Maar het was superlekker weer, een gezellig sfeertje, leuke kraampjes en genoeg te zien!

Moderator: moderatorteam
nathalie schreef: Ik ben vandaag geweest, vond het Animal Event niet zo... Vorig jaar vond ik het leuker. Wij hebben heel lang in he)
t Safaripark gelopen om foto's te maken!
Klopt!nathalie schreef:@Kynofocus:
Je kon een fotoshoot van jou winnen!!:)
En natuurlijk was het leuk om mij te ontmoetenmariaa schreef:ik vond het leuk zondag![]()
buck en ik hebben een workshop treiball en dogdance gedaan, erg leuk om een keer langdrempelig te proberen.
ook van de clinic ganzendrijven, agility, treiball heb ik in het zonnetje genoten....buck heeft nog speelgoed van nina ottosson uitgeprobeerd, dat stond ook all langere tijd op mijn verlanglijstjeik heb uiteindelijk de pyramide gekocht.
we hebben een lekker botje gescoort van farmfood en ze zijn ook nog gratis op de foto geweest![]()
het meest trots was ik op de honden, ze waren blij en ontspannen en leken echt te genieten van het uitstapje.
buck deed het erg goed bij alle mensen en vreemde honden, echt super om te zien dat hij hierin zo is gegroeid.
Alleen een beetje jammer dat de meisjes in die stand geen idee hadden wie je wasKynoFocus schreef:Klopt!nathalie schreef:@Kynofocus:
Je kon een fotoshoot van jou winnen!!:)
Ik had zowel voor paardenfotografie (Hypo Focus) als hondenfotografie (Kyno Focus) een cadeaubon ter beschikking gesteld
haha...het was zeker leuk om jullie te ontmoetenMelieven schreef:En natuurlijk was het leuk om mij te ontmoetenmariaa schreef:ik vond het leuk zondag![]()
buck en ik hebben een workshop treiball en dogdance gedaan, erg leuk om een keer langdrempelig te proberen.
ook van de clinic ganzendrijven, agility, treiball heb ik in het zonnetje genoten....buck heeft nog speelgoed van nina ottosson uitgeprobeerd, dat stond ook all langere tijd op mijn verlanglijstjeik heb uiteindelijk de pyramide gekocht.
we hebben een lekker botje gescoort van farmfood en ze zijn ook nog gratis op de foto geweest![]()
het meest trots was ik op de honden, ze waren blij en ontspannen en leken echt te genieten van het uitstapje.
buck deed het erg goed bij alle mensen en vreemde honden, echt super om te zien dat hij hierin zo is gegroeid.![]()
en Bandit en mijn vlinders, nee hoor geintje, ik vond het een geslaagde dag zondag meer als vrijdag toen waren het heel veel kinderen die met hordes de hondjes kwamen aaien enzo. Volgend jaar weer!!!!