En verder verdom ik het om mijn keuzes te gaan verdedigen
ik doe wat ik geloof dat goed is en dat jij je honden anders ziet en behandeld moet je zelf weten,
maar gooi dat niet op mijn bordje, er ligt al genoeg op dank je hartelijk :M:
Moderator: moderatorteam
laat ik hier maar verder niet op ingaan maar het slaat natuurlijk werkelijk nergens op.S@ndr@ schreef:ik doe wat ik geloof dat goed is en dat jij je honden anders ziet en behandeld moet je zelf weten,

lijkt me een strak planCash schreef:laat ik hier maar verder niet op ingaan maar het slaat natuurlijk werkelijk nergens op.S@ndr@ schreef:ik doe wat ik geloof dat goed is en dat jij je honden anders ziet en behandeld moet je zelf weten,

Thanksrenee-uk schreef:ik denk dat Sadra gewoon haar verdriet hier wil delen en ik heb genoeg vertrouwen in haar om aan te nemen dat ze DuCain, waar ze zielsveel van houdt niet onnodig lang laat lijden.
Ik kan het best begrijpen dat ze zich aan deze strohalm vastklampt maar ik ga er ook vanuit dat ze, als het nog slechter met hem gaat heus niet koste wat kost vasthoudt aan volgende week vrijdag.
Ze zal zelf ook klaar moeten zijn om die enorme stap te zetten en voor de één gaat dat wat sneller dan voor de ander.
Beetje meeleven mag wel hoor, vergeet niet dat het haar hond is waar het om gaat.
Bij je eigen hond komen toch wat meer en andere emoties kijken dan bij de hond van een ander.
Idd. Een hond kan maar 1 x dood en dat is het dan. Soms heb je tijd nodig om naar dat moment toe te leven en te zien wanneer het voor de hond en niet in de laatste plaats voor jezelf het juiste moment is. Dat een ander misschien direct een spuit zet in een hond die geen uitzicht heeft, betekend niet dat iedereen dat doet. Sandra zal hem zijn rust geven, daar twijfel ik niet aan. Maar laat de keuze bij haar en haar gezin wanneer dat moment is.renee-uk schreef:jezus jongens geef sandra een beetje krediet, die is kapot van wat er nu al maanden speelt en wat op zn eind gaat lopen.
Ik kan me dat zo goed voorstellen en ik kan me toch echt niet indenken dat ik daarin de enige ben.
Ze doet heus wel wat goed is voor DuCain, alleen op haar tijd en het is ook aan haar om uit te maken wanneer dat is!

Dat jij het niet gehoord heb, wil niet zeggen dat het niet gebeurt, en dat ik mijn hond graag nog een weekje martel voor mijn eigen plezier komt ook lekker binnenNanna schreef:Volgens mij draaf je nu een beetje door. Ik heb nog nooit iemand jou horen verwijten dat je makkelijk honden doodmaakt en evenzovlot weer een nieuwe neemt.S@ndr@ schreef:Neem dan ook even aan dat ik mijn hond het baste ken,
aan de ene kant krijg ik verwijten dat ik de ene hond na de andere dood laat maken en dan maar weer lekker "makkelijk"een andere neem,
aan de andere kan laat ik mensen een kijkje nemen over het hoe en waarom ik en dubio sta,
en dan krijg ik het verwijt dat ik niet doorpak en mijn hond martel![]()
En je hebt gelijk ik ga het filmpje weghalen, want hij is niet zielig, hij heeft namelijk een baasje die van hem houdt alles voor hem doet en ook dat laatste op het moment dat we er allebei aan toe zijn
en mensen kunnen blijkbaar niet laten om een ander tegen zijn ziel te trappen als hij toch al op de grond ligt![]()
![]()
![]()
![]()
En het feit dat hij een baasje heeft dat van hem houdt maakt hem natuurlijk niet minder triest. Ik zie op het filmpje een inzielige hond die niet kan doen wat hij wil, bewegen.
Dat jij veel van hem houdt doet daar niets aan af.
Dat is toch niet iemand tegen de ziel trappen?
Weet je wat kom hem halen en breng het arme mishandelde beestje naar de DA voor die spuitPendrag schreef:De wending die de discussie nu neemt snap ik niet zo goed eerlijk gezegd.
Ik kan het filmpje in ieder geval niet af zien. Ik zou er zelf niet aan moeten denken een hond nog een week zo door te laten lopen. Hoeveel beter wordt hij dan? De pijn en ellende straalt er vanaf.
Ik weet dat je dit niet wilt lezen en het komt vast heftig bij je binnen. Sorry daarvoor. Maar ik heb echt met je hond te doen. Een dikke knuffel voor hem en heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Als jij nu eens even zo vriendelijk wilt zijn om een tijdje je kop te houden dan ben ik je zeer dankbaar, want je voegt geen moer toe je bent alleen je gram aan het halenCash schreef:Misschien moet je zelf dan ook even stoppen met die stomme praat over 'jij ziet je honden anders' en 'lekker makkelijk de spuit erin' en 'de deskundigen hierboven'....
nee je schreef het zelf, ik zal het wel verkeerd opvatten, maar volgens mij staat het er welNanna schreef:Ja. In laten slapen. Dit is toch geen leven, sorry dat ik het zeg....S@ndr@ schreef: zo verplaatst hij zich en verder slaapt hij zo ongeveer de hele dag
O ja nog heldere ideeën
Wat heeft het voor zin om jezelf én die arme hond hier nog een week mee te martelen....
mn gram aan het halen?S@ndr@ schreef:Als jij nu eens even zo vriendelijk wilt zijn om een tijdje je kop te houden dan ben ik je zeer dankbaar, want je voegt geen moet toe je bent alleen je gram aan het halenCash schreef:Misschien moet je zelf dan ook even stoppen met die stomme praat over 'jij ziet je honden anders' en 'lekker makkelijk de spuit erin' en 'de deskundigen hierboven'....

