Bowie en ik hebben een dagje Wageningen gedaan. Ik ben met haar naar de Wagenrenk gegaan bij orthopeed mevrouw Govers. Conclusie: gescheurde kruisband. Toen ik het hoorde kon ik bijna janken van blijdschap ook al is het niet iets om blij over te zijn. Bowie is laatste tijd heel snel slecht gaan lopen. Van een beetje manken tot amper overeind kunnen komen, heel raar lopen met haar rug, de auto moeilijk in kunnen etc. etc. Gewone da kon mij niet verder helpen en daarom ben ik naar de wagenrenk gegaan. Omdat ze een paar rare trekjes had en het heel snel verslechterde had ik de meest verschrikkelijke scenario's in gedachten.
Ze is en blijft een Berner Sennen...
Dus vandaar de 'gelukkig'. 7 mei zal ze worden geopereerd :N:
Ik wil trouwens mijn complimenten uitspreken over de praktijk! Iedereen was zo ontzettend begaan en alles op een hele fijne en rustige manier. Er werd alle tijd genomen voor baas en hond. Om uitleg hoefde je niet te vragen want het alles werd van A tot Z uitgelegd. Echt top
Kliniek was ook in het bezit van de foto's van Bowie haar heupen, schouders en ellebogen en die werden ook nog eens grondig bekeken en bestudeerd. Buiten de kruisband om heeft ze een prachtig gestel