Als je die berichtjes van haar leest op dat taartenforum (waar ze trouwens goed op dr plek is!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lekker dan
Moderator: moderatorteam
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Re: Lekker dan
Gewoon misselijkmakende mensen.
Als je die berichtjes van haar leest op dat taartenforum (waar ze trouwens goed op dr plek is!
) kun je al duidelijk lezen hoe blij ze er wel niet mee is, niet dus!
-
mwillow
Dat is een echte hondenvriendin....
Als mijn man zou thuiskomen met zomaar een pup ergens vandaan om zijn eigen zin door te drukken, dan zou ik niet voor mezelf instaan.
Als mijn man zou thuiskomen met zomaar een pup ergens vandaan om zijn eigen zin door te drukken, dan zou ik niet voor mezelf instaan.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ach wat sneu
hopelijk krijgt hij een fijn permanent huisje. Rocky heb ik overigens ook uit het asiel. Was daar met 16 weken gedumpt omdat hij tegen het kind aansprong 

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Ze brengen hem nog naar het asiel, ze kunnen ook Siempie op marktplaats zetten en de kosten eruit halen 
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ach gossie, ik denk dat hij snel een mandje vind!!!
heb zin om me daar in te loggen en vragen, goh wat leuk, foto's? of zit hij al in het asiel
heb zin om me daar in te loggen en vragen, goh wat leuk, foto's? of zit hij al in het asiel

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ach wat een snoepje, die vindt zo een mandje
Felix was een week of 13 toen hij (ook bij jullie
) in het asiel terechtkwam.
Felix was een week of 13 toen hij (ook bij jullie
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Nou ik wilde precies hetzelfde doen...maargoed, heeft toch geen zin. Maar snap je volkomen!Chicoahua schreef:ach gossie, ik denk dat hij snel een mandje vind!!!
-
Brigitte
- Zeer actief
Wij hebben weleens een Lab pup van 9 weken in het asiel gehad, gekocht door mensen tijdens een vakantie in Hongarije, bij thuiskomst vond de al aanwezige hond de pup niets en werd deze dus na 2 dagen
al bij ons gebracht.
Mijn eigen teefje was ook ongeveer 9 weken toen ze in het asiel bij ons kwam. Ze was van een gezin die onder toezicht stonden en ze mochten geen dieren in het huis waar ze woonde, toen hun begeleidster kwam kijken zat ze al 2 weken non stop in een bench en wilde ze haar aan een boom binden omdat ze haar niet meer wilde
ze heeft toen nog 2 weken in het asiel gezeten voor ze bij mij kwam. Naar mijn idee heeft ze er niets aan overgehouden, ze is een ongelooflijk aanhakelijk en sociaal hondje geworden.

Mijn eigen teefje was ook ongeveer 9 weken toen ze in het asiel bij ons kwam. Ze was van een gezin die onder toezicht stonden en ze mochten geen dieren in het huis waar ze woonde, toen hun begeleidster kwam kijken zat ze al 2 weken non stop in een bench en wilde ze haar aan een boom binden omdat ze haar niet meer wilde

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Diezel zat met 6 weken al in het asiel 
Je moet het maar kunnen...
Je moet het maar kunnen...
Laatst gewijzigd door nathalie op 08 mei 2010 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
dubbel
Laatst gewijzigd door nathalie op 08 mei 2010 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Liever dat die mensen het hondje naar het asiel brengen(en bij iemand terecht komt die er echt voor wil gaan) dan dat dat beestje een k*tleven krijgt bij iemand die hem eigenlijk niet eens wil hebben.
Maar ik zou eens willen dat mensen nadenken voordat ze overgaan tot de aanschaf van een hond, een levend wezen met bepaalde behoeftes.
Dat zou al een hoop dierenleed schelen denk ik.
Maar ik zou eens willen dat mensen nadenken voordat ze overgaan tot de aanschaf van een hond, een levend wezen met bepaalde behoeftes.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Mee eens.wendy71 schreef:Liever dat die mensen het hondje naar het asiel brengen(en bij iemand terecht komt die er echt voor wil gaan) dan dat dat beestje een k*tleven krijgt bij iemand die hem eigenlijk niet eens wil hebben.
-
tineke
Ben ik het mee eens Wendywendy71 schreef:Liever dat die mensen het hondje naar het asiel brengen(en bij iemand terecht komt die er echt voor wil gaan) dan dat dat beestje een k*tleven krijgt bij iemand die hem eigenlijk niet eens wil hebben.
Het is totaal bezopen dat de man een hond mee neemt zonder dat daar een gedegen overleg aan vooraf is gegaan met zijn partner.
Maar als ze de hond niet willen houden hadden ze hem ook op mp kunnen zetten en aan de eerste de beste kunnen meegeven .
Dat hebben ze niet gedaan, en dat was het allermakkelijkst geweest, en financieel het voordeligst.
Als je de weg dan niet weet in herplaatsland en je kiest voor een goed asiel kan ik daar meer aardering voor opbrengen dan op het net plemepen zonder dat je een hol kn schelen waar hij/zij terecht komt.
Een goed asiel zal daar in ieder geval wel naar kijken.
-
bulldogje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): old english bulldog
mensen nemen maar een hond en doen de hond ook zo weer weg man man
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
Heel erg triest zulke mensen
. Geloof dat er ook al iemand op die site heeft gereageerd 

