Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reading
Moderator: moderatorteam
- Dreetje
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Reading
Ik heb voor Laurie een reading laten doen.
Foto opsturen en een kleine 2 weken later krijg je via e-mail het resultaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier normaal gesproken een beetje twijfelachtig tegenover sta maar
de informatie die ik terugkreeg verbaasde me toch wel.
Er stonden dingen in die iemand anders eigenlijk niet kan weten (ook niet op fora bekend gemaakt).
Hoe staan jullie hier tegenover?
ps ik heb dit laten doen bij stal danae (misschien lezen ze wel mee)
Foto opsturen en een kleine 2 weken later krijg je via e-mail het resultaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier normaal gesproken een beetje twijfelachtig tegenover sta maar
de informatie die ik terugkreeg verbaasde me toch wel.
Er stonden dingen in die iemand anders eigenlijk niet kan weten (ook niet op fora bekend gemaakt).
Hoe staan jullie hier tegenover?
ps ik heb dit laten doen bij stal danae (misschien lezen ze wel mee)
Andrea

-
indiera
- Zeer actief
Re: Reading
heb dit jaren gelden al eens laten doen bij 1 van mijn honden ,ik gellofde er ook niet zo in ,maar ik was stomverbaasd over de dingen die zij me kon vertellen over mijn hond, best wel erg doeltreffend
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
hier idem dito...ook bij stal Danae en ik stond verbaasd over wat ze "zag"...natuurlijk zijn er een aantal heel nuchtere mensen die me zegden dat via google veel te vinden is...nu ja, mogelijks maar toch...
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Sjoera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
In het verleden heb ik door verschillende mensen een reading laten doen.
Af en toe ga ik wel eens naar de Paraview. Ik neem dan altijd verschillende foto's mee.
Op de Paraview had ik een keer een reading laten doen door een man (ben even zijn naam kwijt) van het programma "Het zesde zintuig". Ik moet zeggen dat hij echt heel goed was. Ik had hem ook een foto laten zien van Shinji. En er kwamen ook dingen overeen met wat de trimster (doet ook in communicatie met dieren) zei. Zo is het goed om rustgevende muziek voor hem op te zetten. De trimster zei tegen mij dat zij dat altijd voor Shinji doet omdat hij er rustig van wordt en beter handelbaar is tijdens het trimmen. En die man zei ook dat Shinji veel van bloemen houd (is ook in de foto van mijn onderschrift te zien). Dat klopt ook want Shinji vindt het heerlijk om aan de bloemen in onze tuin te ruiken.
Moet zeggen dat ik vele readings gehad heb en telkens komt er toch weer wat uit. De beste reading had ik van een mevr. Patsy Mac Gillavry gehad, zij was echt geweldig! Ook had ik een keer een reading gehad van een man en die vertelde dingen waar ik me echt niet in vinden.
Ook heb ik een keer een aura foto laten maken. Alles wat ze daar voorspelde is uit gekomen.
Af en toe ga ik wel eens naar de Paraview. Ik neem dan altijd verschillende foto's mee.
Op de Paraview had ik een keer een reading laten doen door een man (ben even zijn naam kwijt) van het programma "Het zesde zintuig". Ik moet zeggen dat hij echt heel goed was. Ik had hem ook een foto laten zien van Shinji. En er kwamen ook dingen overeen met wat de trimster (doet ook in communicatie met dieren) zei. Zo is het goed om rustgevende muziek voor hem op te zetten. De trimster zei tegen mij dat zij dat altijd voor Shinji doet omdat hij er rustig van wordt en beter handelbaar is tijdens het trimmen. En die man zei ook dat Shinji veel van bloemen houd (is ook in de foto van mijn onderschrift te zien). Dat klopt ook want Shinji vindt het heerlijk om aan de bloemen in onze tuin te ruiken.
Moet zeggen dat ik vele readings gehad heb en telkens komt er toch weer wat uit. De beste reading had ik van een mevr. Patsy Mac Gillavry gehad, zij was echt geweldig! Ook had ik een keer een reading gehad van een man en die vertelde dingen waar ik me echt niet in vinden.
Ook heb ik een keer een aura foto laten maken. Alles wat ze daar voorspelde is uit gekomen.

-
Wahya
- Actief
- Mijn ras(sen): Alaskan malamute
ik geef reiki aan mensen en dieren. In veel gevallen krijg ik beelden door, soms symbolisch, soms letterlijk op te vatten. Ik ben zelf ook nog steeds stomverbaasd dat veel van die beelden blijken te kloppen en dat ik dat helemaal niet kan weten. Dingen die de hond ziet op zijn dagelijkse wandeling, favoriete kleding van iemand enz.
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Ik geloof er ook niet echt in, lijkt mij ook toeval dat sommige dingen kloppen.Vooral omdat het ook via een foto gaat maar misschien moet ik zoiets eerst zelf mee maken wil ik er in geloven.

