20 Tollers in totaal, waarvan 5 in de Openklasse waar ik Nilo ook heb ingeschreven. Best wat concurrentie dus!
Moderator: moderatorteam
Ik had de mail ook gehad, maar kan de aantallen nergens vinden?Maeve schreef:De aantallen zijn bekend (wat gaaf dat je daar een mail over krijgt!)![]()
20 Tollers in totaal, waarvan 5 in de Openklasse waar ik Nilo ook heb ingeschreven. Best wat concurrentie dus!
http://www.hund-und-heimtier.de/hundeaussteller.html" onclick="window.open(this.href);return false; beetje naar beneden scrollen en daar zie je meldestatistik staanScooby schreef:Ik had de mail ook gehad, maar kan de aantallen nergens vinden?Maeve schreef:De aantallen zijn bekend (wat gaaf dat je daar een mail over krijgt!)![]()
Dank je.jores schreef:http://www.hund-und-heimtier.de/hundeaussteller.html" onclick="window.open(this.href);return false; beetje naar beneden scrollen en daar zie je meldestatistik staanScooby schreef:Ik had de mail ook gehad, maar kan de aantallen nergens vinden?Maeve schreef:De aantallen zijn bekend (wat gaaf dat je daar een mail over krijgt!)![]()
Whah, weinig!!LongFields schreef:Jeetje, maar 2 Laekense daar, ik heb mijn kans gemist geloof ik.![]()
Maar 1 van die 2 is als het goed is Tapas' broer Milow, dus dat is wel heel leuk. Ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen daar.
20 is best veel voor een Duitse show. Voor Berlijn (morgen) zijn 12 tollers ingeschreven; voor Lingen (24 april) 16. En dan komen de meeste exposanten meestal nog uit Nederland en BelgiëMaeve schreef:Wat een verschillen in aantallen! Normaal gesproken zijn er op shows wel meer dan 20 Tollers, ik had hier eigenlijk veel meer verwacht. Hoop dat het niet aan de keurmeester ligt
Dank je wel! Wat netjes dat ze dat allemaal zo vooruit maken en plannen!jores schreef:die hebben zou net niet in de link gezetals je gewoon naar http://www.vdh.de" onclick="window.open(this.href);return false; gaat en dan naar de europasieger en dan Hundenausstellung vind je daar het tijdsplan.
gefeliciteerd Manon!, mag je ook best hartstikke trots op zijn!Maeve schreef:Wij zijn weer terug uit Dortmund. Nilo stond voor de eerste keer in de openklasse, dit keer met 4 andere reuen. En meneer kreeg een 2U en daarmee ook het reserve CAC!Ben enorm trots op mn rode monstertje!
Wauw, wat een prestatie voor zo'n jong ding!LongFields schreef:Gefeliciteerd!
Milow (Tapas' broer) heeft gisteren het BOB behaald en werd Europa-Jugendsieger. Vandaag is hij er weer, ik hoor later nog hoe het is gegaan.
Gefeliciteerd!Maeve schreef:Wij zijn weer terug uit Dortmund. Nilo stond voor de eerste keer in de openklasse, dit keer met 4 andere reuen. En meneer kreeg een 2U en daarmee ook het reserve CAC!Ben enorm trots op mn rode monstertje!
Oh, dat is ook super! Gefeliciteerd, Suzanne!LongFields schreef: Milow (Tapas' broer) heeft gisteren het BOB behaald en werd Europa-Jugendsieger. Vandaag is hij er weer, ik hoor later nog hoe het is gegaan.
Scooby schreef:Oh, dat is ook super! Gefeliciteerd, Suzanne!LongFields schreef: Milow (Tapas' broer) heeft gisteren het BOB behaald en werd Europa-Jugendsieger. Vandaag is hij er weer, ik hoor later nog hoe het is gegaan.
Ja, dat hoorde ik ook al van iemand met Chihuahua's. Zou dat dan alleen voor doggen gelden?LongFields schreef:Scooby schreef:Oh, dat is ook super! Gefeliciteerd, Suzanne!LongFields schreef: Milow (Tapas' broer) heeft gisteren het BOB behaald en werd Europa-Jugendsieger. Vandaag is hij er weer, ik hoor later nog hoe het is gegaan.
Dank je. Overigens heeft hij dus wél een Vorzüglich gekregen in de Jeugdklasse. Het is dus niet standaard dat ze niet hoger dan Sehr Gut geven.
Ik heb het wel vaker gehoord, dat men in Duitsland zeer zuinigjes is met U'tjes in de jeugdklasse.Scooby schreef:
Ja, dat hoorde ik ook al van iemand met Chihuahua's. Zou dat dan alleen voor doggen gelden?Doggen krijgen in elk geval echt nooit hoger dan een Sehr Gut in de Jugendklasse in Duitsland...