Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reading

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Dreetje
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Reading

Ongelezen bericht door Dreetje »

Sanne!! schreef:
carine schreef:
Sanne!! schreef: Heb jij ook bij Stal Danae laten doen?
idd omdat ik nieuwsgierig was, het geen absurd bedrag vond en hier goede commentaar had van gelezen...
Ja ik had inderdaad ook allemaal goede dingen over haar gelezen en inderdaad het is daar niet duur!
Heb je de reading inmiddels al ontvangen?
Andrea

Afbeelding
carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door carine »

yups reeds ontvangen...omschreef Giorgio zoals hij is (kan hier blijkbaar niet met knip en plakwerk iets posten :denken: )
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Dreetje schreef:

Ja ik heb hem ondertussen ontvangen!
Ik zat echt zo :80: :80:

Stal Danae kan ik zeker aanraden!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Dreetje
Zeer actief

Sanne!! schreef:
Dreetje schreef:

Ja ik heb hem ondertussen ontvangen!
Ik zat echt zo :80: :80:

Stal Danae kan ik zeker aanraden!
:ok:
Andrea

Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Had jij het idee dat ze heel veel info via dit forum kon halen?

Van sommige dingen kon ze dat zeker maar ik heb niet het idee dat dat gebeurt is...
Dreetje
Zeer actief

Sanne!! schreef:Had jij het idee dat ze heel veel info via dit forum kon halen?

Van sommige dingen kon ze dat zeker maar ik heb niet het idee dat dat gebeurt is...
Er stond bij mij wel informatie in dat van het forum had kunnen komen.
(volgens haar was Laurie nog niet zo lang bij ons - ze is sinds december 2009 bij ons - en ze
vermoedde dat ze uit het buitenland kwam - ze is afkomstig uit Spanje)
Er stonden echter ook dingen in die ik nooit op een forum bekend heb gemaakt, dat kon ze dus niet weten.
Andrea

Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

twinkeltje schreef:
Maeve schreef:
Sanne!! schreef:ik twijfelde ook maar ik dacht als ik het doe, voor dat geld weet ik het en net wat twinkel zegt of je nou een keer uit eten gaat of je doet zon reading..
Je weet meteen wat het is en of je erin gelooft..
Het risico dat ik enorm opgelicht word denk ik. Daar wil ik niet aan meewerken. Gek toch? Een kennis van me heeft dit ook laten doen bij haar honden en ze heeft laten lezen wat er allemaal was gezegt, en er zijn nu al dingen uitgekomen die toen waren verteld. En toch blijf ik twijfelen..
ja enorm opgelicht 20 euro kom je op een bepaald moment denk wel overheen toch
Het gaat mij niet om het bedrag maar om het principe :wink:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

dat kan dan moet je het gewoon niet doen
Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Ik ben benieuwd wat erbij mij uit gaat komen van Magnum.
Hoop dat mijn vragen die ik heb gesteld beantwoord worden, en die staan hier niet op het forum of waar dan ook op het net.

Nu dus nog even wachten op het antwoord.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

magnum schreef:Ik ben benieuwd wat erbij mij uit gaat komen van Magnum.
Hoop dat mijn vragen die ik heb gesteld beantwoord worden, en die staan hier niet op het forum of waar dan ook op het net.

Nu dus nog even wachten op het antwoord.
Ben erg benieuwd.. ik geloof er nl ook in dat het kan, en sommige readings kunnen erg confronterend zijn..geen ervaring met deze persoon overigens, ik heb het elders laten doen maar ik heb mooie eerlijke verslagen teruggekregen die ik kon plaatsen en ook dingen die niet op het net terug zijn te vinden... of zelfs antwoorden die degene die ze ontving niet snapte... maar ik daarentegen dus wel weer!

Ach mensen die ertegen zijn.. zelfs die moeten bekennen denk ik dat er een vorm van telepathie bestaat.. een vorm van elkaar begrijpen zonder woorden.. waarom sta je op om inene de waterbak te vulllen.. waarom doe je ineens een deur open.. en waarom is een blik voldoende om elkaar te begrijpen ook al spreken we elkaars taal niet echt.. het begin is er zo vaak al denk ik.. we begrijpen onbewust veel van onze dieren.. maar durven dat niet aan te nemen omdat het zo'n mistig vlak is...
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Dreetje schreef:
Sanne!! schreef:Had jij het idee dat ze heel veel info via dit forum kon halen?

Er stond bij mij wel informatie in dat van het forum had kunnen komen.
(volgens haar was Laurie nog niet zo lang bij ons - ze is sinds december 2009 bij ons - en ze
vermoedde dat ze uit het buitenland kwam - ze is afkomstig uit Spanje)
Er stonden echter ook dingen in die ik nooit op een forum bekend heb gemaakt, dat kon ze dus niet weten.
Ik heb m ook gedaan (nog wachtende), maar ik ben dus totaal niet vindbaar via zowel mijn eigen naam als de naam van de hond, behalve als ze hier écht goed meeleest en die ene keer dat ik foto's plaatste heeft gekeken. We will see. Geen idee of ik het moet geloven, maar daar kom je maar op één manier achter lijkt me.

