Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hydrotherapie voor honden met gewrichtsklachten, HD, ED etc

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

hydrotherapie voor honden met gewrichtsklachten, HD, ED etc

Ongelezen bericht door Marina »

Hallo allemaal,

Ik lees op het forum heel veel dat honden last hebben van stijfheid, HD, ED, Artrose etc etc etc.

Ik heb een labrador die nu 10jaar oud is. Toen hij 5 was kreeg hij HD en artrose. De da gaf aan om hem in te laten slapen. Er was niks meer aan te doen. Hij kon niet eens lopen.

Ik ben toch verder gaan zoeken en kwam uit bij hydrotherapie.
En ik moet zeggen het gaat superr. Hij kan alles weer EN zonder medicijnen.

Ik heb daar honden zien komen die hernia's etc hadden, die honden kunnen nu ook alles weer tot bijna alles.

Ik ganaar aquadog nederland. Toen was dat de eerste in NL. Ik gan u nog maar 1 keer in de 2 weken.
en hij doet het nog steeds goed.

Er zijn intussen meer van deze hydrotherapieen bij gekomen in NL. Dus er zal er vast wel ergens een in de omgeving zitten.

Ik moet een uur rijden voordat ik er ben, maar dat maakt me niet uit. Mijn hond is blij en kan alles weer dus dan is het voor mij ook goed.

Mensen probeer het is, en laat als het ff kan die medicijnen staan. Het is een tip en je kunt het allicht proberen. Als je meer info wilt kun je me altijd mailen. ik kan de info geven wat ik heb gedaan met mijn labrador

Succes iedereen
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”