- Inne
- Zeer actief
Wat een stom mens. Ze is goed op haar plek op een taartenforum (wist niet eens dat die er was
). Ze kan beter haar energie steken in het bakken van taarten en het praten daarover, dan in dieren. Daar snapt ze niets van. Pff, een hondje van 9 weken naar een asiel brengen alsof het een kledingstuk is dat je niet bevalt.

Madison
Boris, voor altijd in mijn hart
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Jeetje, arm beestje. Gelukkig is hij al geplaatst.
Ik vond Jules al vroeg, die is met 4 maanden op straat gezet in december in de sneeuw om het zelf maar uit te zoeken. Wel een chip,op de naam van de fokker die haar niet terug wilde
Niet zindelijk, kon niet alleen thuis blijven, ach, dan gooien we dr maar op straat.
Ik vond Jules al vroeg, die is met 4 maanden op straat gezet in december in de sneeuw om het zelf maar uit te zoeken. Wel een chip,op de naam van de fokker die haar niet terug wilde

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Was dat echt zo?_Inge_ schreef:Jeetje, arm beestje. Gelukkig is hij al geplaatst.
Ik vond Jules al vroeg, die is met 4 maanden op straat gezet in december in de sneeuw om het zelf maar uit te zoeken. Wel een chip,op de naam van de fokker die haar niet terug wildeNiet zindelijk, kon niet alleen thuis blijven, ach, dan gooien we dr maar op straat.
Ooit de officiële baas kunnen traceren?
Ik reageer hierop omdat ik jaren geleden nog maar net heb kunnen voorkomen dat een van mijn teckels naar het asiel werd gebracht met een dergelijk verhaal.
Hij was op spoor weggegaan.
Toen hij terug kwam (vies en nat, het was rotweer en winter) had iemand hem opgevangen.
Hij wilde de "verwaarloosde" hond naar het asiel brengen
"omdat de baas natuurlijk op wintersport wilde en niet op tijd voor opvang had gezorgd. Dus maar losgelaten in het bos..............."
Ik was net op tijd om dat asiel te voorkomen.
En ik ga nooit op wintersport
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Toen ik hem gisteren zag staan, moest ik wel even slikken, maar gelukkig stond hij al als gereserveerd.
Nu maar hopen dat hij bij een liefhebbend gezin terecht komt.
Er zitten dit keer ook weer een aantal 'uitgewoonde' broodfokteefjes in het asiel, en ook die zou ik zoooo graag een goed huis willen geven, maar het is hier echt vol nu.
Nu maar hopen dat hij bij een liefhebbend gezin terecht komt.
Er zitten dit keer ook weer een aantal 'uitgewoonde' broodfokteefjes in het asiel, en ook die zou ik zoooo graag een goed huis willen geven, maar het is hier echt vol nu.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Ik zie net op ikzoekbaas dat Siem weer terugkomt naar het asiel. Het klikt niet met de al aanwezige hond blijkbaar. He, wat heeft dit hondje een pech! Met tien weken al twee keer in het asiel gezeten.
- Frysian Beer
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): American Bulldog
Dat is meestal de grootste fout die mensen maken. Een hond neem je niet voor de kinderen. Die neem je voor jezelf. Kinderen kunnen namelijk geen hond opvoeden. En als je een hond neemt voor de kinderen, kun je die ook niet opvoeden dus laat staan honden.Paddle schreef:Men neme mensen die op zondag bedenken dat een hondje toch wel heel leuk zo zijn voor de kinderen.DebbieZ schreef:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Maandag gaan ze naar de winkel en kopen een heel erg schattig pupje.
Dinsdag blijkt dat ie overal in huis plast, ondanks dat ie wel 3 x per dag naar het veldje gaat met de kinderen.
Donderdag bijt de pup aan de poten van hun leuke dure nieuwe tafel.
Zaterdag blijkt dat het kleinste kind rode oogjes heeft.
Zondag zit ie in het asiel.
Zo gaat dat met impulsaankopen.

