Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hill's voeding. Welke?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Hill's voeding. Welke?

Ongelezen bericht door thom »

Eukanuba zou ik al uit principe niet voeren..
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Renske schreef:
Hij heeft erg gevoelige darmen, dit gaat goed en ik durf dus niet te 'experimenteren'. Pas als ik het idee heb dat hij het toch niet zo goed doet op FF dan stap ik over.
dat had die van mij ook, maar na een paar jaar toch maar eens van lam/rijst caracroc diet naar kip/rijst caracroc energie overgezet... nergens last van... terwijl het toch ruim 15 euro scheelt, dat vind ik iets teveel van het goede voor iets wat hij niet nodig heeft....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Cootje1963 schreef:
May Linn schreef:Feit is dat een geperste brok beter is dan een krokante brok, om de simpele reden dat de ingrediënten in geperste brokken minder hoog verhit worden en ze dus beter opneembaar zijn.
Versvoer is verreweg de meest goed opneembare hondenvoeding, daarna zelf gekookt, dan geperste brok, dan krokante brok en daarna heb je nog kuipjes en frolic enzo.
Dus kies wat je zelf graag wil, maar wees wel bewust van je keuze, de voor en nadelen ervan :wink:
Wie zegt dat het een feit is dat geperst beter is dan krokant?Feit is voor mij dat wij nu 2 honden hebben die absoluut niet tegen geperste brokken kunnen.Het komt er waterdun van achteren weer uit.iets wat ze beide op krokante brok niet hebben. :19:
na 1 dag geven ja, een geperste brok is veel zwaarder nl. dat moet je ook een tijd geven eerst....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila

Ongelezen bericht door schelsey »

Maja en schelsey krijgen al 6 maanden hills, de speciale versie voor gewrichtsproblemen en ze doen het er heel goed op, beter dan toen ik ze op gewone brok en kvv had staan met suplimenten voor de gewrichten, mooie pels, heel actief, goede stoelgang en zelden nog mank lopen, voor mij is dus deze brok een hele goed merk

Kenji krijgt sinds kort ook dit merk omdat ik bij de andere honden vond dat ze er van beter werden, hij is niet ziek maar heeft gevoelige darmen, eet ze ook heel graag
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”