Omdat ze zich verveelt hobbelt ze de hele tijd achter de kat aan die haar maar niks vindt, dus ik moet ook erg opletten dat ze haar ogen behoudt..zucht. Gisteren weer eens zo'n spel gepakt. De zijde die ze al kende (blokjes optillen) had ze in 24 seconden en de andere zijde, waar ze eerder nog moeite mee had; die ze nog nooit volledig zelf gedaan heeft zonder aanwijzingen en waar ze gefrustreerd raakte als ze niet met haar bek mocht proberen de schuifjes open te bijten of niet met haar poten mocht rammen, deed ze nu in iets minder dan een minuut
Kluiven zijn alleen leuk als ze van Bonha zijn...(en die is er niet). Maargoed. Dit is dag drie van rusthouden, dus morgen mag ze weer langer lopen en dat is al heel fijn. Ik houd haar (haar kennende) wel nog even aan de flex.
Ik denk dat het glas was. Achteraf ook niet gek, het is een watertje dat pal achter het stadion ligt. Daar lopen dus wekelijks honderden supporters langs. Ik baal wel, want nu durf ik haar daar niet meer te laten zwemmen en het was juist zo lekker om zo kort bij huis de dames te kunnen afkoelen met een verfrissende duik! Het vervelende is dat je het gewoon niet kunt zien