Moderator: moderatorteam

Dat vond ik zelf ook zo opvallend gisteren. Ik had hem al een poos niet gezien en ze heeft hem echt al heel knap verzameld op sommige stukken. Maar ze krijgt ook heel goed les, dat helpt natuurlijk wel.Machie schreef: Knap dat ze hem zo bij elkaar kan rijden. T is echt een grooooot dier!
ze rijdt hem absoluut lekker, nou is het ook wel, dat ook al is hij groot, hij is niet echt lang, dat scheelt ook al een stuk, de grote paarden met ook nog eens behoorlijk ruglengte, dat is vaak al wat lastiger, ik heb nog ergens een filmpje van mij op een paard, kanon van een merrie met een rug waar geen end aan kwam, zag er ook niet echt sjiek uit zal ik maar zeggenLongFields schreef:Dat vond ik zelf ook zo opvallend gisteren. Ik had hem al een poos niet gezien en ze heeft hem echt al heel knap verzameld op sommige stukken. Maar ze krijgt ook heel goed les, dat helpt natuurlijk wel.Machie schreef: Knap dat ze hem zo bij elkaar kan rijden. T is echt een grooooot dier!

precies, dat bedoel ikLongFields schreef:Odin was ook groot én lang, die heb ik in zijn hele leven (okay, dat was maar tot zijn negende jaar) nooit bij elkaar gekregen.![]()
Ik vind vaak wel dat grote paarden moeilijker bij elkaar te rijden zijn. Vaak zijn die paarden met 4 galopssprongen al aan de overkant en naar mijn idee heb je dan minder tijd om ze goed op het achterbeen te krijgen. Ik vind het paard van de foto's vooral in de galop mooi klein.yamie schreef:ja zeg, nog iets toevoegen haha, en neeee dat wil het ook helemaal niet zeggen, daar moet je gewoon wel voor kunnen rijdenbedoelde alleen maar, dat groot niet direct staat voor moeilijk bij elkaar te rijden, daar zijn meer dingen van afhankelijk
Dat was ook heel lastig, alles aan hem was lang namelijk. Helaas is hij niet meer, ik heb hem moeten laten inslapen toen hij 9 jaar oud was. Hij had een ernstig halswervelprobleem waar geen behandeling meer voor mogelijk was.Machie schreef: Helemaal die bruine op de foto hierboven lijkt me lastig rijden, die heeft ook nog eens een hele lange rug!
Het gaat goed met hem, hoorde ik toen ik vrijdag gebeld heb. Hij was toen 2x in de aquatrainer geweest en was 1x gelongeerd, wat allemaal heel goed ging.Machie schreef: LF, hoe gaat het met Romanov dan?

Dat mocht wel maar dat wilde ik niet.Nanna schreef: Mocht je niet even op het paard van je vriendin, om niet ál te zeer af te kicken