Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

boomer hondjes

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Re: boomer hondjes

Ongelezen bericht door Chicoahua »

ga dan voor een shih-tzu aangezien ze daar vaak mee gekruist zijn en het daar veel op lijkt.
Zijn ook van die kleinblijvende wollen doetjes :D

misschien een particulier nestje boomers, die gewoon 1 nestje hebben en de boel ook goed voor elkaar hebben, ze kan altijd eerst even kijken voordat ze direct koopt. tenzij je zus gelijk al verliefd is op zo'n pupje...dan zou ik voor een ras hond gaan bijv de shihtzu
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Misschien een Shih-tzu? Dat zijn vast ook honden die haar aanspreken mét stamboom.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Havanezer.
Maltezer.
Bichon.
Coton.
Allemaal hondjes met lang haar en knuffelig uiterlijk.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Tja en dan elke 3 maand naar de trimmer want helaas ze zijn wel schattig maar alleen als ze net getrimd zijn. En dan dat borstelen :N: Om de dag ben ik een uur met ze bezig. (die van mij gaan overigens niet naar de trimmer) Maar okee een boomer is echt heel schattig als pup. Je weet alleen nooit helemaal hoe hij uitgroeid misschien krijgt hij wel een uiterlijk wat je helemaal niet mooi vindt. Je hebt de ouders niet gezien.

Inderdaad ben jij goed bezig je zoekt in iedergeval naar info. Al reageer je hier nu niet meer. Ik hoop dat het je wat intresseerd wat er met de moeder van de pup uitgevreten wordt. Of laat ik liever zeggen je zus.
Afbeelding
gevni havanezers
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

blacky schreef:Tja en dan elke 3 maand naar de trimmer want helaas ze zijn wel schattig maar alleen als ze net getrimd zijn. En dan dat borstelen :N: Om de dag ben ik een uur met ze bezig. (die van mij gaan overigens niet naar de trimmer) Maar okee een boomer is echt heel schattig als pup. Je weet alleen nooit helemaal hoe hij uitgroeid misschien krijgt hij wel een uiterlijk wat je helemaal niet mooi vindt. Je hebt de ouders niet gezien.

Inderdaad ben jij goed bezig je zoekt in iedergeval naar info. Al reageer je hier nu niet meer. Ik hoop dat het je wat intresseerd wat er met de moeder van de pup uitgevreten wordt. Of laat ik liever zeggen je zus.
Hoezo hier niet meer reageren? Ts heeft bericht gister geplaatst
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

gyanty schreef:
blacky schreef:Tja en dan elke 3 maand naar de trimmer want helaas ze zijn wel schattig maar alleen als ze net getrimd zijn. En dan dat borstelen :N: Om de dag ben ik een uur met ze bezig. (die van mij gaan overigens niet naar de trimmer) Maar okee een boomer is echt heel schattig als pup. Je weet alleen nooit helemaal hoe hij uitgroeid misschien krijgt hij wel een uiterlijk wat je helemaal niet mooi vindt. Je hebt de ouders niet gezien.

Heb jij van haar hier al een reactie gelezen dan? Ze heeft een bericht gepost.
Afbeelding
gevni havanezers
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joera »

Ayurveda schreef:Wat ik wel vind is dat sommige rashanden te ver doorgefokt worden en daarbij niet meer naar de gezondheid gekeken wordt maar alleen naar uiterlijk.
En wat doen broodfokkers of fokkers van kruisingen/geen rashonden dan? Letten die op de gezondheid?
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

blacky schreef:
gyanty schreef:

Heb jij van haar hier al een reactie gelezen dan? Ze heeft een bericht gepost.
Niet iedereen zit iedere dag op fora rond te struinen.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Die gast in Huissen is een broodfokker, niet kopen daar dus.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Budkes schreef:
Ayurveda schreef:Wat ik wel vind is dat sommige rashanden te ver doorgefokt worden en daarbij niet meer naar de gezondheid gekeken wordt maar alleen naar uiterlijk.
Hier moet ik toch wel even om grinniken, afkomstig van iemand met een Mops. :mrgreen:

Is absoluut niet beledigend bedoelt hoor, ik ben gek op Mopsen, mijn vader en moeder hebben er zelf eentje. Maar het past zo niet bij je hond, zo'n uitspraak :wink: .

Hahaha, je hebt helemaal gelijk!
Ik zou zelf ook nooit een mops kopen, niet omdat ik ze niet leuk vind maar gewoon omdat ik ze net ff niet altijd zo gezond vind, (uitzonderingen daargelaten)
Mijn vriend had hem al toen ik hem leerde kennen ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”