Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
2 Jaar geleden mocht ik stage gaan lopen bij de beekse bergen. Ik zat net de fotos nog eens te bekijken wat was dat een gweldige ervaring zeg!
Ik zal de fotos met jullie delen:
Beetje heel veel maar het was zo geweldig die stage daar!
Ik mocht er na mijn stage blijven werken maar ik kon dat niet combineren met school en andere dingen dus heel jammer dat ik dat toen niet heb kunnen doen!
Ik werk nu bij een dierenarts dat is ook wat ik wilde maar in de eerste twee jaar mocht je niet bij een dierenarts...
En ik wilde zoveel mogelijk verschillende dingen dus vandaar ook deze stage!
Ik vond de rode vari`s het leukste. Dat zijn die apen op de eerste foto. Maar gewoon om het feit dat ze gewoon tegen je aan sprongen en aan je been omhoog klommen om bij je emmer te komen! zo leuk!
de mooiste vond ik de wilde honden geen idee waarom maar dat vond ik.
En met die Cheetah was ook heel apart want die likte aan mijn vinger nou dat was echt zon vaag gevoel...