Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Paasshow

Moderator: moderatorteam

Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Re: Paasshow

Ongelezen bericht door Ellen. »

Pongek schreef:Ik ben helemaal trots op mijn meisie, Kaj-jla kreeg 1U in de tussenklasse en later ook het res.CACIB, Ze vindt het showen helemaal geweldig. :D
Klopt het dat ik jou aangesproken heb? Toen je je hond aan het kammen was, en ik je aansprak voor een foto? :F:
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Gefeliciteerd allemaal!!! :cheer: :cheer:
Afbeelding
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Podenji schreef:
Nawosh schreef:Alles is heel soepel geregeld met de (missende) papieren, ik hoefde niets te laten zien en de duplicaten werden snel gemaakt.
Romis heeft een ZG gekregen, de keurmeester vond hem nog wat puppig maar ja, hij is ook pas 10 maanden.
Wel schreef ze in haar keurverslag dat ze hem een goede toekomst beloofde maar op dit moment dus nog een ZG :D
nou ja toch netjes :wink: zat jij trouwens bij Diane aan een tafeltje bij ring 28 ? :hmmm:
Ja, dat klopt :mrgreen:

Ik kwam er pas later achter dat jij het was.
Ze vertelden me dat je zulke mooie tekeningen had gemaakt van de honden van Fred en José.
Groetjes, Marjan
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Nawosh schreef:
Ja, dat klopt :mrgreen:

Ik kwam er pas later achter dat jij het was.
Ze vertelden me dat je zulke mooie tekeningen had gemaakt van de honden van Fred en José.
nouwww de volgende keer toch ff kennismaken hoor :lol1: ik moest met een whippet nog de ring in dus ik zat ff met mijn hoofd nog ergens anders hahahaha
ik heb idd roman als pup getekent en ga hem nu tekenen als halfvolwassen hond :D
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Yana kreeg in de Tussenklasse 1 Uitmuntend en het reserve CAC/IB! :cheer:
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

Ellen. schreef:
Pongek schreef:Ik ben helemaal trots op mijn meisie, Kaj-jla kreeg 1U in de tussenklasse en later ook het res.CACIB, Ze vindt het showen helemaal geweldig. :D
Klopt het dat ik jou aangesproken heb? Toen je je hond aan het kammen was, en ik je aansprak voor een foto? :F:
Ja dat zou maar zo kunnen, als ik je lang heb laten nadenken over het ras, dan weet ik het bijna zeker :W:

ga je die foto's hier op het forum neerzetten,ben helemaal niet nieuwsgierig hoor?
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Pongek schreef:
Ellen. schreef:Klopt het dat ik jou aangesproken heb? Toen je je hond aan het kammen was, en ik je aansprak voor een foto? :F:
Ja dat zou maar zo kunnen, als ik je lang heb laten nadenken over het ras, dan weet ik het bijna zeker :W:

ga je die foto's hier op het forum neerzetten,ben helemaal niet nieuwsgierig hoor?
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want volgens mij heb je een hele mooie gemaakt van Yana in de ring? :D
Telgter Toller
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tollers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telgter Toller »

LongFields schreef:
Telgter Toller schreef:mijn dag kan niet meer stuk!! Nadat Moro een 3U scoorde met een heel mooi rapportje, was het een heleboel Tollers afwachten voordat Gisée als hekkensluitster de ring in mocht gaan.
Ok, ze was de enige in haar klasse, maar kreeg wel een 1 Uitmuntend, met een prachtig keurrapport. Daardoor mag ze zich nu Nederlands Veteranenkampioen noemen. Extra leuk is, dat ze met die titel weer een CAC verdiend heeft, die voor haar het 4e benodigde punt opleverde, waardoor ze na vandaag ook Nederlands Kampioen is. Een dubbelslag voor onze prachtige dame dus. We zijn waanzinnig trots op haar
Hé, ik heb jou nog gesproken bij de ingang van de erering! Geen idee dat jij ook hier lid was natuurlijk! :mrgreen:
Nogmaals gefeliciteerd! :ok:

lol..........klopt, je stond vlak naast me :D Jij ook gefeliciteerd natuurlijk :E:
Groetjes,
Mariëtte

Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

en nog meer geweldige resultaten!! van harte allemaal :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Pongek schreef:
Ellen. schreef:

Hahahaha ik durf het bijna niet te zeggen.. maar JAA dat was ik.. ik heb zolang zitten nadenken.. (niet verder vertellen :F: )
En ik ben bezig met de foto's, staan er al een aantal in fotohoek! :ok:
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

Ellen. schreef:
Hahahaha ik durf het bijna niet te zeggen.. maar JAA dat was ik.. ik heb zolang zitten nadenken.. (niet verder vertellen :F: )
En ik ben bezig met de foto's, staan er al een aantal in fotohoek! :ok:
Nee dat hoeft verder niemand te weten :mrgreen:
Ik heb haar al ontdekt, hele leuke kopfoto :I:
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Buffel kreeg een 1U en heeft hiermee zijn 2de CAC binnen. Over een poosje gaan we eens proberen de laatste te halen.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Ik heb Gisee, Moro en Balint gezien in de ring uiteraard, en volgens mij zag ik Sjefke in de erering bij de veteranen, kan dat kloppen? Verder veel geshopt en een leuke dag gehad :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Dat klopt helemaal, ze werd geselecteerd bij de beste 6 veteranen. :cheer:
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Allemaal van harte gefeliciteerd :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik had niks ingeschreven omdat ik stage liep.
Maar toch erg tevreden, want de BOB van de stabijs was een teefje dat door ons gefokt is, een zus van Willemijn.
Erg leuk, die mensen showden voor het eerst!

Ze kregen hierdoor ook de beker voor beste Stabijhoun, die de KCF uitreikt, zo'n beker heeft de beste Wetterhoun ook gekregen.
De beide rassen zijn namelijk erkend door inspanningen van mensen binnen de KCF indertijd, daardoor heeft deze vereniging een speciale band met de beide Friese rassen.
Op deze manier wordt die band levend gehouden.
Erg leuk! :ok:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ook wij zijn weer thuis! Het was James zijn eerste show, hij stond in de jeugdklasse met vier. James was verreweg de jongste, met zijn nog geen 10 maanden. James deed het erg netjes, hij showde zich goed en hij gaf de keurmeester op de tafel nog een kus, waarop zij tegen hem zei 'oh wat ben jij een lieverd' :mrgreen: James kreeg een 1 uitmuntend en heeft daarmee zijn eerste jeugd CAC gewonnen :E: De andere reuen uit zijn klasse hadden allemaal een zeer goed.

Iedereen ook gefeliciteerd met de mooie resultaten :cheer: Ik heb alleen Suzanne gezien, leuk om Sjefke gezien te hebben en je weer gesproken te hebben :ok:
Elly*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

*Charlotte schreef:Ook wij zijn weer thuis! Het was James zijn eerste show, hij stond in de jeugdklasse met vier. James was verreweg de jongste, met zijn nog geen 10 maanden. James deed het erg netjes, hij showde zich goed en hij gaf de keurmeester op de tafel nog een kus, waarop zij tegen hem zei 'oh wat ben jij een lieverd' :mrgreen: James kreeg een 1 uitmuntend en heeft daarmee zijn eerste jeugd CAC gewonnen :E: De andere reuen uit zijn klasse hadden allemaal een zeer goed.

Iedereen ook gefeliciteerd met de mooie resultaten :cheer: Ik heb alleen Suzanne gezien, leuk om Sjefke gezien te hebben en je weer gesproken te hebben :ok:
Gefeliciteerd met je JCAC!
Voor zover ik weet had nr 2 ook een uitmuntend.
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Mooi resultaat Charlotte! Gefeliciteerd!!
Ook alle andere van harte met jullie mooie resultaten!
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Hier ook tevreden. Dylan en Logan waren beide in de open klasse ingeschreven. Beiden behaalden een uitmuntend. Logan werd nog geselecteerd bij de laatste 6 maar beiden zijn niet geplaats. Zowel Logan als Dylan hadden een mooi keurverslag!
*Charlotte
Zeer actief
Contacteer:

