je moet toch wel een mooi stukje land hebben voor een varken. Ze hebben wel dat nest (nest?) en die gaan naar particulieren.

Ik weet dat varkens heel intelligent zijn. Je zag het ook gewoon aan ze. Ik was al varkensfan, maar heb ze nog nooit echt zo van dichtbij gezien. Wel een hangbuikzwijntje in de kinderboerderij en een wild zwijn van verderaf, maar niet op deze manier. Superleuk en een absolute aanrader om eens te bezoeken. Ik zou er zo een thuis neer willen zetten, vooral Duke, de beer op de tweede foto. Maar voor zo'n varken moet je 1 hectare per varken rekenen, kregen we te horen. Dus eerst even hectares sparen...:-D
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

:E:
wat een prachtige beessies!
Afbeelding
Arline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Arline »

Leuk!
Ik ben dol op varkens!
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

Oh ik moet daar nu toch ook eens heen. Woon notabene om de hoek.... en ik wilde ooit ook een varkentje. Na wat informatie te vergaren heb ik er toch maar vanaf gezien. Leuke foto's hoor. :mrgreen:
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief

Als ik later groot ben en op een landgoed woon.. (insert hoongelach)....dan wil ik zo'n grote. Die zijn echt te cool en heel erg lief (nou ja, niet allemaal, maar sommige rassen zijn erg makkelijk). Ik ben helemaal verliefd.
Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

DebbieZ schreef:Als ik later groot ben en op een landgoed woon.. (insert hoongelach)....dan wil ik zo'n grote. Die zijn echt te cool en heel erg lief (nou ja, niet allemaal, maar sommige rassen zijn erg makkelijk). Ik ben helemaal verliefd.
Ja, maar als je dan zo'n landgoed hebt....ahum..... :pffff: dan moet je niet een grote, netjes aangelegde Engelse Landschapstuin hebben, want dan kun je nog geen varken kwijt..... :mrgreen:
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Leuk zeg het is inderdaad in de buurt ik kan er ook welleen een keer gaan kijken altijd leuk die zwientjes
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Waar zit het Swieneparredies? Ik geloof dat het hier niet al te ver uit de buurt moet zijn, en ik vind varkens echt geweldig!
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Geweldige foto's! En ze lijken allemaal op Roos. :I: :mrgreen:
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief

In Nieuw Scheemda, zie http://www.swieneparredies.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; voor exacte adres en openingstijden.

Je moet wel Nieuw Scheemda inrijden, weer uitrijden, door een ander klein dorpje en dan mijlen verderop is het ineens. Het is absoluut de moeite waard. Zeker op een minder natte dag, dan lopen ze wsl. buiten.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”