(vr)eet tussen de 1,2 kilo en 1,4 kilo BARF per dag...............
hij weegt geen gram teveel, sterker nog, er zou nog wel ietsjes aan mogen...
Moderator: moderatorteam
Ik vind dat helemaal niet zo raar veel, voor een opgroeiende DDReneey schreef:Jezus dan geef ik vergeleken alle andere hier wel heeeel veel :N:
Mozes weegt nu ongv 40 kg en krijgt 1,5 kg KVV ( lotgering ) op een dag verdeelt over 2 porties ... en dan 's middags ook nog vaak een broodje met rauw ei of pindakaas of zelfs soms vlees ... hij doet het er erg goed op .. word er niet dikker maar ook zeker niet dunner op![]()
Naja Mozes heeft ook last van ADHD dus ja erg veel energie en eigenlijk toch wel grotendeels van de dag bezig met spelen in huis, tijdens wandelingen loopt hij ook veel los

Tuana heeft een periode op 1,5 kilo per dag gezeten en zij was een Duitse Herderteefje van volwassen gewicht 32 kilo. Blijkbaar hebben ze dat toch nodigReneey schreef:Jezus dan geef ik vergeleken alle andere hier wel heeeel veel :N:
Mozes weegt nu ongv 40 kg en krijgt 1,5 kg KVV ( lotgering ) op een dag verdeelt over 2 porties ... en dan 's middags ook nog vaak een broodje met rauw ei of pindakaas of zelfs soms vlees ... hij doet het er erg goed op .. word er niet dikker maar ook zeker niet dunner op![]()
Naja Mozes heeft ook last van ADHD dus ja erg veel energie en eigenlijk toch wel grotendeels van de dag bezig met spelen in huis, tijdens wandelingen loopt hij ook veel los

Kompleet Vers Vlees.Louie Hulscher schreef:Misschien een domme vraag, maar waar staat KVV precies voor?

opgroeiende honden moeten ook zoveel krijgenReneey schreef:Jezus dan geef ik vergeleken alle andere hier wel heeeel veel :N:

in de meeste wel ja.Sandor schreef:Zitten er in brokken smaak-, kleur- en geurstoffen ?