Absoluut. En daar heb ik ook een pesthekel aan, aan dat kwispelen, want heel veel mensen interpreteren dit zo verkeerd. Laatst iemand met een amstaff pup, ik Ben naast me laten zitten, fixeren, rimpels, en kwispelen uit opwinding, niks vriendelijkheid, gewoon opwinding. En dan hoor je mensen zeggen " Achhh kijk 'm kwispelen ". Dus dat kwispelen doen ook niet staffs bij opwinding. Ik vind het ook altijd zo apart om te zien dat honden na zo'n gevecht, elkaar niet aankijken, en vaak ook niet direct erna ( als de bazen eromheen staan etc ) er weer opklappen. Ben is dan altijd een soort van suffig. Pas na een paar minuten is het dan van he, ik vind jou nog steeds een klojo, en dan kan het weer van voor af aan beginnen.-Gaby- schreef:Die Dapper! Daar hebben jullie vast je handen vol aan gehad, of niet?MARC_S schreef:Nee dat komt vaak door rastype. Dapper was een kruising met ik denk borderterrier x stafford. Die liet niet meer los.-Gaby- schreef:Ik denk ook dat ik blij zou zijn als er iemand in zou grijpen met pepperspray als het mijn labrador was geweest. Als ik de eigenaar van de andere hond was geweest had ik waarschijnlijk een breakstick op zak gehad.
Wat mij opviel is dat de labrador met de staart hoog bleef kwispelen.Ik heb nog nooit zo'n gevecht gezien waarbij één van de honden vast houdt, maar komt dat door de adrenaline o.i.d.?
Die beet een hond in zijn kop en wat er dan ook gebeurde, hij hield vast. Net als op dit filmpje dus. Was wel fijn voor de andere hond want die had dan niks op 4 gaatjes na.
Maar het was moeilijk om dat los te krijgen dus ik vond het altijd eng om met Dapper te wandelen in Amsterdam ivm de RAD en dat gedrag. Er zijn altijd mensen die hun hond op je af laten rennen, zelfs midden in Amsterdam gaven mensen hun hond lange lijn om ongevraagd aan Dapper te snuffelen.
Als hij dan vasthing riepen mensen, EEN PITBULL!!! en een keer kwam er zelfs politie bij. Die hield van honden en heeft niks gedaan omdat Martijn Dapper na een tijdje los kreeg. Maar het was dus doodeng en ik moest echt wegvluchten voor de politie met hem
Ik kan me voorstellen dat je het dan eng vond met hem te wandelen in Amsterdam. Toen Rhodin nog zo fel was vond ik het ook griezelig als andere honden ongevraagd (en vaak ook nog los
) op me af kwamen lopen terwijl ik hem aangelijnd had. Terwijl hij niet eens vast houdt en de RAD niet meer bestaat.
Maar nog even over het kwispelen, ik bedoel het kwispelen wat de lab doet. Bij de staffs en pitbulls e.d. herken ik dat wel, maar komt dit ook door het rastype retriever?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Politie Amsterdam peppersprayed honden (filmpje AT5)
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Politie Amsterdam peppersprayed honden (filmpje AT5)
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
- Aantal honden: 1
Als dat mijn hond was dan zou ik blij zijn dat iemand iets doet.
Wat mij wel verbaasd is dat het toch redelijk lang duurt voordat ze los laten, ik heb een keer een filmpje gezien van een vrijwilliger die pepperspray in zijn ogen kreeg, die man schreeuwde moord en brand direct na het sprayen.
Ik vind de reactie van de honden op de spray erg rustig of zou dat komen door de adrenaline?
Wat mij wel verbaasd is dat het toch redelijk lang duurt voordat ze los laten, ik heb een keer een filmpje gezien van een vrijwilliger die pepperspray in zijn ogen kreeg, die man schreeuwde moord en brand direct na het sprayen.
Ik vind de reactie van de honden op de spray erg rustig of zou dat komen door de adrenaline?

