even gezocht op youtube en er zijn dus legio filmpjes van dit soort acties. Ik had het nog nooit gezien
een voorbeeld
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam

Of het beest heeft lekker een hele bak vol frolicjes gegeten en had daarna dorstBerrie schreef:Of dat hondje heeft diabetes en zit niet goed met zijn suikers..
Of dat jasje wat hij aan heeft is dubbelwandig en zit vol met water...
Of zijn jasje is gewassen en lekt nog wat na...
Of dat hondje heeft een serieus probleem
Of dat hondje heeft een baasje die goed is met bewerkings software
Of mijn duitse herders, en rottweiler hebben een serieus probeem en plassen veeeeeelste te weinig
Of ................................ * (zelf in te vullen)
Maar geloven doe ik het niet
gr Berrie

Hoger plassen, dus eigenlijk een dominante handeling-Gaby- schreef:Ik kende een hondje dat altijd zo plaste. Maar waarom?

Oh ja, ik had het er even bij moeten zeggen, het hondje dat ik kende liep gewoon op de voorpootjes een rondje over een grasveldje heen. Niet om hoger te komen bij objecten o.i.d. Mocht ik de eigenaren weer eens spreken, dan zal ik even vragen hoe het ook alweer zat. Het hondje had ook iets, hij was blind geloof ik. Zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben?ladybird schreef:Hoger plassen, dus eigenlijk een dominante handeling-Gaby- schreef:Ik kende een hondje dat altijd zo plaste. Maar waarom?Reuen willen het liefste zo hoog mogelijk plassen zodat hun geur blijft hangen, ook als er een andere reu over hun plas heen plast. Hoe hoger hoe meer kans dat er geen andere reu overheen plast.