Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smolke senior

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Leeuwkee

Smolke senior

Ongelezen bericht door Leeuwkee »

Onze honden (Pien en Sara) eten al jaren tot volle tevredenheid Smolke senior; Echter de laatste verpakking van 15 kg heeft vermoedelijk een andere samenstelling, ze ten er niet van, maar zijn wel hongerig. Inmiddels blijkt dat ze de senior voeding van Pets Place graag eten en dat dit ook tot gezonde drollen leidt. Ik weet dat smolke inmiddels met wat perikelen in andere handen is overgegaan. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen ?
Ayurveda
Zeer actief

Re: Smolke senior

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Ik hoor zulke verhalen wel vaker
dat mensen idd denken dat de samenstelling van het voer verandert is.
dit zou natuurlijk kunnen, ookal wordt dat meestal wel op de zak aangegeven is dit niet zo in alle gevallen

ik zou als ik jou was gewoon contact met Smolke opnemen om het te vragen of aan je verkoper vragen dit te doen.

Pets place komt kwalitatief wel overeen met smolke
ik heb zelf altijd bij een PP gewerkt en ik weet wel een beetje hoe het voer is.

als ze het er goed op doen kun je het blijven geven, wil je terug naar smolke zou ik eerst even uitzoeken hoe het nou precies zit.

suc6 ermee!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Nee, zelf heb ik hier geen ervaring mee.
Mijn senior krijgt overigens gewoon nog "normaal" voer en geen seniorenvoer. Bij mijn vorige hond merkte ik dat die van het seniorenvoer erg sloom en traag werd, terwijl ze op het normale voer veel actiever was.
Leeuwkee

Ongelezen bericht door Leeuwkee »

Inmiddels heb ik van Smolke bericht gehad dat er inderdaad een partij is geweest waarin een grondstof met afwijkende geur is verwerkt. Sommige honden reageren hierop zoals de onze. Inmiddels is dit productieprobleem opgelost en ik krijg een nieuwe zak van 15kg met de juiste samenstelling. Al met al een zeer adequate reactie van Smolke.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Wauw, dat is wel heel erg netjes! :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”