Ik ben beniewd :mrgreen:
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

blondie schreef:.. waarom sta je op om inene de waterbak te vulllen..
Nou bijvoorbeeld omdat ze me anders de hele tijd aan gaan staan kijken. Om vervolgens nadrukkelijk naar de lege waterbak te kijken als ze mijn blik vangen. :mrgreen:

Ik ben wel twijfelend op dat vlak. Ik geloof het niet echt, maar laat me dan weer wel met verbluffend resultaat behandelen met een combi van Reiki en allerlei andere onbekende energiestromen.......
Gr. Aniek

Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik heb Sanne's reading mogen lezen en ook ik zat zo :80: :80: Ik herkende zelfs dingen uit Sanne's verhalen over Zazoe, terwijl ik de hond zelf niet ken. Ik zou ook graag eens zo'n reading doen, maar ik mag van mijn ouders geen geld overmaken :jank: Ik wilde voor mijn zelfbewustzijn ook eens zo'n reading, mijn oude psygologe had het me aangeraden, maar het mocht niet van mijn ouders.. Heel erg jammer, maarja.
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Ach Hilde!
Nu ben je nog jong en mag je het misschien niet van je ouders.
Wacht gewoon totdat je wat ouder bent je eigen geld verdient en dan mag je je eigen keuzes maken of wat je met je geld doet!
Wil je het tegen die tijd nog steeds is er nog tijs genoeg om het te doen!
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Sanne!! schreef:Ach Hilde!
Nu ben je nog jong en mag je het misschien niet van je ouders.
Wacht gewoon totdat je wat ouder bent je eigen geld verdient en dan mag je je eigen keuzes maken of wat je met je geld doet!
Wil je het tegen die tijd nog steeds is er nog tijs genoeg om het te doen!
Inderdaad Hilde! Gewoon als je geld verdient een keer doen, misschien dat er iemand is die het zelfs wel gratis voor je wil doen.
Nog paar jaar wachten, iets minder misschien zelfs, en dan ben ik ook erg benieuwd wat er bij Beau uitkomt hoor. :ok:

Maarre Sanne die van jou was dus een succes? Kan je er veel mee? :ok:

Edit, typfout.
Sanne!!
Zeer actief

Nou het is niet zozeer dat ik er veel mee kan maar dat was de opzet ook heleaal niet!
Zazoe heeft geen problemen die ik op moet lossen op het moment dus.
Ik wilde gewoon weten of ik het geloofde en heb daarom een aantal vragen gestuurd en wat daaruit kwam was echt :80:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Sanne!! schreef:Nou het is niet zozeer dat ik er veel mee kan maar dat was de opzet ook heleaal niet!
Ik wilde gewoon weten of ik het geloofde en heb daarom een aantal vragen gestuurd en wat daaruit kwam was echt :80:
Kan je voorbeelden noemen? Waarom hij dingen doet ofzo? Hoeft natuurlijk niet alles open en bloot te zeggen, zou ook wat wezen.
Sorry, ben erg nieuwsgierig aangelegd en vind readings enorm interessant. :mrgreen:
sjaak-k
Zeer actief

Sanne!! schreef:Nou het is niet zozeer dat ik er veel mee kan maar dat was de opzet ook heleaal niet!
Hier hetzelfde. Geen enkel probleem, ik heb ook geen enkele vraag gesteld, ik ben gewoon erg benieuwd hoeveel en wat voor informatie er terug komt.
Afbeelding
senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested

Ongelezen bericht door senna03 »

Ik had voor Milo ook een reading aangevraagd. Er stonden wel wat dingen in die ik herkende, maar toch ook wel veel algemene zaken. Ze had ook wat dingen doorgekregen op het medische vlak waar ik als stresskip me natuurlijk wel een beetje druk om maak...
sjaak-k
Zeer actief

Ik wilde net dit topic opzoeken toen ik de mail zag. Enkele weken terug heb ik ook een reading aangevraagd. Eerst contact gezocht en de naam en het geslacht doorgegeven. Daarna een e-mail terug waar ze om dezelfde details vroeg en om een foto vroeg. zo gezegd zo gedaan. Nooit weer wat gehoord. Wellicht omdat ik/de hond niet via internet vindbaar is?

:U:
Afbeelding
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

sjaak-k schreef:Ik wilde net dit topic opzoeken toen ik de mail zag. Enkele weken terug heb ik ook een reading aangevraagd. Eerst contact gezocht en de naam en het geslacht doorgegeven. Daarna een e-mail terug waar ze om dezelfde details vroeg en om een foto vroeg. zo gezegd zo gedaan. Nooit weer wat gehoord. Wellicht omdat ik/de hond niet via internet vindbaar is?

Heb je hem nog niet gehad? Ik heb ook meer als 2weken geleden aangevraagt geld overgemaakt en ook nog niks gehoord :U:
Afbeelding
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Ik heb hem ook wat later dan verwacht gekregen.
Maar ze legde netjes uit dat ze een week ziek was geweest en daarom achterliep.
Het heeft bij mij ruim drie weken geduurd.