-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Heb toevallig ongeveer een week geleden een reading aan gevraagd voor Magnum, bij dezelfde persoon als TS.
Als het goed is kriig ik ongeveer woensdag mijn verslag en ben echt reuze benieuwd wat er uit komt, en of ik met die info wat kan gaan doen.
Sta open voor dit soort dingen, dus ben benieuwd.
Als het goed is kriig ik ongeveer woensdag mijn verslag en ben echt reuze benieuwd wat er uit komt, en of ik met die info wat kan gaan doen.
Sta open voor dit soort dingen, dus ben benieuwd.

-
Angelique.
Wahya schreef:ik geef reiki aan mensen en dieren. In veel gevallen krijg ik beelden door, soms symbolisch, soms letterlijk op te vatten. Ik ben zelf ook nog steeds stomverbaasd dat veel van die beelden blijken te kloppen en dat ik dat helemaal niet kan weten. Dingen die de hond ziet op zijn dagelijkse wandeling, favoriete kleding van iemand enz.
Kijk jij is naar Cita Bianca
Ik heb in het verleden ook wel is readings laten doen en idd ik was ook verbaasd over wat daar uit kwam.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dit is iets wat ik best wel wil doen, ben heel benieuwd wat beide honden me te vertellen hebben. Maar mn ouders vinden het grote onzin, dus dit gaat nog wel even duren jammer genoeg.
-
Aingail
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Dit is wel interessant. Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat eruit zal komen... *Twijfelt nog even verder* 

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik heb twee weken geleden ook 1 aan gevraagd bij Stal Danae!
Ik zou hem afgelopen woensdag krijgen maar tot nu nog niks gehoord...Ik heb ook al 2 mails gestuurd wanneer het zou komen en zelfs op die mails geen antwoord meer...
Ik ben dus blij dat ik dit lees want ze zal er vast een goede reden voor hebben dat het wat langer duurt!
Ik zou hem afgelopen woensdag krijgen maar tot nu nog niks gehoord...Ik heb ook al 2 mails gestuurd wanneer het zou komen en zelfs op die mails geen antwoord meer...
Ik ben dus blij dat ik dit lees want ze zal er vast een goede reden voor hebben dat het wat langer duurt!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Dreetje
- Zeer actief
Ik heb na 15 dagen dagen de uitslag van de reading gekregen.Sanne!! schreef:Ik heb twee weken geleden ook 1 aan gevraagd bij Stal Danae!
Het zal nu vast niet zo lang meer duren voor je.
Andrea

-
Wahya
- Actief
@ Liek:
Hahahah, ik wist wel dat je dat zou vragen. Gheghe, bij Fey heb ik toch een pup gemist, maar die zat dan ook enorm verstop, hahhaa. Die kwam ook veel later ter wereld. Niemand rekende er nog op. De geboortevolgorde klopte inderdaad wel zoals ik had gezien. Ook had ik gezien dat er een pup om 15.00 zou worden geboren en ook dat klopte. Deze pup hebben we gehouden: Wahya dus. En het 'toeval' wilt dat, zoals ik het nu kan zien, dit het hondje is dat het meest op zijn vader zal gaan lijken. Niet direct qua tekening, wel qua bouw en beharing en karakter. Wat ik heel erg hoopte..
Ik wil wel een poging wagen, maar niet nu al, dan moet ze wat verder op weg zijn. Ennuh, dan hangt het ervan af of ik mag 'kijken' van haar.
Hahahah, ik wist wel dat je dat zou vragen. Gheghe, bij Fey heb ik toch een pup gemist, maar die zat dan ook enorm verstop, hahhaa. Die kwam ook veel later ter wereld. Niemand rekende er nog op. De geboortevolgorde klopte inderdaad wel zoals ik had gezien. Ook had ik gezien dat er een pup om 15.00 zou worden geboren en ook dat klopte. Deze pup hebben we gehouden: Wahya dus. En het 'toeval' wilt dat, zoals ik het nu kan zien, dit het hondje is dat het meest op zijn vader zal gaan lijken. Niet direct qua tekening, wel qua bouw en beharing en karakter. Wat ik heel erg hoopte..
Ik wil wel een poging wagen, maar niet nu al, dan moet ze wat verder op weg zijn. Ennuh, dan hangt het ervan af of ik mag 'kijken' van haar.
-
Dazwa84
Ik heb ook goede ervaringen met Stal Danae. Heb twee weken terug de reading van Belle ontvangen. Vond het fijn om te lezen en herkende erg veel.
- Sanne!!
- Zeer actief
Omdat ze tegen mij zei 9 dagen was ik meteen bang dat ik opgelicht was!Dreetje schreef:Ik heb na 15 dagen dagen de uitslag van de reading gekregen.Sanne!! schreef:Ik heb twee weken geleden ook 1 aan gevraagd bij Stal Danae!
En omdat ze ook niet meer reageerde op mijn mails...Maar daar zal ze wel een goede reden voor hebben! Ben in elk geval weer gerust gesteld door deze goede verhalen. Vond het ook al zo vreemd want ik hoorde meerdere goede verhalen over Stal Danae
Ik ben zo benieuwd!
Bij jou klopte er dus veel?
Laatst gewijzigd door Sanne!! op 13 apr 2010 16:11, 4 keer totaal gewijzigd.
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
ik geloof er wel in...
hoe werkt dat dan alleen de foto van je hond op sturen..
en zeker een x bedrag overmaken..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Dreetje
- Zeer actief
Er zijn een groot aantal dingen waarvan ik denk hoe weet ze dat.Sanne!! schreef:Omdat ze tegen mij zei 15 dagen was ik meteen bang dat ik opgelicht was!Dreetje schreef:Ik heb na 15 dagen dagen de uitslag van de reading gekregen.Sanne!! schreef:Ik heb twee weken geleden ook 1 aan gevraagd bij Stal Danae!
En omdat ze ook niet meer reageerde op mijn mails...
Ik ben zo benieuwd!
Bij jou klopte er dus veel?
Er is natuurlijk het een en ander op o.a. dit forum geschreven waar informatie uit gehaald
kan worden maar ze gaf me ook informatie over dingen die verder niemand weet.
Er klopte dus wel veel.
Ik geloof er wel in.
Andrea