Geval apart.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
arm knulletje alweer in het asiel
Nou maar duimen dat drie keer scheepsrecht is voor hem
Nou maar duimen dat drie keer scheepsrecht is voor hem

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ja een Toller natuurlijk, want die zijn zo lekker kleinsenna03 schreef:Hoe kan je nou in godsnaam zo'n hummeltje naar het asiel brengen.....en inderdaad, ik denk dat ze nu al driftig op zoek zijn naar een retriever....bah!
- DebbieZ
- Zeer actief
Ja, dat is hartstikke flauw voor hem. Ik weet zeker dat hij een rijtje geinteresseerden gehad heeft en dat ze op het asiel de beste voor hem hebben uitgekozen, maar dan nog kunnen dit soort dingen gebeuren. Superjammer, ik baal er echt van voor hem.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je kunt nog zo'n goede fokker zijn maar dit gebeurd dus ook.
Mensen bellen ook vaak de fokker niet op als het fout gaat.
Hoe wil je een hond terug nemen als je niet weet dat hij weg moet.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Marina
- Zeer actief
Dit is echt heel erg sneu. Ik hoop dat idd drie keer scheepsrecht is.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- DebbieZ
- Zeer actief
Nou ja, bij het asiel moeten ze betalen om hem achter te mogen laten. Zouden ze dan toch liever dat doen dan hem terug te brengen? Uit schaamte misschien? Ik denk toch dat het vaak niet meer kan.bouvierpoedel schreef:Je kunt nog zo'n goede fokker zijn maar dit gebeurd dus ook.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Sommige mensen denken er ook niet bij na denk ik. Ik hoor best vaak verbaasde reacties als ik zeg dat ik nog contact heb met Nilo's fokker 
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Er staat een broodfok nest op MP, komt goed uit dus: http://link.marktplaats.nl/348849294" onclick="window.open(this.href);return false;Maeve schreef:Ja een Toller natuurlijk, want die zijn zo lekker kleinsenna03 schreef:Hoe kan je nou in godsnaam zo'n hummeltje naar het asiel brengen.....en inderdaad, ik denk dat ze nu al driftig op zoek zijn naar een retriever....bah!
Laatst gewijzigd door sjaak-k op 20 mei 2010 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ik heb net dat hele topic doorgelezen op dat taartenforum, en het is wel degelijk hetzelfde hondje.
Overigens geloof ik geen snars van dat hele 'men kind is allergisch' gedoe. Ze gaan dan huilen dat de gezondheid van de kinderen voor gaat, dat ze het niet op voorhand konden weten, dat de fokker hem niet terugwilde, etc etc.
Je gaat me niet vertellen dat je kinderen nog nooit in hun hele leven in contact geweest zijn met een hond? Een familielid of vriend zal toch wel een hond hebben? Ik denk dat je zoiets wel op voorhand weet, en het is jammer voor de mensen wiens kind echt plots allergisch word, maar ik geloof het meestal niet.
Overigens geloof ik geen snars van dat hele 'men kind is allergisch' gedoe. Ze gaan dan huilen dat de gezondheid van de kinderen voor gaat, dat ze het niet op voorhand konden weten, dat de fokker hem niet terugwilde, etc etc.
Je gaat me niet vertellen dat je kinderen nog nooit in hun hele leven in contact geweest zijn met een hond? Een familielid of vriend zal toch wel een hond hebben? Ik denk dat je zoiets wel op voorhand weet, en het is jammer voor de mensen wiens kind echt plots allergisch word, maar ik geloof het meestal niet.