Zal snel hier op het forum een paar foto's plaatsen, maar mocht je niet willen/kunnen wachten kijk dan even op de Hyve Casa La Luna----Dogos-Canarios!
Saludos Rudi
Moderator: moderatorteam

Ik ben het hier wel mee eens. Als je nog helemaal niemand op je lijst hebt staan met interesse voor een pup, zou ik zelf niet aan een nestje beginnen denk ik.massam schreef:als ze zo uniek zijn had ik wel verwacht dat je een wachtlijst zou hebben?
blablabla......Casa La Luna schreef:Dank jullie wel voor de aardige reacties![]()
@ Podenji, Nee zijn alle 13 nog beschikbaar al moet je wel van goede huize komen, want het zijn Puppen van unieke afstamming! 3 WorldWinners en in Totaal 10 Kampioenen in deze stamboom!
We gaan ook eerst in de benelux zelf adverteren omdat we zoveel mogelijk van deze Niño's en Niña's dicht in de buurt willen houden!
Saludos Silvia en Rudi CLL
Casa La Luna schreef:Ik maak me er totaal geen zorgen om, al lopen ze alle 13 over een jaar hier nog rond lijkt me een heerlijk vooruitzicht!!!
Casa La Luna schreef:
Dat![]()
Yamie is erg jammer, maar laat ook wel iets van je eigen onwetendheid zien!
Ah okCasa La Luna schreef:Houd je zelf trouwens ook nog zo'n puppekind aan
We wachten tot de leeftijd van 6 weken voor we daar een beslissing over gaan nemen, eerste keus Teef en Reu van het vorige nest van Gandia Ostoja Molosòw (9 Puppen) zitten in Rotterdam Reu en Nieuwegein Teef. Reu gaat in Arnhem a.s voor z'n Jeugdkampioenschap en de Teef won de Jeugdklasse Teven op de Dogachtigenshow 2009.
Dat![]()
Saludos Rudi.
ja dat denk ik ookCasa La Luna schreef:Houd je zelf trouwens ook nog zo'n puppekind aan
We wachten tot de leeftijd van 6 weken voor we daar een beslissing over gaan nemen, eerste keus Teef en Reu van het vorige nest van Gandia Ostoja Molosòw (9 Puppen) zitten in Rotterdam Reu en Nieuwegein Teef. Reu gaat in Arnhem a.s voor z'n Jeugdkampioenschap en de Teef won de Jeugdklasse Teven op de Dogachtigenshow 2009.
Dat![]()
Saludos Rudi.