Elly* schreef:
*Charlotte schreef:Ook wij zijn weer thuis! Het was James zijn eerste show, hij stond in de jeugdklasse met vier. James was verreweg de jongste, met zijn nog geen 10 maanden. James deed het erg netjes, hij showde zich goed en hij gaf de keurmeester op de tafel nog een kus, waarop zij tegen hem zei 'oh wat ben jij een lieverd' :mrgreen: James kreeg een 1 uitmuntend en heeft daarmee zijn eerste jeugd CAC gewonnen :E: De andere reuen uit zijn klasse hadden allemaal een zeer goed.

Gefeliciteerd met je JCAC!
Voor zover ik weet had nr 2 ook een uitmuntend.
Ah, oke, zou kunnen! Ik heb niet gekeken, heb het alleen doorgekregen :wink: Ik ben helemaal trots op m'n kleine mannetje!
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Verdraait was het toch James die we zagen :boos: :boos: Ik dacht het al, maar mijn partner die was er van overtuigd dat je er niet was. Van harte in ieder geval!
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Van Harte allemaal!! Ik vond het erg leuk wat forum leden te spotten en te spreken :mrgreen:
Suzanne, wat zijn jij en Sjefke een ontzettend gaaf team in de ring, we vonden het een genot om naar te kijken.
Bri heb ik eindelijk even gezien toen ze alweer klaar was :ugh:
T was een geslaagde dag, mensen gesproken en kennis gemaakt ( oa de man van de Japanse akita die mijn vriend goed kent en TM mensen, erg leuk), mooie honden gezien :ok:
Triplefox
Zeer actief
Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Triplefox »

@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...
Laatst gewijzigd door Triplefox op 05 apr 2010 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Triplefox schreef:@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...
Yep, dat was ik :wink:
Afbeelding
*Charlotte
Zeer actief
Contacteer:

ladybird schreef:

Verdraait was het toch James die we zagen :boos: :boos: Ik dacht het al, maar mijn partner die was er van overtuigd dat je er niet was. Van harte in ieder geval!
Jammer, had het even komen vragen :wink: Volgende keer dan maar :ok:
Triplefox
Zeer actief
Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Triplefox »

ladybird schreef:
Triplefox schreef:@ Ladybird: Stond jij nou een poosje op de hoek achter de tafel bij ring..31?? ik twijfel nl sterk of jij het nou wel of niet was...

:boos: ik twijfelde enorm... miste nl een witte haar op zijn kin...maar dat zal wel door het fijne licht zijn gekomen.... nou ja waarschijnlijk heb je ook wel iemand met een bruine trolley voorbij zien komen.. dat was ik!
*Charlotte
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
*Charlotte schreef: James deed het erg netjes, hij showde zich goed en hij gaf de keurmeester op de tafel nog een kus, waarop zij tegen hem zei 'oh wat ben jij een lieverd' :mrgreen: James kreeg een 1 uitmuntend
Ja, zó kan ik het ook, de keurmeester een beetje omkopen ;-)
Hahaha, ja zo doe je dat :lol1:
ladybird
Zeer actief
Contacteer:

Triplefox schreef:
ladybird schreef:

:boos: ik twijfelde enorm... miste nl een witte haar op zijn kin...maar dat zal wel door het fijne licht zijn gekomen.... nou ja waarschijnlijk heb je ook wel iemand met een bruine trolley voorbij zien komen.. dat was ik!
Verdraait ja, heb ik gezien. :boos: :boos: Die witte haar, ja die heb ik verwijderd ik vond niet dat hij zichzelf zo kon laten zien op show :mrgreen:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

kitty2 schreef: Suzanne, wat zijn jij en Sjefke een ontzettend gaaf team in de ring, we vonden het een genot om naar te kijken.
Dank je Kitty! :mann:
Sjef en ik zijn natuurlijk al 10 jaar "bij elkaar", dat scheelt denk ik ook wel. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Show”