gezondheidMartijn schreef:Proest!Nanna schreef:Dan staan ze bovenaan de sociale ladder, ook goedPepie schreef: wie zegt nou dat ze aan de onderkant van de maatschappij staan,en jij maakt er een crackdealer van nanna,of staat dat ergens beschreven?. Daar zie je namelijk heel veel tienermoeders met afgepakte baby's en alweer een versgeworpene, met pitbulls.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbulls verminken baby
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Re: Pitbulls verminken baby

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Misschien omdat ze die bij het uitgaan van het nieuws onder het zelfde "kopje" noemen.Valerie schreef:Over staffordshire bull terriers ook niet.Martijn schreef:Oh. Zijn verminkte baby's met afgebeten geslachtsdelen te uitgekauwd voor je?Maylala schreef:Zucht. Dit soort topics zijn er inderdaad te weinig.![]()
Laten we eerlijk zijn...van goldens heb ik zoiets nog nooit gehoord. En van greyhounds ook niet.
Maar ff zonder gekheid. Als iets hier gebeurt of het nu een bull/staf of wat dan ook betreft zie je ook altijd "pitbull" staan terwijl er nog maar weinig "echte" pitbulls in Nederland zijn.
Hoe en wat omtrent de moeder, ach dat is en blijft gissen. Je weet de achtergrond niet en dan kunnen we wel van alles erbij halen. Duidelijk is dat het daar niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan. Je hoort ten alle tijde geen enkel kind onbeheerd bij honden achter te laten. Niet bij pits, niet bij staffs, gewoon bij geen enkel ras.
Waarom de honden dit gedaan hebben?
Gewoon triest dit. In en in triest.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
doggy
Arm kind en arme hondjes,....
Dit is de zoveelste keer dat er zo iets gebeurd,...
Beike is voor 100% betrouwbaar bij kinderen, klein en groot.
Diezel denk ik ook wel, maar zij is veel drukker van aard.
Ik zou honden zowieso nooit alleen laten met kinderen.
Pas als de kids wat ouder zijn, dan zou het denk ik wel kunnen.
Ik heb zelf geen kinderen, dus heb daar geen ervaring in.
Diezel denk ik ook wel, maar zij is veel drukker van aard.
Ik zou honden zowieso nooit alleen laten met kinderen.
Pas als de kids wat ouder zijn, dan zou het denk ik wel kunnen.
Ik heb zelf geen kinderen, dus heb daar geen ervaring in.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Arm kindje
En die 'ouders'
En die 'ouders'
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Arm arm kind en arme honden. Als dit echt kwaad bedoelt was had het kindje het uberhaupt niet overleefd.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Maakt voor de uitkomst niet uit of het goed of kwaad bedoeld was.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Dat denk ik niet. Geen enkele hond is voor de 100% betrouwbaar bij kinderen. Omdat kinderen ook niet voor 100% betrouwbaar zijn met honden. Kinderen snappen sommige acties nog niet maar die acties kunnen wel vreselijk fout zijn voor de honden. Wisselwerking, en dat is dus inderdaad meteen de reden dat een verstandig mens nooit een hond en kind alleen laatdoggy schreef:Arm kind en arme hondjes,....
- Mit
- Zeer actief
Nee maar ik denk wel dat het een wisselwerking is en kinderen zijn met dieren ook niet altijd even betrouwbaar. Tuurlijk zijn er zachte honden bij wie je héél ver kan gaan maar ook die honden hebben een grens en sommige kinderen zullen die grens misschien wel bereiken. Het verhaal van de hond die een kind beet maar die bij de dierenarts voor de roze spuit talloze nietjes in zijn oren bleek te hebben bijvoorbeeld. Volgens mij was dat een broodje aap verhaal maar het illustreert denk ik best wel wat er kan gebeuren en hoever een hond kan gaan vóór hij het zat is.
Maar inderdaad; voor ieders veiligheid is het altijd het verstandigst om er vanuit te gaan dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is
Maar inderdaad; voor ieders veiligheid is het altijd het verstandigst om er vanuit te gaan dat geen enkele hond 100% betrouwbaar is
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Dus kon je hem niet alleen bij een baby/kind laten.Martijn schreef:Nou, het is misschien verstandig om er van uit te gaan dat geen enkele hond betrouwbaar genoeg is om met een baby achter te laten maar er zijn er wel degelijk zat waar het gewoon bij kan hoor.
Je zou je maar vergissen en waarom het risico nemen maar ik vind het ook onzin om te doen alsof er geen lieve, betrouwbare honden bestaan.
Dapper kon je met een gerust hart bij een baby laten.
Die had je de oren van zijn kop kunnen trekken voor hij zich zou weren.
Als de baby de hond bij de oren grijpt en vast blijft houden, kán ook jouw hond bijten.