- Sanne!!
- Zeer actief
Ja je moet een foto opsturen van je hond. Liever geen andere dieren of mensen en dan het geld overmaken en dan krijg je naar een aantal dagen je reading via de mail.StormenRoxy schreef:ik geloof er wel in...
Tenminste zo is het dan bij Stal Danae
en ik las op de site dat ze tot 15Mei nog readings aanneemt en daarna pas weer in September!
- Dreetje
- Zeer actief
Ja, een foto waar je hond alleen op staat en vòòr de reading betalen.StormenRoxy schreef:ik geloof er wel in...
Andrea

-
Angelique.
Wahya schreef:@ Liek:
je kent me al he
- Lucky luke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua mix
-
Aingail
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik snap best dat mensen er zo over denken. Maar zou je me ook kunnen uitleggen waarom je er zo over denkt? Ben ik wel benieuwd naar.Lucky luke schreef:Twee woorden: Flauwekul en oplichterij.

- Sanne!!
- Zeer actief
ja idd heb je dat zelf mee gemaakt?Lucky luke schreef:Twee woorden: Flauwekul en oplichterij.
-
Wahya
- Actief
Over wie heb je het nu? Ik licht alvast niet op, want ik heb tot nog toe geen geld gevraagd.
- Sanne!!
- Zeer actief
Ik? Of tegen wie heb je het?Wahya schreef:Over wie heb je het nu? Ik licht alvast niet op, want ik heb tot nog toe geen geld gevraagd.
-
Wahya
- Actief
Nee tegen Lucky Luke. Volgens mij crosten onze berichten elkaar. Ik had het al even openstaan, maar er kwam een telefoontje tussen, zodoende had ik je reactie nog niet gelezen.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Sanne!!
- Zeer actief
Ik dacht al hahah!Wahya schreef:Nee tegen Lucky Luke. Volgens mij crosten onze berichten elkaar. Ik had het al even openstaan, maar er kwam een telefoontje tussen, zodoende had ik je reactie nog niet gelezen.
@twinkel: Kun jij het ook dan?
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb bij iemand gedaan met mijn kat. Grappig hoe ze sommige dingen wist en herkende veel van haar uitspraken in het karakter van mijn kat. 
Edit: naam verwijderd.. Weet niet of ze dat wil.
Edit: naam verwijderd.. Weet niet of ze dat wil.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
ik doe het wel eens ja meestal met mensen maar soms ook een dier maar niet zo uitgebreid hoor denk ik als die waar je voor betaaldSanne!! schreef:Ik dacht al hahah!Wahya schreef:Nee tegen Lucky Luke. Volgens mij crosten onze berichten elkaar. Ik had het al even openstaan, maar er kwam een telefoontje tussen, zodoende had ik je reactie nog niet gelezen.
@twinkel: Kun jij het ook dan?