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik denk dat de adrenaline ook een oorzaak is, maar bij de ène hond werkt het wel en bij de andere niet.
Mensen reageren doorgaans wel een stuk heftiger op pepperspray.
Gr. Aniek

-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Budkes schreef:Ik denk dat de adrenaline ook een oorzaak is, maar bij de ène hond werkt het wel en bij de andere niet.
Dat laatste wist ik niet.
Vreemd dat het effect bij honden verschillend is, het bijt als de ziekte (zegt men) dus zou ik denken dat alle honden gek zouden worden als ze dat goedje in de ogen krijgen.
Ik had dat beeld van die vrijwilliger nog in mijn hoofd en durfde eigenlijk niet te kijken maar de reactie's hier waren niet zo heftig dus dat moest wel meevallen, gelukkig.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Heel soms kunnen mensen er zelfs ook tegen.
Gr. Aniek

-
Lieke87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
- Aantal honden: 2
Ik zou toch ontzettend blij zijn dat die agent tenminste iets doet om die honden uit elkaar te krijgen. Tja dat het vervolgens niet volgens het 'boekje' gaat
. Dat zal mijn een rot zorg zijn zolang ik mijn hond maar terug krijg.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Zo hallo, heftig...
Tja, Ambull, Staff, maakt niet uit. Als een hond ZO in mijn hond hangt, staat de eigenaar een aanklacht te wachten. Muilkorven in het openbaar zo'n beest. Punt.
Ik zou trouwens ook alles uit de kast willen om mijn hond los te krijgen... pepperspray is prima wat mij betreft, als dat beest maar loslaat!
Tja, Ambull, Staff, maakt niet uit. Als een hond ZO in mijn hond hangt, staat de eigenaar een aanklacht te wachten. Muilkorven in het openbaar zo'n beest. Punt.
Ik zou trouwens ook alles uit de kast willen om mijn hond los te krijgen... pepperspray is prima wat mij betreft, als dat beest maar loslaat!

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Kom nou, lekker de amerikaanse bulldog de schuld geven. Je bent toch wel aardig dom bezig als het je lukt om je honden te laten vechten midden op de dam
Kom nou dan verdien je geen hond, en dat geld voor de labrador eigenaar even goed.
Die politie agent was ook lekker bezig met het erger te maken, dat hij er zelf geen verstand van heeft oke maar bel dan iemand die het wel heeft.
Die politie agent was ook lekker bezig met het erger te maken, dat hij er zelf geen verstand van heeft oke maar bel dan iemand die het wel heeft.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Nou als mijn hond op de hoek van de straat kan vechten, dan kan ie dat ook wel op de dam.Valerie schreef:Kom nou, lekker de amerikaanse bulldog de schuld geven. Je bent toch wel aardig dom bezig als het je lukt om je honden te laten vechten midden op de damKom nou dan verdien je geen hond, en dat geld voor de labrador eigenaar even goed.
Overigens vermoed ik dat de labrador ook niet volledig onschuldig was, maar goed, dat weet ik niet.
En hoezo erger maken? De amerikaan had vast, veel erger kan het niet toch?
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Die labrador lijkt behoorlijk vast te zitten, maar krijgt wel de grootste lading pepperspray, de ander krijgt nagenoeg niets terwijl die bijt (volgens mij
).
Nouja, het moge duidelijk zijn dat ik voor mn hond op kom, ongeacht wat voor ras erin bijt, ik heb het voordeel dat ik behoorlijk sterk ben, dus dat scheeld.
Nouja, het moge duidelijk zijn dat ik voor mn hond op kom, ongeacht wat voor ras erin bijt, ik heb het voordeel dat ik behoorlijk sterk ben, dus dat scheeld.

