Demi schreef:Weet je wat het is, we hebben al zoveel ellende meegemaakt met alle honden. Ik zal vast iets fout doen hoor, maar een hond wordt hier niet ouder dan 7 jaar. Er is altijd wat, nu Lila met ehrlichia en hartworm, maar ne dat geeft geen problemen, ze heeft chronisch of accuut niefalen en daardoor haalt ze het niet.
3 jaar geleden hebben we haar uit de hel op Curacao gehaald, het was de bedoeling dat ze op zou knappen bij ons en dan zouden we haar herplaatsen. helaas overleed Calsey vlak daarna. nu hebben we Izzy meegenomen vanaf Curacao en gebeurd er dit met Lila.... Het lijkt wel of het niet gegund is, alsof het gewoon niet mag. ik ben er zo klaar mee, leef elke dag al jaren lang met de gedachte wat als er weer wat met een van de honden gebeurd. Kenzo vaak ziek, Lila ehrlichia en hartworm, Cujo met alleen maar verrotte gewrichten. Altijd maar zorgen en zorgen. Ik loop al jaren op mijn tenen, probeer zo te genieten van mijn honden, maar kan het niet, omdat er altijd een ja maar achter zit. ik denk dat ik maar geen honden meer moet nemen, ten eerste worden ze bij mij toch niet oud en ten tweede, ik trek het gewoon niet. Er is bij mij nog nooit een hond oud geworden, ook niet de gezonde honden die ik in huis gehaald heb, dat is toch niet normaal?
Ik geloof niet echt in het lot, maar ga nu wel denken dat dit blijkbaar aan ons toebedeeld is.
Ik open als laatste hoop zo nog een topic over nierfalen, misschien dat er iemand met iets komt, maar ik weet eigenlijk al dat dit tegen beter weten in is.
Ach meisje, zo moet je niet denken hoor, al begrijp ik het wel! Heb zelf nu voor het eerst(!) in mijn leven 2 oudere honden, duitse herder van bijna 9 en een prullebak van bijna 13. Daarvoor ook alleen maar zieke dieren (nierfalen en aangeboren hartafwijking en nog meer), die hooguit 5 jaar zijn geworden. Ik heb ook weleens gedacht het is me niet gegund, maar misschien moet je het zo wel zien dat, omdat je er zo goed voor bent en er alles voor doet, jou dit overkomt. Helaas, dat wel!! Heel veel sterkte! Ik vind het echt vreselijk voor je!