Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rinne Roos schreef:Damusss toch ik weet het goed gemaakt: jullie mogen afwisselend Willemijn, Rinne Roos, Fien en Beau vasthouden is dat niet ééénigjes?
ik kom in ieder geval kijken... leuk zeg en zo lekker in de buurt ook!
en ik wil als ik er ben heus wel een hondje vast houden hoor... ik wil wel graag met de fotografie workshop meedoen.
Voor iedereen die dénkt dat ie een drukke hond heeft bied ik Marouck voor een tijdje aan om vast te houden. Wedden dat je je eigen hond ineens weer meer waardeert?
Overigens mag ieder ander zich ook aanbieden hoor, Marouck is dol op aandacht
Inge schreef:Voor iedereen die dénkt dat ie een drukke hond heeft bied ik Marouck voor een tijdje aan om vast te houden. Wedden dat je je eigen hond ineens weer meer waardeert?
Rinne Roos schreef:Damusss toch ik weet het goed gemaakt: jullie mogen afwisselend Willemijn, Rinne Roos, Fien en Beau vasthouden is dat niet ééénigjes?
Met zulke leuke honden wil niemand Beau
Dat heb jij wel goed. Ruil Beau meteen in voor die dames.
Hierbij heb je een belofte gemaakt hè, ik ga jou en je honden stalken op de Doe Dag.
Inge schreef:Voor iedereen die dénkt dat ie een drukke hond heeft bied ik Marouck voor een tijdje aan om vast te houden. Wedden dat je je eigen hond ineens weer meer waardeert?
paece of cake zo mak als een lammetje
Volgens mij was dat Biène die bij jou zo mak als een lammetje was
Nanna schreef:Ik heb 5 honden in de aanbieding voor vasthouders.
Wil nl. mijn poten vrijhebben om iedereen zo onvoordelig mogelijk op de foto te zetten
En aangezien manlief dan is fietsen in de Pyreneeën zal ik mij genoodzaakt te zien alle krengen mee te nemen.
Oh neem wel Charles en je rasta's, dan kun je mij niet meer op de foto zetten, zit erachter.
Wil nl. mijn poten vrijhebben om iedereen zo onvoordelig mogelijk op de foto te zetten
En aangezien manlief dan is fietsen in de Pyreneeën zal ik mij genoodzaakt te zien alle krengen mee te nemen.
Ik neem alleen Lyndie en Kyra mee. Liesje blijft thuis om op Cody te passen.
En ik wil mijn poten óók vrij hebben. Niet om te fotograferen maar om iedereen in te gaten te houden zodat ik voer voor roddelpartijen in de vet.hoek heb. Eventueel opgeluisterd door jouw foto's, Nanna.
Ik neem alleen Lyndie en Kyra mee. Liesje blijft thuis om op Cody te passen.
En ik wil mijn poten óók vrij hebben. Niet om te fotograferen maar om iedereen in te gaten te houden zodat ik voer voor roddelpartijen in de vet.hoek heb. Eventueel opgeluisterd door jouw foto's, Nanna.
Lyndie en Kyra kunnen ook nog wel bij mij, hoef ik ook niet op de foto