Mijn hond is superlief met kinderen, heel tolerant en ze heeft een hoge bijtdrempel, toch laat ik haar niet alleen met mijn dochter.
Blijft toch een hond, die honds (met de tanden) zal reageren als ze dat nodig vindt
- Mit
- Zeer actief
Ja het niet alleen laten is niet alleen ten bate van de kinderen maar ook juist voor de honden. Kinderen kunnen gemeen zijn.
-
Angelique.
Wat vreselijk triest voor dat jochie 
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ze zijn al dood ja. Maar dit is gewoon een noodlottig ongeval objectief gezien en het had de honden echt het leven niet hoeven kosten is mijn inschatting. Als ze belust zijn geweest op een poepluier, wat voor de hand ligt gezien de plek waarop de baby verwond is, is er geen sprake geweest van agressie, maar van een run op iets lekkers. Puur te wijten aan onoplettende of onkundige ouders.bouvierpoedel schreef:Maakt voor de uitkomst niet uit of het goed of kwaad bedoeld was.
Maar het incident niet minder verschrikkelijk hoor..maar inslapen vind ik een behoorlijke "straf" voor gedrag wat helemaal niet voor enig gevaar hoeft te gaan zorgen in de toekomst.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Kimsjen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Moest ik ook direct aan denken!freskin schreef:Die zullen vast wel hebben liggen ***** in die andere kamer. Binnenkort zal er wel een nummer vier op de wereld gezet worden.
Verschrikkelijk zoiets, snap die ouders echt niet. Ik zou mijn hond nog niet eens alleen bij een kind laten.
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Afschuwelijk, arm kind.
Mijn eerste gedachte was ook: ik snap niet dat men honden en een kind alleen laat.
Nilsson is heel gek op kinderen, in positieve zin
, morgen moet ik oppassen op mijn neefje en nichtje van 1,5 jaar en die laat ik echt niet alleen met Nilsson.
Mijn nichtje is pas geleden gebeten door een hond die ook echt niets deed.....en sindsdien is zij doodsbang voor Nilsson.
Wij gaan dat morgen wel begeleiden maar ik laat ze echt niet alleen.
Mijn eerste gedachte was ook: ik snap niet dat men honden en een kind alleen laat.
Nilsson is heel gek op kinderen, in positieve zin
Mijn nichtje is pas geleden gebeten door een hond die ook echt niets deed.....en sindsdien is zij doodsbang voor Nilsson.
Wij gaan dat morgen wel begeleiden maar ik laat ze echt niet alleen.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Vreselijk zeg.
En die ouders snap ik inderdaad niet; los van wat voor soort hond het ook is, een hond en een baby laat je niet alleen. Dit had heel makkelijk voorkomen kunnen worden! Triest dat die mensen dat alleen zelf waarschijnlijk niet inzien.
En die ouders snap ik inderdaad niet; los van wat voor soort hond het ook is, een hond en een baby laat je niet alleen. Dit had heel makkelijk voorkomen kunnen worden! Triest dat die mensen dat alleen zelf waarschijnlijk niet inzien.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Arm kind...............
Maar toch he, uiteraard moet je kinderen niet bij honden alleen laten. Maar wat als je even naar het toilet moet. Even de post wil pakken bij de voordeur, de deurbel gaat, de buurvrouw even over de schutting wat wil vragen.
Ik wil het absoluut niet goed praten want ook ik trek mijn eigen conclusies naar aanleiding van dit verhaal. Ik denk echter dat het hele "kind niet alleen bij hond laten verhaal" best moeilijker kan liggen dan men denkt. Dat een klein moment van onoplettendheid genoeg kan zijn en dat het gelukkig in heel veel gevallen goed gaat. Ik denk dat heel veel honden wel eens een moment bij een kind alleen is geweest. Wanneer is je kind "kindaf" zodat de hond er wel bij kan?
Nogmaals, deze situatie is absurt en heel erg triest voor het kindje. Hij is voor zijn leven getekend
Maar toch he, uiteraard moet je kinderen niet bij honden alleen laten. Maar wat als je even naar het toilet moet. Even de post wil pakken bij de voordeur, de deurbel gaat, de buurvrouw even over de schutting wat wil vragen.
Ik wil het absoluut niet goed praten want ook ik trek mijn eigen conclusies naar aanleiding van dit verhaal. Ik denk echter dat het hele "kind niet alleen bij hond laten verhaal" best moeilijker kan liggen dan men denkt. Dat een klein moment van onoplettendheid genoeg kan zijn en dat het gelukkig in heel veel gevallen goed gaat. Ik denk dat heel veel honden wel eens een moment bij een kind alleen is geweest. Wanneer is je kind "kindaf" zodat de hond er wel bij kan?
