Halverwege de wandeling zie ik Flamme haar neus de lucht ingaan. Ik ben te laat met roepen en mevrouw gaat er vandoor. Ships, hopen dat ze geen klein blaffend wit hondje tegenkomt, want dan wordt ik niet zo blij. Maar nee, gelukkig is "het alleen maar" een net bemest veld wat mw. blijkbaar zo onweerstaanbaar vond ruiken dat ze daar wel in MOEST gaan liggen
Met dank aan Escan trouwens, die me meteen aanwees waar mw. heen was gelopen.
Even langs de maas gelopen, Mika in het water. Flamme dus ook want die moet dan absoluut achter Mika zijn staart aan, dus de ergste lucht er weer af.
Net thuis, ik ga naar binnen om het voer voor de honden te maken. Ineens komt Mika naar binnen stormen. O jee, dan moet ik maken dat ik naar buiten kom want dan doet 1 van de andere hondjes iets wat niet mag. Waar is in godsnaam Flamme nou weer
Ineens hoor ik een soort van ondergronds gejank. Ik kijk, ligt mw. in de konijnenkooi met haar kop in het binnenhok. Blijkbaar heeft ze haar kop wel over de smalste kant naar binnen gekregen, maar als ze haar kop er weer uit wil halen blijft ze dus haken
Haar maar even geholpen, want de nijnen vinden zo'n nepwolf toch niet echt leuk heb ik de indruk.
Madame Flamme dus bevrijd. Ze was erg opgelucht, kreeg wel meteen op haar ju van Escan die dat soort frivoliteiten niet wenst in zijn omgeving (ouwe zak is het
En net toen ik naar binnen wilde gaan hoor ik weer joekerdejoeker. Wat nu weer :N: Heeft ze het voor elkaar gekregen om met haar poot op een bij ofzo te gaan staan. Meteen schoongemaakt, en nu zit ik hier bij te komen en mevrouw ligt met een iets dik pootje naast me de tafel af te likken
de dag is net begonnen

Uploaded with ImageShack.us