Joop hebben wij op ongeveer 8 jarige leeftijd uit het asiel gehaald, waar ik op dat moment stage liep. Joop was van een man geweest die helaas dement was geworden en kon dus niet meer voor Joop zorgen.
Toen Joop bij ons kwam wou hij het liefst de 2 katten die mijn ouders hadden opjagen en opeten. Na 2 weken met hem aan dit probleem gewerkt te hebben heeft hij ze me rust gelaten.
Joop blafte altijd als hij aan de riem zat en langs andere honden liep en hij blafte ook als er aan gebeld werd. Bij mijn ouders komt iedereen achterom dus er werd bijna nooit aangebeld.
Joop hield niet van water maar was o zo gek van zijn tennisballen!!
Helaas heeft hij op 4 april 2009 een hele zware hersenbloeding gehad, en ik heb hem thuis gevonden, het leek wel of hij 10 biertjes gedronken had
Die ochtend om 10 uur kwam ik bij mijn ouders en ik zag het al, het was niet verbetert.... Wij zijn met zen 4en naar de da gegaan, ik, mijn moeder, mijn vader en natuurlijk Joop.
Daar is hij uit zijn lijden verlost... en wat heb ik staan janken
Nu nog als ik bij mijn ouders ben en er wordt aangebeld dan denk ik hee er wordt niet geblaft.. op dat moment mis ik hem echt.
Joop heeft de mooie leeftijd van ongeveer 15 jaar mogen worden.. Het ga je goed jongen daar boven!!
Dit was onze lieve vuilnisbak Joop heerlijk op het strand met zijn favorite speelgoed, de tennisbal!!

gvd wat mis ik die hond als ik het zo op zit te schrijven...