Ik nam Charles even maar het gaat mij er meer om , dat stel dat jij nu zo'n hond treft.... wat je dan dus zou doen.Nanna schreef:Dat valt bij mij zó buiten mijn belevingswereld met dit ras dat ik er geeneens een antwoord op weet. Ik denk dat ik hem zou muilkorven want een hond van 75 kilo kan behoorlijk wat schade aanrichten.Cash schreef:En wat doe jij of had je gedaan als een van jouw huidige honden niet zo vriendelijk geweest zou zijn? Stel dat Charles nou eens geen goedsullige hond was geweest, wat dan?Nanna schreef:Je hóeft natuurlijk niet een als hondagressief bekend staand ras te nemen als je midden in de stad woont
En ik zou hem eens goed na laten kijken en zelf observeren want agressie is dit ras werkelijk volkomen vreemd. Er zou denk ik meer aan de hand zijn, medisch wellicht?
Je kunt ook Hoppa nemen; stel dat je hoppa als pup had genomen en hij zou agressief zijn geworden?
Jij doet soms net alsof je kiest voor een hond agressieve hond. Ja okay met een stafford kun je er wel erg zeker van zijn dat die agressief zal worden. Maar ik ken net zoveel sociale leuke lieve herders als dat ik er monsters van ken.