We waren bij mijn ouders voor een middagje varen, van te voren nog even de hondjes uit gelaten. We zijn weer bijna terug zie ik ineens een bloederig pootje.... Op de boot even schoongemaakt, en jahoor: een flinke snee.
We hebben het ontsmet, verbandje erom met daarom heen een tennissok dubbel erom gedaan en even aankijken. Kyra leek er geen last van te hebben, maar na een uurtje kwam het bloed door de sok heen.
Toch even de DA gebeld, geeft die aan om het nog even aan te kijken, stopt meestal zelf met bloeden.
Dus nog een nieuw verbandje en nieuwe sok erom heen gedaan. Aan het eind van de middag bleef het echter bloeden dus toch langs de dierenarts. Daar is het gelijmt en een mooi verbandje erom heen.
En ach wat is ze nu zielig. Ze hebben het verband extra hoog gedaan zodat het niet zo makkelijk af kan, maar nu kan ze haar pootje dus niet buigen. De hele avond loopt/zit ze dus een beetje spatisch met haar pootje te zwaaien, ze zet het ook niet echt neer. Het sneue is dat ze ook niet goed weet hoe ze moet liggen, normaal ligt ze helemaal opgekruld, maar dat gaat met die poot niet. De hele avond dus niet geslapen en wat onrustig heen en weer, weet zitten - draaien - opstaan.
Nu heeft ze er dus flink last van want ze loopt de hele tijd zachtjes te piepen en te kreunen.
Vanacht haar maar mee naar boven genomen, maar ook daar niet kunnen liggen. Bart is van ellende op de logeerkamer gaan liggen (hij moet om 5 uur op, het was al 1 uur en we hadden nog geen oog dichtgedaan) uiteindelijk hebben Kyra en ik toch een beetje geslapen, maar nog steeds ligt ze alleen maar te kreunen
Nu hopen dat ze snel weer de oude is. Hier wat foto's van onze zielige dame:
net thuis van de DA, kijk baasje; ik heb een blauw pootje:

lekker die watten:

ik ben moe, maar kan niet goed liggen:

Eindelijk, voor hoelang het duurt:

TARAK