Hallo,
Ik had in zevenhuizen een dierenarts waar ik heel tevreden over was; hij legde alles uit en nam rustig de tijd. Een beetje apart was hij wel, hij ging vaak op de grond liggen of zitten en begon een beetje met die honden te brabbelen. Een dierenarts die goed is voor mens en dier en ook belangrijk die de tijd neemt voor beide!
De dierenarts die ik daar voor had gaf me altijd het gevoel van 'snel-snel' hup volgende klant. Het waren op zich best goede dierenartsen, maar Cindy een ouwde dame die hartstikke bang was moest perse van haar op de tafel terwijl het eigenlijk niet echt nodig was, als zij gewoon even door haar knieen ging. Die da in zevenhuizen zorgde er voor dat de honden en ik op ons gemak waren en met een gerust hart weg konden gaan.
Kent iemand zo'n soort gelijke da in den haag? Andere goede of juist niet goede ervaringen met bepaalde dierenartsen in dh?
alvast bedankt in elk geval!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
goede dierenarts gezocht in den haag - ervaringen?
Moderator: moderatorteam
-
EvitaP
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: goede dierenarts gezocht in den haag - ervaringen?
Ik ging vroeger altijd naar de kliniek van de dierenartsen Dijker en van de Vijver. Erstgenoemde is indertijd naar Arnhem verhuist en heeft dacht ik geen praktijk meer maar wellicht is Dhr van de Vijver nog werkzaam in de Oranjelaan in Rijswijk.
Sandra