Dan een week niks, dan week zes met vloeistof 100, een week 0.2 ml, twee weken niks, week negen 0.4 ml, dan drie weken niks, week dertien 0.8 ml. Weer drie weken niks, dan gaan we door met vloeistof 1000. Week zeventien, 0.2 ml, drie weken niks, week eenentwintig 0.4 ml, drie weken niks, week vijfentwintig 0.8 ml.
En dan gaan we door met vloeistof 1000 1.0 ml per 4 tot 8 weken. HIj wordt nu dus ingespoten met de vloeistof waar hij allergie's voor is. Ik moet wel in de gaten houden of hij een dikke kop of dikke ogen krijgt, en moeilijk zou kunnen slikken, dan moet ik meteen de DA bellen. De DA deed met een zoutoplossing voor hoe je het beste kunt spuiten, het beste is om dit aan de zijkant bij de ribben te doen. Toen moest mijn kennis het van de DA doen ( ik durf dat echt niet ) ook weer met een spuitje met zoutoplossing. De DA deed voor hoe je met drie vingers de huid vast moet pakken. Mijn kennis deed het toen ook, en de DA zei, perfect dat heb je meer gedaan, en dat klopt ook wel want hij heeft vroeger Border Collies gefokt, en spoot toen altijd zijn honden in. Mijn kennis heet trouwens Rien, en die is afgelopen vrijdag begonnen met het spuitje te geven.
De DA wilde er woensdag mee beginnen, maar omdat Rien Vrijdags altijd vrij is vond de DA het beter om er dan afgelopen vrijdag mee te beginnen, want hij had graag dat het steeds op dezelfde dag gebeurt. De gebruikte spuitjes kan ik gewoon mee terug nemen naar de DA. Toen ik af wilde rekenen bij de assistente ( ik pin daar altijd ) zei ze, dat is 185 euro mevr, ik zei dat klopt echt niet, het is tweemaal 185 euro, ze keek weer op haar comp en zei, nee mevr er staat echt 185 euro, weer zei ik dat het niet klopte en dat ze te weinig rekende, ze zei, ik snap er niks meer van, de DA ving ook wat op van ons gesprek en kwam erbij staan, hij had iets veranderd in de comp, en ach zei hij ik heb er een teveel weg gehaald. Ik vind nog altijd dat eerlijkheid het langste duurt.
Het is een heel verhaal geworden, en ik denk dat vooral de uitleg hierboven saai is, maar dan moeten jullie er maar overheen lezen, ik wist niet hoe ik het anders uit moet leggen.