Inge O schreef:mánnenJaap* schreef:Bij mij wel, alle plannen kunnen voor twee weken in de koelkast als ik eenmaal aan voetbal heb gedacht![]()
!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rijen
Moderator: moderatorteam
-
Dj0w
Re: Rijen
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Nou echt, als het mijn hond was gingen die ballen ervan af. Je kan met goed fatsoen geen visite meer in huis halen en je bent feitelijk gedwongen om je hond op afstand te houden. Dan maar grof het mes erin, volgens mij wordt het allemaal weer veel gezelliger dan.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
tuurlijk de weg van de minste weerstand... hup de ballen eraf...Hanneke2 schreef:Nou echt, als het mijn hond was gingen die ballen ervan af. Je kan met goed fatsoen geen visite meer in huis halen en je bent feitelijk gedwongen om je hond op afstand te houden. Dan maar grof het mes erin, volgens mij wordt het allemaal weer veel gezelliger dan.
Kom op zeg je mag er wel iets aan doen... hier halen ze het ook absoluut niet in hun kop om te gaan rijden op mij... ook niet op mijn spullen... maar mijn reu heeft ook weleens een natte droom en bevredigd zichzelf ook ... waarom zou jij dat wel mogen en een hond niet?
Overigens komen er geen liters uit hoor ter info voor jou... en wat eruit komt maakt ie zelf netjes weer schoon.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat ze met zichzelf of een kussen of een knuffel doen maakt mij niks uit, Jack kan er ook wat van met een kussenmalinois schreef:tuurlijk de weg van de minste weerstand... hup de ballen eraf...Hanneke2 schreef:Nou echt, als het mijn hond was gingen die ballen ervan af. Je kan met goed fatsoen geen visite meer in huis halen en je bent feitelijk gedwongen om je hond op afstand te houden. Dan maar grof het mes erin, volgens mij wordt het allemaal weer veel gezelliger dan.![]()
Kom op zeg je mag er wel iets aan doen... hier halen ze het ook absoluut niet in hun kop om te gaan rijden op mij... ook niet op mijn spullen... maar mijn reu heeft ook weleens een natte droom en bevredigd zichzelf ook ... waarom zou jij dat wel mogen en een hond niet?
Overigens komen er geen liters uit hoor ter info voor jou... en wat eruit komt maakt ie zelf netjes weer schoon.
TS kan het gedrag er blijkbaar niet uitkrijgen, dus dan is het of herplaatsen (waarbij het de vraag is of dat het probleem oplost) of castreren. En ik zou dan castreren, ja.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Ayurveda
- Zeer actief
Ik wordt verder ook niet super kwaad op m ofzo
laat wel merken dat ik het niet leuk vind
en ik hou ontzettend van t beestje en heb het gewoon niet zo op castreren.
Het is nu een tijdje goed gegaan dus miss dat ik het dan maar voor lief moet nemen.
Verder blijf ik hem gewoon knuffelen hoor
laat wel merken dat ik het niet leuk vind
en ik hou ontzettend van t beestje en heb het gewoon niet zo op castreren.
Het is nu een tijdje goed gegaan dus miss dat ik het dan maar voor lief moet nemen.
Verder blijf ik hem gewoon knuffelen hoor