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Valerie schreef:Kom nou, lekker de amerikaanse bulldog de schuld geven. Je bent toch wel aardig dom bezig als het je lukt om je honden te laten vechten midden op de damKom nou dan verdien je geen hond, en dat geld voor de labrador eigenaar even goed.
Bellen? Naar wie? Dan ben je zo enkele minuten verder en mag je hopen dat die wel de juiste oplossing weet.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
een gevecht kan overal gebeuren, jij weet ook niet hoe het ontstaan isValerie schreef:Kom nou, lekker de amerikaanse bulldog de schuld geven. Je bent toch wel aardig dom bezig als het je lukt om je honden te laten vechten midden op de damKom nou dan verdien je geen hond, en dat geld voor de labrador eigenaar even goed.
en als meneer agent niks deed en de schade was erger was hij ook weer een lul, tis ook nooit goed.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Wat ik wel dom vind is die staf houd die lab vast en die lab krijgt als eerste een lading pepperspray in zijn smoelwerk terwijl die vast gehouden word en zelf dus niet los hoeft te laten?
Daarna krijgt die staff pas pepperspray...
Daarna krijgt die staff pas pepperspray...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Zou je pepperspray op je eigen hond sprayen dan? Want volgens mij krijgt die labrador als eerst de volle laag van de agent. Oh ik zie dat dat reeds gezegd is.Nakisha schreef:Zo hallo, heftig...
Verder is op het filmpje de aanleiding niet te zien, en ik kan het niet duidelijk zien, maar de labrador heeft de ambull ook vast volgens mij.
- Bonnie F
- Zeer actief
Ja, natuurlijk. We wachten gewoon even af tot iemand het wel weet....ondertussen hopen we maar dat die hond niet toevallig een slagadertje te pakken krijgt......Valerie schreef: Die politie agent was ook lekker bezig met het erger te maken, dat hij er zelf geen verstand van heeft oke maar bel dan iemand die het wel heeft.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Oh ja hoor, ik zou zo pepperspray gebruikenbennie schreef:Zou je pepperspray op je eigen hond sprayen dan? Want volgens mij krijgt die labrador als eerst de volle laag van de agent. Oh ik zie dat dat reeds gezegd is.Nakisha schreef:Zo hallo, heftig...
Verder is op het filmpje de aanleiding niet te zien, en ik kan het niet duidelijk zien, maar de labrador heeft de ambull ook vast volgens mij.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Die labrador beet wat schavend over de kop van de ambull omdat hij vastgehouden werdbennie schreef: Verder is op het filmpje de aanleiding niet te zien, en ik kan het niet duidelijk zien, maar de labrador heeft de ambull ook vast volgens mij.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Nakisha schreef:Zo hallo, heftig...
ik vind het wel uitmaken. de staff heeft al een enorme klotereputatie en daar helpt dit niet aan mee terwijl er helemaal geen staff bij betrokken was!
het incident op zich is erg zat!

-
chrico
- Zeer actief
Andere boeg
Ik vind het al heel wat dat een agent zo dichtbij 2 vechtende honden durft te stappen. Wat hij doet maakt niet uit, hij doet tenminste iets
. Uit het publiek zie je niemand naar voren stappen om daadwerkelijk iets anders te doen dan aan de honden te trekken. Ik denk dat als ik dat zie als eerste zou roepen in elk geval de lijn van de lab te laten vieren zodat er geen scheurwonden gaan ontstaan.
Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaal
Ik vind het al heel wat dat een agent zo dichtbij 2 vechtende honden durft te stappen. Wat hij doet maakt niet uit, hij doet tenminste iets
Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaal
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- M@scha
- Zeer actief
dat snap ik ook nooit, mijn honden worden niet gelukkig van winkelen.. ik wel 

- M@scha
- Zeer actief
Martijn schreef:Hehe, eindelijk doet het filmpje het hier ook.
Ik begrijp de ophef niet. Het is toch goed opgelost zo?
Als ik de eigenaar van de ambul was was ik blij geweest met die pepper spray (in plaats van een grover middel) en als baas van en de labrador helemaal.
inderdaad.
als je je eigen hond niet kan handelen waardoor ze ten eerste aan de lijn kunnen gaan vechten en ten tweede jij ze niet los krijgt, kun je blij zijn met pepperspray

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Alsof het aan de plek ligt en er in het bos nooit iets gebeurt. Ik ben wel benieuwd naar de toedracht.chrico schreef:Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaal

Linda, Izzie en Bram
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zoek stok! schreef:Alsof het aan de plek ligt en er in het bos nooit iets gebeurt. Ik ben wel benieuwd naar de toedracht.chrico schreef:Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaal
Misschien wonen die baasjes daar wel.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
laeken
- Zeer actief
Alles, zelfs de lijn laten vieren heeft consequenties. Je zou denken, laat de lijn vieren want dan trek je niet zo aan de keelhuid van de lab. Als je de lijn laat vieren zal de ambull de lab tegen de grond pinnen en evt overbijten. Nu wist je zeker dat die ambull alleen keelhuid vast had en niet dieper in kon bijten want zodra hij los had gelaten kon je ze lostrekken. Ik ben dus van mening dat dit trekken helemaal zo kwaad niet is en ook wel deels uit paniek en als reactie op die hysterische omstanders is. Trek liever aan die keelhuid en veroorzaak een scheurwond dan dat je die ambull de kans geeft zijn hele bek om de strot van die lab te knauwen. Ik zou ook getrokken hebben als de lab van mij was. Met dit soort honden moet je altijd blijven trekken als ze alleen in huid hangen want anders werken ze je hond eronder en bijten dan veel dieper in.
Je zou de lijn iets moeten laten vieren inderdaad. Maar zeker niet die ambull de kans geven om bovenop te komen want dan pakt hij veel dieper over als je pech hebt.
Op youtube staat een filmpje van een man die met 2 pitbulls wandelt. Er komt ineens een 3e pitbull en dan begint het gezeik. Die honden hangen om en om in elkaar vast en je ziet toch dat die eigenaar ook trekt om te voorkomen dat ze dieper overbijten. Zolang het huid is is er niks aan de hand, ook niet als het scheurt. Zodra ze de hele strot in hun bek hebben kan het wel zo over zijn en dat moet je helemaal voorkomen
Je zou de lijn iets moeten laten vieren inderdaad. Maar zeker niet die ambull de kans geven om bovenop te komen want dan pakt hij veel dieper over als je pech hebt.
Op youtube staat een filmpje van een man die met 2 pitbulls wandelt. Er komt ineens een 3e pitbull en dan begint het gezeik. Die honden hangen om en om in elkaar vast en je ziet toch dat die eigenaar ook trekt om te voorkomen dat ze dieper overbijten. Zolang het huid is is er niks aan de hand, ook niet als het scheurt. Zodra ze de hele strot in hun bek hebben kan het wel zo over zijn en dat moet je helemaal voorkomen
-
laeken
- Zeer actief
2 reuen passeren elkaar, een van twee valt uit, de andere reageert en de Ambull hangt in zijn gezicht. Heel simpel. De lijnen waren te los en door de mensenmassa zagen de eigenaren waarschijnlijk niet dat ze op 1 meter afstand langs de andere hond liepen. Zoiets is zo gebeurd. Als ik met Wuilus liep dan moest ik ook geen hond op hapafstand passeren want die knauwde ook naar honden die langs liepenZoek stok! schreef:Alsof het aan de plek ligt en er in het bos nooit iets gebeurt. Ik ben wel benieuwd naar de toedracht.chrico schreef:Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaal
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik vraag het met name omdat de agent zich in eerste instantie zo op de labrador richt. Dat komt op mij niet logisch over. Dus ben ik benieuwd naar wat hij daarvoor heeft gezien.MARC_S schreef:2 reuen passeren elkaar, een van twee valt uit, de andere reageert en de Ambull hangt in zijn gezicht. Heel simpel. De lijnen waren te los en door de mensenmassa zagen de eigenaren waarschijnlijk niet dat ze op 1 meter afstand langs de andere hond liepen. Zoiets is zo gebeurd. Als ik met Wuilus liep dan moest ik ook geen hond op hapafstand passeren want die knauwde ook naar honden die langs liepenZoek stok! schreef:Alsof het aan de plek ligt en er in het bos nooit iets gebeurt. Ik ben wel benieuwd naar de toedracht.chrico schreef:Daarnaast snap ik al helemaal niet wat je op de dam doet met je hond maar goed dat is weer een ander verhaalWeet je hoe druk het is op de dam?
Maar inderdaad, het gebeurt snel in een mensenmassa.

