heel goed doorgepakt , ondanks tegenwerking van je moeder, en toch naar de da toe.
Gelukkig is Beau er nog en geef die lekkere, domme,lieve, eigenwijze, kortom echte Beagle, maar een dikke knuffel van mij
Moderator: moderatorteam

TARAKJe mag ook trots zijn op jezelf. Prima gehandeldHilde schreef:Met Beau gaat het prima. Hij heeft nu primperit (ehh, hoe schrijf je dat?). Hij is weer lekker vrolijk zoals altijd. Ik ben trots op mijn doorzettertje

Ach, iedereen had dat toch gedaan voor zijn/haar vriendje, niets om trots op te wezenRea schreef:Je mag ook trots zijn op jezelf. Prima gehandeldHilde schreef:Met Beau gaat het prima. Hij heeft nu primperit (ehh, hoe schrijf je dat?). Hij is weer lekker vrolijk zoals altijd. Ik ben trots op mijn doorzettertje

Als wij trots op je willen zijn dat doen we datHilde schreef:Ach, iedereen had dat toch gedaan voor zijn/haar vriendje, niets om trots op te wezenRea schreef:Je mag ook trots zijn op jezelf. Prima gehandeldHilde schreef:Met Beau gaat het prima. Hij heeft nu primperit (ehh, hoe schrijf je dat?). Hij is weer lekker vrolijk zoals altijd. Ik ben trots op mijn doorzettertjeDat is normaal.

Fijn joh!Hilde schreef:Met Beau gaat het prima. Hij heeft nu primperit (ehh, hoe schrijf je dat?). Hij is weer lekker vrolijk zoals altijd. Ik ben trots op mijn doorzettertje