Nogmaals, deze situatie is absurt en heel erg triest voor het kindje. Hij is voor zijn leven getekend
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Wellicht was het inderdaad de lust voor de gevulde poepluier, maar dan alsnog zou mijn hond niet zo ver gaan de baby daartoe te verwonden. Ik ben blij dat we ten minste het verschil in ras onderkennen.
Tokkies & Pitts blijft een akelige en zeer slechte combinatie.
Tokkies & Pitts blijft een akelige en zeer slechte combinatie.
-
Marion.
Dat is inderdaad een broodje aap verhaal, maar ik kan je heel zeker zeggen dat Saar dan nog niet het kind zal grijpen. Die zal namelijk na het eerste nietje weten dat ze dit niet leuk vind, en dus speert ze hem. En een wurmenkind kan haar dan ècht niet in bedwang houden hoor, want als Tsarin iets niet wil dan wil ze dat niet.Jinx schreef:Tuurlijk zijn er zachte honden bij wie je héél ver kan gaan maar ook die honden hebben een grens en sommige kinderen zullen die grens misschien wel bereiken. Het verhaal van de hond die een kind beet maar die bij de dierenarts voor de roze spuit talloze nietjes in zijn oren bleek te hebben bijvoorbeeld. Volgens mij was dat een broodje aap verhaal maar het illustreert denk ik best wel wat er kan gebeuren en hoever een hond kan gaan vóór hij het zat is.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Vervelend verhaal, voor dit kind is dit echt heeeel naar. Denk alleen al aan het pesten wat hij misschien gaat krijgen door andere jongens, en geen meid die iets meer met hem wil. Vreselijk.
- dagmar88
- Zeer actief
Als ze zo met haar kinderen en honden om gaat hoeft ze ze van mij namelijk niet meer te kunnen gebruiken...
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dichtnaaien?dagmar88 schreef:Kunnen we als lik op stuk beleid misschien ook even de geslachtsdelen van de vrouw laten verwijderen?
Als ze zo met haar kinderen en honden om gaat hoeft ze ze van mij namelijk niet meer te kunnen gebruiken...
-
truusje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Contacteer:
Is idd heel moeilijk Flamme en vreselijk intensief, want je moet idd of de hond of kind meenemen als je de post ff wil pakken.flamme schreef:Arm kind...............
Ik heb zelf altijd meerdere honden bij mijn babies gehad en dat was erg zwaar, mag ik wel zeggen.
Zo is ooit mijn toen 1 jarig zoontje [ nu 18] in de bench van mijn bullterrierteefje gekropen. Ze lag daar te slapen. Ik was huphup naar het toilet en kon bij terugkomst mijn zoontje niet meer vinden. Zat ie dus lekker bij het bulletje te kroelen. Ik kreeg terplekke een hartverzakking, kan ik je vertellen.
Mijn jongste kind is inmiddels 10 en dat gaat prima samen, die durf ik gerust even alleen te laten met de honden.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Dat bedoel ik dus inderdaadtruusje schreef:Is idd heel moeilijk Flamme en vreselijk intensief, want je moet idd of de hond of kind meenemen als je de post ff wil pakken.flamme schreef:Arm kind...............
Ik heb zelf altijd meerdere honden bij mijn babies gehad en dat was erg zwaar, mag ik wel zeggen.
Zo is ooit mijn toen 1 jarig zoontje [ nu 18] in de bench van mijn bullterrierteefje gekropen. Ze lag daar te slapen. Ik was huphup naar het toilet en kon bij terugkomst mijn zoontje niet meer vinden. Zat ie dus lekker bij het bulletje te kroelen. Ik kreeg terplekke een hartverzakking, kan ik je vertellen.
Mijn jongste kind is inmiddels 10 en dat gaat prima samen, die durf ik gerust even alleen te laten met de honden.
Staat natuurlijk buiten discussie dat er in het verhaal rond dit topic ws. wel wat anders aan de hand is. Maar ik denk dat bijna iedere moeder wel eens per ongeluk een kind alleen heeft gelaten bij een hond. Al was het maar voor een een minuut.
Ik denk overigens ook dat het per kind verschilt. Mijn neefje van 13 laat ik niet bij de honden alleen. Ter bescherming van de honden en ook van mezelf. Ik weet hoe hij met zijn eigen hond doet en ik vind dat niks en ik denk mijn honden ook niet. Ik sta dus niet in voor wat er mogelijk zou kunnen gebeuren. maar ja, dat is met een neefje veel makkelijker op te lossen dan met een eigen kind natuurlijk.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
pfff wat weer een verhaal vind het echt heel zielig voor het kind..
en die moeder wat een ***** wijf
weer is mensen die alleen honden voor de stoer nemen..
en die moeder wat een ***** wijf
weer is mensen die alleen honden voor de stoer nemen..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*