Linda, Izzie en Bram
-
chrico
- Zeer actief
waar is het vast is vast verhaal ineens gebleven incl kaakslot/klem/ ehm welke benamingen er nog meer gegeven worden
Je ziet deze hond niet overhappen en op het moment dat je de lijn laat vieren kan je reageren zodra er losgelaten word op over te happen. Daarbij kan dat niet als de eigenaar van de vasthoudende hond zij hond optrekt.
Als je daar woont dan snap ik al helemaal niet waarom je niet meer oplet. Mijn honden komen ook overal maar als er mensen zijn met andere honden hangen mijn ogen nog meer als verrekijkers alle kanten op. Beide honden aangelijnd in een mensenmassa, sorry dat gaat er bij mij niet in dat beide dan hun hond goed in de gaten hebben gehouden. Dan ben ik van mening dat je niet in hele drukke mensenmassa's moet lopen en lekker je hond thuis moet laten.
Je ziet deze hond niet overhappen en op het moment dat je de lijn laat vieren kan je reageren zodra er losgelaten word op over te happen. Daarbij kan dat niet als de eigenaar van de vasthoudende hond zij hond optrekt.
Als je daar woont dan snap ik al helemaal niet waarom je niet meer oplet. Mijn honden komen ook overal maar als er mensen zijn met andere honden hangen mijn ogen nog meer als verrekijkers alle kanten op. Beide honden aangelijnd in een mensenmassa, sorry dat gaat er bij mij niet in dat beide dan hun hond goed in de gaten hebben gehouden. Dan ben ik van mening dat je niet in hele drukke mensenmassa's moet lopen en lekker je hond thuis moet laten.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Zoek stok!
- Zeer actief
Weet je hoe druk het is op een gemiddelde agilitywedstrijd? Ik ga er toch echt vanuit dat ik met mijn honden dan langs een andere hond kan lopen zonder dat die ze in de keel grijpt. Als dat wel gebeurt, ga je mij dan zeggen dat ik m'n hond beter in de gaten had moeten houden? Ik vind het zo makkelijk oordelen, terwijl we niet weten wat er gebeurd is.chrico schreef:Beide honden aangelijnd in een mensenmassa, sorry dat gaat er bij mij niet in dat beide dan hun hond goed in de gaten hebben gehouden. Dan ben ik van mening dat je niet in hele drukke mensenmassa's moet lopen en lekker je hond thuis moet laten.

Linda, Izzie en Bram
-
chrico
- Zeer actief
Als het op een hondenevenement gebeurd heb je ook je hond in de gaten te houden en niet zoveel ruimte te geven dat hij bij een andere hond kan komen du sja, dan ga ik dat ook zeggenZoek stok! schreef:Weet je hoe druk het is op een gemiddelde agilitywedstrijd? Ik ga er toch echt vanuit dat ik met mijn honden dan langs een andere hond kan lopen zonder dat die ze in de keel grijpt. Als dat wel gebeurt, ga je mij dan zeggen dat ik m'n hond beter in de gaten had moeten houden? Ik vind het zo makkelijk oordelen, terwijl we niet weten wat er gebeurd is.chrico schreef:Beide honden aangelijnd in een mensenmassa, sorry dat gaat er bij mij niet in dat beide dan hun hond goed in de gaten hebben gehouden. Dan ben ik van mening dat je niet in hele drukke mensenmassa's moet lopen en lekker je hond thuis moet laten.
Maar de dam is geen hondenplaats dus eigenlijk niet te vergelijken met jouw voorbeeld
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ik heb ook nog geen ambull kruising mee zien doen hahaha. Ik vond het bij DVS overigens wel heel erg krap en nauw. Overigens zijn er bij agility best wel schermutselingen (best verklaarbaar gezien alle adrenaline bij de hondjes), maar zover ik tot nog heb meegemaakt weten de baasjes daar wel goed mee om te gaan.Zoek stok! schreef:Weet je hoe druk het is op een gemiddelde agilitywedstrijd? Ik ga er toch echt vanuit dat ik met mijn honden dan langs een andere hond kan lopen zonder dat die ze in de keel grijpt. Als dat wel gebeurt, ga je mij dan zeggen dat ik m'n hond beter in de gaten had moeten houden? Ik vind het zo makkelijk oordelen, terwijl we niet weten wat er gebeurd is.chrico schreef:Beide honden aangelijnd in een mensenmassa, sorry dat gaat er bij mij niet in dat beide dan hun hond goed in de gaten hebben gehouden. Dan ben ik van mening dat je niet in hele drukke mensenmassa's moet lopen en lekker je hond thuis moet laten.
Zojuist zag ik dat mevrouw ambullkruising op de site van AT5 heeft gereageerd:
Cindy schreef: ... Me hond ''TAYSON'' doet normaal geen vlieg kwaad maar omdat de Labrador van de mevrouw op Mijn hond afkwam.. tjahh toen werd het vechten. En het was geen pretje zeg ik je werd letterlijk over de grond gesleurd. ...
Cindy schreef: We stonden beiden te kijken naar die 2 zakkerollers die waren opgepakt. Kwam de labrador mijn kant op waar ik stond met Tayson de amerikaanse bulldog/pitbull toen gingen ze elkaar aanvallen. Voor de duidelijkheid want mensen maken de gekste verhalen .. en ook zijn beide al naar de dieren arts geweest en is er niet veel aan de hand. Alleen is mevrouw van de labrador er niet mee eens dat ze 150euro moet betalen aan hechtingen en ik 95euro aan mijn hond.