Gelijk de dierenarts gebeld, en we konden gelijk komen. Inmiddels had je het niet zo benauwd meer maar ik ging toch van het ergste uit.
Bij het dierenziekenhuis werd je zieker. Ze konden geen foto van je borst maken omdat je te benauwd was om op je rug te liggen. Met spoed werd je geschoren en kon er staande een echo gemaakt worden. Er was zoveel vocht in je borstholte dat ze je hart niet meer konden zien...
Met een spuit werd vocht uit je borst gehaald om te kunnen zien wat het was. Er kwam een melkachtige kleur vocht uit en de arts gaf aan dat het niet goed was. Ze ging het met spoed onderzoeken en ik en mijn zoontje Benjamin bleven wachten. We voelden al aan dat het niet goed was.
Je bleek een acuut hart probleem te hebben, iets was gescheurd waardoor je hele lijf volliep met vocht. De prognose zeer slecht tot onhaalbaar..
We hebben ruim de tijd gekregen om afscheid van je te nemen. Je hebt geen geluk gehad in je leventje... allemaal problemen waardoor je de dingen die je het liefste deed, niet meer mocht..
Nu mag je alles weer en kun je vrij ademen..
Je zal gemist worden, mijn truffeltrutje...