Ik heb James ingeschreven in de jeugdklasse, waarin hij flinke concurrentie zal hebben

Moderator: moderatorteam
Ik James ook! Ik vind Corgi's stiekem heel leuk sinds ik jouw foto's voorbij zie komen in de fotohoek.*Charlotte schreef:Ah leuk! Wil Mirtillo ook weleens in het echt zien!
Mooi, daar gaan wij ook voorLongFields schreef:Ik ben er ook met Tapas op 5 juni. Wie weet kan ze daar haar laatste jeugdpuntje veroveren.
JaSannePP schreef:Hulten, Noord Brabant? daar hebben ze geen eens winkels, maar wel een hondenshow![]()
Dat is hier heel dicht bij, misschien kom ik ook even langs wippen om James te jatten! :lol:
Geen flauw idee. Heb zonder te kijken ingeschreven eigenlijk..................Magic schreef:Mijn schoonouders wonen in Tilburg, misschien komen die ook nog wel even buurten. Gezellig.
En ik ben erg benieuwd naar Koh I Noor, zijn de dalmaten ook zaterdag?
Rasgroep 6 is op zondagLeonieke schreef:Geen flauw idee. Heb zonder te kijken ingeschreven eigenlijk..................Magic schreef:Mijn schoonouders wonen in Tilburg, misschien komen die ook nog wel even buurten. Gezellig.
En ik ben erg benieuwd naar Koh I Noor, zijn de dalmaten ook zaterdag?
Ook op de zaterdag denk ik?Martijn schreef:Ik ben er ook met Eva.
True...Martijn schreef: Niet doen. Dat is echt nergens voor nodig.
Het is maar een show.
Wat ben jij gemeenNanna schreef:Nou ja, het kost wèl veel geld en dan zou het toch zonde zijn als je met maar een ZG'tje de ring uit moet.Magic schreef:True...Martijn schreef: Niet doen. Dat is echt nergens voor nodig.
Het is maar een show..
*adem in, adem uit*
Zo, de nerveusmode staat nu hopelijk weer volop aan
Dat zou ook geen punt moeten zijn.Maeve schreef:Gemeen zeg![]()
Ach, de meeste keurmeesters doen er niet zo moeilijk over. Nilo heeft de nare gewoonte om tegen mensen op te springen, dus ook keurmeester. En dan vooral als ze hem lokken met speeltjes of zo. En toch vinden ze bijna allemaal dat hij prima ringgedrag heeft