Ik was wel tevreden over het resultaat. Natuurlijk dingen die bij het ras passen maar ook dingen die ze echt niet
kon weten.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

sjaak-k schreef:Ik wilde net dit topic opzoeken toen ik de mail zag. Enkele weken terug heb ik ook een reading aangevraagd. Eerst contact gezocht en de naam en het geslacht doorgegeven. Daarna een e-mail terug waar ze om dezelfde details vroeg en om een foto vroeg. zo gezegd zo gedaan. Nooit weer wat gehoord. Wellicht omdat ik/de hond niet via internet vindbaar is?

wat wil ze voor details weten dan in plaats van foto en naam van de hond :U:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

twinkeltje schreef:

wat wil ze voor details weten dan in plaats van foto en naam van de hond :U:
Niks, alleen naam, geslacht en leeftijd.
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

anne_lies schreef:

Heb je hem nog niet gehad? Ik heb ook meer als 2weken geleden aangevraagt geld overgemaakt en ook nog niks gehoord :U:
Ik zou een factuur krijgen, maar niets gehad verder. Ook nog niet betaald dus.
Afbeelding
anne_lies
Zeer actief
Contacteer:

sjaak-k schreef:
anne_lies schreef:

Ik zou een factuur krijgen, maar niets gehad verder. Ook nog niet betaald dus.
Ow dat is dan wel gek ik kreeg de factuur al na 1dag. Misschien is er iets fout gegaan. Na betaling krijg je ongeveer na 9dagen de reading per email.

Ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben.
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

Ik heb alle tijd, wordt het niet, dan maar niet :).
Afbeelding
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

Ik heb ook een reading laten doen bij Danae; aangevraagd, geld overgemaakt en vervolgens 3 weken braaf afgewacht.
Toen ik na 3 weken niks gehoord had een mailtje weggedaan met de vraag, of er misschien iet verkeerd was gegaan.
Kreeg ik (toevallig??) dezelfde middag de reading van Sam.

Ik had haar alleen naam, geslacht en leeftijd doorgemail met het verzoek een verrassingsreading te doen.
Ze haalt heel veel punten aan, waarvan er niet heel veel klopte (als je veel schrijft is er allicht wel eens iets wat klopt natuurlijk).
Grootste "misser'' vond ik toch wel het feit, dat de slechte start, die Sammie in haar leven gemaakt heeft totaal onbesproken is gebleven. Sammie wordt door de reader neergezet, als een hond die alles en iedereen vertrouwd, wat absoluut niet waar is.

Voor diegenen die geinteresseerd zijn, wil ik mijn reading+mijn opmerkingen daaronder, die ik als antwoord naar Danea gestuurd heb pb-en.
anne_lies
Zeer actief
Contacteer:

Jolande1961 schreef:Ik heb ook een reading laten doen bij Danae; aangevraagd, geld overgemaakt en vervolgens 3 weken braaf afgewacht.
Toen ik na 3 weken niks gehoord had een mailtje weggedaan met de vraag, of er misschien iet verkeerd was gegaan.
Kreeg ik (toevallig??) dezelfde middag de reading van Sam.

Ik had haar alleen naam, geslacht en leeftijd doorgemail met het verzoek een verrassingsreading te doen.
Ze haalt heel veel punten aan, waarvan er niet heel veel klopte (als je veel schrijft is er allicht wel eens iets wat klopt natuurlijk).
Grootste "misser'' vond ik toch wel het feit, dat de slechte start, die Sammie in haar leven gemaakt heeft totaal onbesproken is gebleven. Sammie wordt door de reader neergezet, als een hond die alles en iedereen vertrouwd, wat absoluut niet waar is.

Voor diegenen die geinteresseerd zijn, wil ik mijn reading+mijn opmerkingen daaronder, die ik als antwoord naar Danea gestuurd heb pb-en.
Ik heb er ook maar een mailtje na toe gestuurd. Je mag je reading wel naar mij sturen ben eigenlijk wel benieuwd wat voor dingen ze er in zet.
Afbeelding
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik heb de reading ook na ruim 3 weken ontvangen, maar als ze ziek is geweest zou dat het wel verklaren.

Ik had een reading voor Jolie aangevraagd, maar het is mij behoorlijk tegengevallen. Ze bleef vrij algemeen over het ras Friese Stabij zelf en er is geen 1 woord gerept over meerdere dingen die moeilijk zijn voor Jolie.

Ik had zelf een vraag gesteld over het alleen zijn, of er iets is voor haar om het makkelijker te maken, en waarom het zo moeilijk is. Maar daarop kreeg ik een vrij algemeen antwoord met: muziekje op (staat altijd al aan).
En dat het over een paar maand vanzelf over zou gaan.

Geen enkel woord over de totale paniek van het alleen zijn, of dat ze het echt vreselijk vind.
Geen woord over honden, waar ze vanaf dag 1 doodsbang voor is (wordt aan gewerkt)
Geen woord over de dagopvang waar ze 2x geweest is.
Geen woord over mij, mijn vriend, of Milo (of het feit dat er een andere hond is)

Echt helemaal niets over het leven van Jolie zelf.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”