om de haverklap.. maar er kwam geen drol.. (vanmorgen had hij nog wel normaal gepoept..) Gister had hij wel een kippenbout op, en een stukje rib... dus ik begon me wat zorgen te maken.. telkens alleen maar bij persen wat vocht en verders niets..
hij ging gras eten.. weer persen, toen spugen.. dat gras met bruine drap.. de paar brokken van vandaag..
Terplekke da gebeld voor advies..
Ik ga uit van verstopping, zij opperde dat het ook zijn prostaat kan zijn omdat hij niet gecastreerd is..
Maar gaf aan volle melk geven, en bij de kruidvat microlax halen..de hond na het geven liefst met de achterpoten in de lucht houden (jaja zie je het voor je...
Volle melk gegeven.. meneer loopt wat rond gaat weer liggen kreunt wat, gromt wat en net weer naar buiten in de hoop dat er nu wat kwam.. alleen weer vocht, verder is hij levendig zat maar continue die poepdrang en er komt niets..
Dus maar naar de kruidvat gegaan..
Gut gut....ik zit dat klysma middel te lezen.. zie die tuutjes.. en wenste mezelf succes
enfin.. tuutje open gemaakt.. beetje eruit gespoten om het makkelijker te laten glijden
Bingo.. gevaaarlijk gegrom en de kop richting mij.. snel hem bij de bek gepakt met linkerhand en toegesproken dat ik het echt voor hem deed...
hij keek me erg argwanend aan
Maar goed nu maar hopen dat ik het goed heb toegediend en dat het zometeen zijn werk gaat doen...
Wel ellendig om je hond zo te zien.. hij krijgt wel vaker vers bot..en dan is de ontlasting wat harder.. maar dit was denk een taaie kip of zo.. of hij heeft niet goed gekauwd..
Hoop op een grote makkelijke hoop zometeen..

TARAK