Moderator: moderatorteam

Dit beest is in het echt toch klein hé? Krijg er al de kriebels van als ik ernaar kijkchrico schreef:![]()
Ja dus, het was echt wauw. Echt geweldig gewoon.kitty2 schreef:Ben je in Afrika geweest?? Wauwwwwwwwwwwwww
Dit beest was groot, het lijf was zo een 10 tot 12 cm als het niet groter was. Als hij in gevaar komt spuuwt hij zuur naar zijn vijand wat best een eind ver komtTiny schreef:
Dit beest is in het echt toch klein hé? Krijg er al de kriebels van als ik ernaar kijk
Echt doen. Als je in de mogelijkheid bent, niet uitstellen. Wij zijn in heel veel landen geweest, regenwouden enz enz maar dit was een ervaring op zich. De natuur is zo verschrikkelijk apart, zo ben je in bos, dan in de woestijn, het rode zand wat je ziet op een aantal fotos zijn de duinen van de woestijn. Alleen al de zon, 4,5 uur van de aarde en je heb niet eens een zonnebril nodig overdag want hij staat recht boven je. Het is er donker als je met je ogen knippert en de zon is met 10 minuten helemaal op. Echt overweldigend gewoonLongFields schreef:Iets zegt me dat dit niet de Beekse Bergen zijn...![]()
Wat geweldig dat jullie dit allemaal hebben gezien, het zal een overweldigende ervaring geweest zijn denk ik. Zoiets staat altijd nog op mijn verlanglijstje om ooit eens te gaan doen. Als ik de foto's zie en zo als het ware kan meegenieten, dan krijg ik daar al helemaal zin in!

Klopt, daar waren wij ookJBK schreef:Waar precies was je?
Ziet er erg herkenbaar uit namelijk, dus ik vermoed iets van Zuid-Afrika? (ben zelf in Namibië geweest)