Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden omgekomen bij schuurbrand
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: Honden omgekomen bij schuurbrand

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Welke pot , ketel ,zwart.........???
Nieuwsgierig..???
Wmouhhh valt mee ................
Maar vertel eens.??
Nieuwsgierig..???
Wmouhhh valt mee ................
Maar vertel eens.??

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Ohja, daarom stond je ook alweer in de negeerlijst.iones schreef: Wat moet je nou met 7 honden in een schuur?????
De schuur was afgelegen en volgens de eigenaren zaten de honden altijd in de schuur. Tsja, jullie vinden alles normaal, overal een excuus voor, en alles mag en is goed. Er is slechts 1 ding dat je niet mag: oordelen!
Het is goed met jullie! Ik oordeel! Mensen die honden in een afgelegen schuur stoppen, die geven niets om een hond.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oh ach z.
Ja Iones komt te vaak te veel te fanatiek te belerend te concequent te zwart/wit over en heeft daarom bij mij al haar waarheidsgehalte verloren daardoor.
Ja Iones komt te vaak te veel te fanatiek te belerend te concequent te zwart/wit over en heeft daarom bij mij al haar waarheidsgehalte verloren daardoor.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- iones
- Zeer actief
blijf zo voort doen!Shibby schreef:Ohja, daarom stond je ook alweer in de negeerlijst.iones schreef: Wat moet je nou met 7 honden in een schuur?????
De schuur was afgelegen en volgens de eigenaren zaten de honden altijd in de schuur. Tsja, jullie vinden alles normaal, overal een excuus voor, en alles mag en is goed. Er is slechts 1 ding dat je niet mag: oordelen!
Het is goed met jullie! Ik oordeel! Mensen die honden in een afgelegen schuur stoppen, die geven niets om een hond.

Bepaalde dingen stap jij kennelijk makkelijker overheen dan ik.
Verdraaierij van de situatie, niet goed op de hoogte zijn van de achtergrond en de uiteindelijke situatie. MAar wel zeer gewillig om dingen te geloven die niet waar zijn. DAt zegt zoveel over jou he!Martijn schreef:
Iones wilde zelf honden in een schuur gaan zetten. Maar dat waren buitenlandse honden en die hebben kennelijk minder nodig, ofzo.
Ze heeft in ieder geval pagina's lang vol zitten houden dat het juist geweldig is om honden in een schuur te laten wonen.
Vandaar de verbazing over de omslag.

HIer hebben uiteindelijk geen buitenlandse honden in de schuur gezeten!
Ze zaten 's nachts in de boerderij, en overdags bij mij BINNEN in de huiskamer en als ik buiten was bij mij buiten, en ze gingen vaak mee met de auto.
De enige hond die hier in de schuur heeft gezeten was mijn jr Peppie. Deze kwam uit een andere schuur waar ze 24 uur per dag in zat en NOOIT uit kwam.
Bij mij kwam ze er vaker uit natuurlijk maar uiteindelijk kon ik er niet mee leven dat zij in die stal zat. Gevolg is dat ze gewoon binnen woont met de andere 2 honden en 's nachts bij ons op de slaapkamer slaapt.
Ik weet nu van mezelf dat ik niet in staat ben om een hond in een schuur of ren te houden want dat vreet aan mij. MAar als het een noodsituatie is, dan zal ik het wel doen, maar als tijdelijke oplossing.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
7 honden en 3 pups, dan denk ik zelf niet direct aan broodfok. De pups kunnen bijv. ook rond de 8 weken zijn en wat meer bij de andere honden leven.
Lees trouwens dat er een moedehond en 2 pups zijn overleden. Verder staat hier dat het om een kleine kennel gaat.
Lees trouwens dat er een moedehond en 2 pups zijn overleden. Verder staat hier dat het om een kleine kennel gaat.