Naast mij stond ze.Triplefox schreef:@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...
Niet gezien zeker?

Moderator: moderatorteam
Naast mij stond ze.Triplefox schreef:@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...
Jammer, het was mij ontschoten dat jij er ook was dus ik ben ook niet naar je op zoek geweest.Marjoleine schreef:Suzanne, ik heb je net gemist.
Ik moest na het keuren nog een ronde doen en toen ik bij de ere-ring kwam waren ze net de veteranen aan het plaatsen.
Jammer dat ik je gemist heb!
Bij groep 1 liep je in elk geval niet, dat klopt ook, lees ik net.
LongFields schreef:Nou ja, bij jouw hond werd er tenminste nog iets gezegd. Ik stond al lang en breed in de erering op het plekje achter mijn voorganger, die wel netjes aangekondigd werd, toen nog even gauw werd geroepen dat de vorige hond die binnen was gekomen een Laekense was...
Ik heb je niet gezien.Brigitte schreef:Was alleen beetjedat ik na een hele dag uitleggen dat Buffel geen Cane Corso was tegen mensen er in de erering werd omgeroepen dat er een..............Cane Corso binnen kwam wel
Brigitte schreef:Was alleen beetjedat ik na een hele dag uitleggen dat Buffel geen Cane Corso was tegen mensen er in de erering werd omgeroepen dat er een..............Cane Corso binnen kwam wel
Ja, maar het is niet de 1ste keer dat hij als CC wordt omgeroepenLongFields schreef:Nou ja, bij jouw hond werd er tenminste nog iets gezegd. Ik stond al lang en breed in de erering op het plekje achter mijn voorganger, die wel netjes aangekondigd werd, toen nog even gauw werd geroepen dat de vorige hond die binnen was gekomen een Laekense was...
Een beetje dom is het wel inderdaad.Brigitte schreef:Ja, maar het is niet de 1ste keer dat hij als CC wordt omgeroepenLongFields schreef:Nou ja, bij jouw hond werd er tenminste nog iets gezegd. Ik stond al lang en breed in de erering op het plekje achter mijn voorganger, die wel netjes aangekondigd werd, toen nog even gauw werd geroepen dat de vorige hond die binnen was gekomen een Laekense was...![]()
Zij heeft mij 's ochtends gezien met BuffelMarjoleine schreef:Ik heb je niet gezien.Brigitte schreef:Was alleen beetjedat ik na een hele dag uitleggen dat Buffel geen Cane Corso was tegen mensen er in de erering werd omgeroepen dat er een..............Cane Corso binnen kwam wel
En ik zat echt aan de erering.![]()
Wij (Hamilton en ik) hadden heftig discussie over dat er drie bullmastiffs leken te staan en welke nou welke was.![]()
We zijn er niet uitgekomen trouwens, maar misschien zat jij er wel bij?
De CC herken ik gelukkig prima, die was het niet.
Ja, zeker als ze speciaal komen vragen wat voor ras het isLongFields schreef:Een beetje dom is het wel inderdaad.Brigitte schreef:Ja, maar het is niet de 1ste keer dat hij als CC wordt omgeroepenLongFields schreef:Nou ja, bij jouw hond werd er tenminste nog iets gezegd. Ik stond al lang en breed in de erering op het plekje achter mijn voorganger, die wel netjes aangekondigd werd, toen nog even gauw werd geroepen dat de vorige hond die binnen was gekomen een Laekense was...![]()
Echt?Brigitte schreef:Zij heeft mij 's ochtends gezien met BuffelMarjoleine schreef:Wij (Hamilton en ik) hadden heftig discussie over dat er drie bullmastiffs leken te staan en welke nou welke was.![]()
De CC herken ik gelukkig prima, die was het niet.![]()
![]()
Ik stond tussen een Rottweiler en Dogo Canario
Ik heb jou wel gezien/gesproken, maar volgens mij had je toen geen hond bij jeBrigitte schreef:
Zij heeft mij 's ochtends gezien met Buffel![]()
![]()
geen suikerbroodMarjoleine schreef:Echt?Brigitte schreef:Zij heeft mij 's ochtends gezien met BuffelMarjoleine schreef:Wij (Hamilton en ik) hadden heftig discussie over dat er drie bullmastiffs leken te staan en welke nou welke was.![]()
De CC herken ik gelukkig prima, die was het niet.![]()
![]()
Ik ga dat in mindering brengen op het suikerbrood dat ze morgen van me krijgt.![]()
Marjoleine schreef:Naast mij stond ze.Triplefox schreef:@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...
Niet gezien zeker?
Zo is datTriplefox schreef:zal best maar zien en herkennen..... ik dacht jou te hebben gezien toen ik in een hoekje naast de erering zat te fotograferen...maar staat ook zo raar bent u/jij van HF??
![]()
Volgende keer beter!
Ja hoor, die zat naast meHamilton schreef:Ik heb jou wel gezien/gesproken, maar volgens mij had je toen geen hond bij jeBrigitte schreef:
![]()
ach heb ik zo maar over Buffel heen gekekenBrigitte schreef:Ja hoor, die zat naast meHamilton schreef:Ik heb jou wel gezien/gesproken, maar volgens mij had je toen geen hond bij jeBrigitte schreef:
![]()
Ik stond tussen een Rottweiler en Dogo Canarioik ben gelijk mee gelopen toen ik klaar was met Ernst om even bij jou en Suzanne te kijken