Ik zie geen blijdschap meer in DuCain, alleen wanneer je hem aanhaalt.
Ik ben dan ook bang dat ik nog maar één idee heb en ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Heel veel sterkte joh
Moderator: moderatorteam

Dat is geen helder idee, dat is de makkelijkste weg.Nanna schreef:Ja. In laten slapen. Dit is toch geen leven, sorry dat ik het zeg....S@ndr@ schreef: zo verplaatst hij zich en verder slaapt hij zo ongeveer de hele dag
O ja nog heldere ideeën
Wat heeft het voor zin om jezelf én die arme hond hier nog een week mee te martelen....

Ik geloof dat ik het woord eerlijk, nog nooit zo loos heb gevonden als nu de laatste week, ik weet niet wat het betekent, en ik weet niet wat het inhoud,Nanna schreef:Het gaat niet om makkelijk. Het gaat om eerlijk.S@ndr@ schreef:Ik vind gewoon dat ik hem 14 dagen kans op herstel moet gunnen, het is zoveel makkelijker om nu die spuit erin te zetten dan hebben we het maar gehad
En als je heel eerlijk naar jezelf bent weet je ook wel dat hij nooit die gezonde hond kan worden van 4 jaar jong die hij zou moeten zijn. Hij heeft verrotte poten en veel pijn, en dat is erg genoeg.
Het gaat er niet om dat ik je die ene week niet gun, ik denk alleen dat het nul zoden aan de dijk zet. Hoe verdrietig ook.
S@ndr@ schreef:ja het is een puinhoop op dit moment, hij was al slecht , maar niet "zo slecht" tot hij vrijdag achter die eenden aan ging, en dit is het resultaat, wat me echt zorgen baart is dat er geen enkel teken van ook maar een klein beetje herstel is,
zelfs nu na een week rust en pijnstiller niet, vandaar nog een week, is het dan nog niet een stuk( je) beter, dan zie ik het ook niet meer gebeuren ( dan moet ik de hoop/moed maar opgeven en de knoop doorhakken voor hem )
en die knoop in mijn maag voel ik ook hoor, ben al een hele week misselijk en naar
Dat hoop ik ook van ganser harte voor je.S@ndr@ schreef: ik hoop dat nu ik een termijn heb gesteld ik er zelf ook rust in kan vinden
Ik kan me heel goed voorstellen hoor dat je nog een week wilt kijken of het nog iets verbeterd. Soms met Cujo hebben we ook wel eens het gevoel dat het niet meer verbeterd en dan ineens gaat het een stuk beterS@ndr@ schreef:ja daarom had ik gehoopt op een kleine verbetering al, maar er gebeurt echt helemaal niets nog, misschien volgende week, maar ik wil na DuCain niet weer achter blijven( zoals na Baco) vol met verwijten naar mezelf (van had ik nog, of had ik niet), want ik moet er wel mee door.
ik hoop dat nu ik een termijn heb gesteld ik er zelf ook rust in kan vinden

Hier ben ik het ook wel mee eens.Nanna schreef:Het gaat niet om makkelijk. Het gaat om eerlijk.S@ndr@ schreef:Ik vind gewoon dat ik hem 14 dagen kans op herstel moet gunnen, het is zoveel makkelijker om nu die spuit erin te zetten dan hebben we het maar gehad
En als je heel eerlijk naar jezelf bent weet je ook wel dat hij nooit die gezonde hond kan worden van 4 jaar jong die hij zou moeten zijn. Hij heeft verrotte poten en veel pijn, en dat is erg genoeg.
Het gaat er niet om dat ik je die ene week niet gun, ik denk alleen dat het nul zoden aan de dijk zet. Hoe verdrietig ook.