Laten gaan, joh. Dat soort meningen houd je altijd, maar het is gemakkelijk praten voor mensen die niet zelf in die situatie zitten.S@ndr@ schreef:Dat jij het niet gehoord heb, wil niet zeggen dat het niet gebeurt, en dat ik mijn hond graag nog een weekje martel voor mijn eigen plezier komt ook lekker binnenNanna schreef:Volgens mij draaf je nu een beetje door. Ik heb nog nooit iemand jou horen verwijten dat je makkelijk honden doodmaakt en evenzovlot weer een nieuwe neemt.S@ndr@ schreef:Neem dan ook even aan dat ik mijn hond het baste ken,
aan de ene kant krijg ik verwijten dat ik de ene hond na de andere dood laat maken en dan maar weer lekker "makkelijk"een andere neem,
aan de andere kan laat ik mensen een kijkje nemen over het hoe en waarom ik en dubio sta,
en dan krijg ik het verwijt dat ik niet doorpak en mijn hond martel![]()
En je hebt gelijk ik ga het filmpje weghalen, want hij is niet zielig, hij heeft namelijk een baasje die van hem houdt alles voor hem doet en ook dat laatste op het moment dat we er allebei aan toe zijn
en mensen kunnen blijkbaar niet laten om een ander tegen zijn ziel te trappen als hij toch al op de grond ligt![]()
![]()
![]()
![]()
En het feit dat hij een baasje heeft dat van hem houdt maakt hem natuurlijk niet minder triest. Ik zie op het filmpje een inzielige hond die niet kan doen wat hij wil, bewegen.
Dat jij veel van hem houdt doet daar niets aan af.
Dat is toch niet iemand tegen de ziel trappen?

Helemaal mee eens.Nakisha schreef:
Laten gaan, joh. Dat soort meningen houd je altijd, maar het is gemakkelijk praten voor mensen die niet zelf in die situatie zitten.
Gun jezelf de tijd die je nodig hebt, als ik dit zo hoor zal je heus wel naar DuCain zelf blijven kijken. Jij weet zelf het beste wanneer het genoeg is.
Iedereen ''kent'' wel ''iemand'' die zijn/haar hond te lang liet doorsukkelen, enz enz...Maar dat soort verhalen helpen geen zak.
Jou hond, jou keuze, en ik weet zeker dat je DuCain's belang voorop zet.

Ik heb met Aidan ook een paar hele slechte periodes gehad en daar is hij toch doorgekomen. Dat is Aidan en dit is Ducain, dus dat zegt niets. Maar ik begrijp je behoefte om herstel af te wachten wel degelijk.S@ndr@ schreef:Dank je wel, ik ben ondertussen weer redelijk Zen hoor
![]()
bijt geen hoofden meer af![]()
sorry.
Het gaat vandaag een ietsje minder beroerd, hij zet hem ook iets beter neer dat pootje
of het ook een herstel gaat worden naar een acceptabel niveau dat weet ik niet.
ik ben niet helderziend